• Helloww ^^

    Ik ben laatst weer eens ingelogd op spotify aangezien de laatste keer dat ik inlogde een jaar geleden of zo was staat er veel muziek tussen die ik niet leuk vind.
    Nu probeer ik albums te verwijderen maar dit wil totaal niet lukken. Kan dit gewoon niet of ben ik zo'n verschrikkelijke muts dat ik iets over het hoofd zie?

    Alvast bedankt voor de hulp x


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Volgens mij moet je die liedjes gewoon 1 voor 1 verwijderen, gewoon op het liedje klikken en dan delete.

    Heb je albums als afspeelijst of gewoon allemaal los in een afspeellijst?


    ©1998

    Ook als afspeellijst maar dan kun je meestal maar naar een bepaald iets luisteren, er zou ook wel handig zijn om 'm op suffle te zetten zonder b.w.v.s K3 er tussen door of zo x)


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Mueslix schreef:
    Ook als afspeellijst maar dan kun je meestal maar naar een bepaald iets luisteren, er zou ook wel handig zijn om 'm op suffle te zetten zonder b.w.v.s K3 er tussen door of zo x)


    .. Je kunt spotify toch gewoon op shuffle zetten?

    Ja, maar dan krijg ik dus al de muziek er tussen die ik niet wil, die ik niet kan verwijderen


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Maar je kunt het toch weghalen als je erop klikt en dan op dat delete knopje drukt?

    Ik snap je probleem echt niet waar wil je liedjes verwijderen, in je lijst met afspeellijsten of in afspeellijst zelf


    ©1998