• Mijn probleem;

    Ik droomde eergisterennacht dat ik al dagen zat opgesloten in een kelder en dat de 'opsluiters' niet wisten wie ik was. Als ik de "uitverkorene" was dan mochten ze me helemaal niks maken. Toen namen ze me mee naar boven en duwde een wild-uitziende man een mes tegen mijn keel. Ik had nog net gezien dat mijn crush en zijn beste vriend tegenover mij stonden. Toen werd die beste vriend ook gepakt en ik probeerde los te komen maar die man die mijn vast had vloekte. Ik viel op mijn knieën en toen werd ik wakker. Het leek echt verschrikkelijk echt.
    Ik had gisteren afgesproken met mijn beste vriendin en die vertelde dus dat ze zó levensecht had gedroomd over mij en vertelt exact dat wat ik ook heb gedroomd. Toen vroeg ze wat ik op mijn keel had. Ik kijken had ik daar dus een klein sneetje.

    Piazzolla schreef:
    (...)

    Je hebt het over het woord ''gewien'' he? :'D

    Indeed. :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Britsanity schreef:
    Het kan zijn dat je in je slaap hebt geprobeerd om van het mes af te komen, en je zo per ongeluk hebt gekrast.

    Dit dus, ik krab mezelf in mijn slaap ook heel vaak of ga spontaan huilen, dus dat zou best wel eens kunnen, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Prinsloo schreef:
    (...)
    Dit dus, ik krab mezelf in mijn slaap ook heel vaak of ga spontaan huilen, dus dat zou best wel eens kunnen, haha.


    Ik ook, vooral dat wenen is raar, maar dat die vriendin hetzelfde heeft gedroomd snap ik niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Tuala schreef:
    Ik ben normaal gewien nogal sceptisch bij dat soort dingen, maar als dit echt is, is het wel eng. :c


    I'm a girl in the world

    O__o


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Dit. Is. Creepy.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    That's creepy.


    -

    Tuala schreef:
    Ik ben normaal gewien nogal sceptisch bij dat soort dingen, maar als dit echt is, is het wel heel eng. :c


    Enjoy life

    Creepy… Ik begin vaak te lachen in mijn slaap.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 17:22 ]


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Cirrino schreef:
    Creepy… Ik begin vaak te lachen in mijn lach.


    Lachen in je lach? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had vanacht een droom dst ik werd aangevallen door een "geest" en toen ik wakker schoot ging mijn kamerdeur ineens open terwijl hij in het slot zat. Kreeg het doodsbenauwd want precies dat gebeurde ook in die droom..


    Maar wel eng zo een droom dat wel levensecht lijkt.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 17:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aravis schreef:
    (...)

    Lachen in je lach? (:


    In mijn slaap. foutje :)


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    ColouredWind schreef:
    (...)
    Indeed. :'D

    Oeps. :')


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Britsanity schreef:
    Het kan zijn dat je in je slaap hebt geprobeerd om van het mes af te komen, en je zo per ongeluk hebt gekrast.

    Gebeurt mij zo vaak.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 17:49 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Tuala schreef:
    (...)
    Oeps. :')

    Het mooiste is dat iedereen het gewoon klakkeloos overnam. Ik ook tot ik het opmerkte :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis