• Mijn probleem;

    Ik droomde eergisterennacht dat ik al dagen zat opgesloten in een kelder en dat de 'opsluiters' niet wisten wie ik was. Als ik de "uitverkorene" was dan mochten ze me helemaal niks maken. Toen namen ze me mee naar boven en duwde een wild-uitziende man een mes tegen mijn keel. Ik had nog net gezien dat mijn crush en zijn beste vriend tegenover mij stonden. Toen werd die beste vriend ook gepakt en ik probeerde los te komen maar die man die mijn vast had vloekte. Ik viel op mijn knieën en toen werd ik wakker. Het leek echt verschrikkelijk echt.
    Ik had gisteren afgesproken met mijn beste vriendin en die vertelde dus dat ze zó levensecht had gedroomd over mij en vertelt exact dat wat ik ook heb gedroomd. Toen vroeg ze wat ik op mijn keel had. Ik kijken had ik daar dus een klein sneetje.

    Je gekrabd in je slaap?


    Take me to wonderland

    Ik ben normaal gezien nogal sceptisch bij dat soort dingen, maar als dit echt is, is het wel heel eng. :c

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 17:48 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    Ik ben normaal gewien nogal sceptisch bij dat soort dingen, maar als dit echt is, is het wel heel eng. :c


    :)

    Tuala schreef:
    Ik ben normaal gezien nogal sceptisch bij dat soort dingen, maar als dit echt is, is het wel heel eng. :c


    Queer zijn is gewoon alles

    ...Whut? o.O'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oeh, misschien heb je het wel écht meegemaakt, maar denk je dat het een droom was? O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Oeh, misschien heb je het wel écht meegemaakt, maar denk je dat het een droom was? O.o

    Dat zou echt heel creepy zijn..


    :)

    Tuala schreef:
    Ik ben normaal gezien nogal sceptisch bij dat soort dingen, maar als dit echt is, is het wel heel eng. :c

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 16:11 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    That's quite creepy..


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Piazzolla schreef:
    ...Whut? o.O'


    16 - 09 - '17

    Tuala schreef:
    Ik ben normaal gewien nogal sceptisch bij dat soort dingen, maar als dit echt is, is het wel heel eng. :c


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tuala schreef:
    Ik ben normaal gezien nogal sceptisch bij dat soort dingen, maar als dit echt is, is het wel heel eng. :c

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 16:28 ]


    26 - 02 - '16

    Heel even tussendoor; geweldig hoe iedereen dezelfde quote citeert en niemand de spelfout lijkt op te merken :'D ik merkte hem ook pas later op tbh

    OT: Ik heb geen flauw idee hoe dat mogelijk kan zijn.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ColouredWind schreef:
    Heel even tussendoor; geweldig hoe iedereen dezelfde quote citeert en niemand de spelfout lijkt op te merken :'D ik merkte hem ook pas later op tbh

    OT: Ik heb geen flauw idee hoe dat mogelijk kan zijn.


    Je hebt het over het woord ''gewien'' he? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het kan zijn dat je in je slaap hebt geprobeerd om van het mes af te komen, en je zo per ongeluk hebt gekrast.


    I'll lick the poison from right off your kiss