• Zijn alle Elvis Presley fans ineens verdwenen of zijn ze allemaal ouder dan veertig? Zijn ze allemaal verlegen of zijn ze er eigenlijk helemaal nooit geweest? Waar zijn de Elvis fans van onze leeftijd?
    Ik ben zelf fan van Elvis Presley maar ik kan er verder geen vinden.
    Al mijn vrienden gaan voor Justin Bieber, Rihanna of Nicki Manaj. Hier is niks mis mee maar ik hoor nooit iemand zeggen 'Elvis Presley? Hea, daar luister ik ook naar!'
    Vandaar hier mijn vraag; Zijn er nog Elvis fans?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 20:14 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Sinistre schreef:
    ''Two for the money, two for the show, three to get ready and four to go- o- o-''

    En daar houdt het wel op, look luck searching.




    Hehe, ik kon het niet laten ;3

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 21:04 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik kan een heel stuk van Jailhouse Rock meezingen! Maar dat komt eerder omdat we het moesten zingen tijdens muziekles, wat zo slecht ging dat we het 3 maanden elke week deden bij muziek ><


    From these ashes, I will rise

    Jep !! Hier een Elvis fan !!

    Ook een Rod Stewart fan en Andre rieu fan haha

    Ik vond zijn films ook altijd zo leuk. :3


    Your make-up is terrible

    Ik ken wel een aantal nummers, maar ben echt geen fan van Elvis. Het is gewoon niet echt mijn muziek. Maar ik luister wel naar andere 'oude' muziek. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)