• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Michael kreunt pijnlijk en opent even later zijn ogen. Een vragende uitdrukking staat in zijn ogen.
    "Wat is er gebeurd?" vraagt hij zacht.
    "De ketenen waren niet sterk genoeg" zeg ik waarna ik mijn lippen op elkaar pers en hem teleurgesteld aan kijk, niet dat ik teleurgesteld op hem ben.. Gewoon omdat ik teleurgesteld ben dat de ketenen niet sterk genoeg waren.. Ik wil net mijn hand op zijn schouder leggen als hij zegt dat ik vreemd ruik. Snel trek ik mijn hand terug "Shit.. ja! Ik was het bijna vergeten" roep ik geschrokken "Blijf hier, ik kom zo terug" zeg ik waarna ik terug loop naar het meer en er in spring. Ik draai een aantal rondjes en kruip er dan weer uit. Als ik terug boven water kom zie ik dat Daniel er nogsteeds zit. Met een amuserende twinkeling in mijn ogen kijk ik hem aan "De weg kwijt?" vraag ik hem grinnikend waarna ik een kant op wijs "Daar lopen vrienden van je" zeg ik nog waarna ik weer terug naar Michael loop.
    "Sorry, ik had Wolfsbane op me.. zodat je me niks zou doen.. sorry van je rug trouwens" zeg ik met een onschuldig lachje "Je wilde bijna een jongen aanvallen.. ik moest wel.." fluister ik vervolgens.

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Ze is vast heel blij met zo'n grote broer als jou." zegt Jennifer grinnikend.
    "Ja, vast wel" zeg ik met een glimlach.
    "De anderen liggen vast al in hun tent.. of ze zijn de omgeving aan het bekijken, zou me ook niks verbazen" zeg ik dan grinnikend "Jongeren kun je beter behandelen met omgekeerde terapie" vervolg ik met een lachje "Zo van 'jongens, jullie moeten het bos in!' dan vinden ze het vast niet leuk meer om het bos in te gaan" ga ik dan verder terwijl ik een beetje in mezelf lach.. ja, dat is nu een nadeel aan mij, ik lach om mijn eigen grapjes..

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 16:35 ]


    Little do you know

    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    Aishlinn ,wilde haar hand op mijn schouder leggen ,maar trok hem dan snel terug weg na mijn opmerking. "Shit.. ja! Ik was het bijna vergeten" riep ze geschrokken "Blijf hier, ik kom zo terug" zei ze ,waarna ze weg rende richting het meer. Niet veel later kwam ze terug ,druipend nat. "Sorry, ik had Wolfsbane op me.. zodat je me niks zou doen.. sorry van je rug trouwens" zei ze net als ik wilde vragen ,wat ik had gedaan begon ze met vertellen. "Je wilde bijna een jongen aanvallen.. ik moest wel.." fluisterde ze zacht en ik knikte even. "Dank je ,het is goed dat je dat hebt gedaan. "zeg ik met een zwak glimlachje. "Het zal gauw wel helen ,alleen zal het langer duren dan normaal."mompel ik dan en bijt zachtjes op mijn lip. Maar goed dat ik niemand pijn had gedaan ,of dat hoopte ik tenminste.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 16:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Ja, vast wel" zei hij met een glimlach. "De anderen liggen vast al in hun tent.. of ze zijn de omgeving aan het bekijken, zou me ook niks verbazen" zei hij plots al grinnikend, net alsof hij mijn gedachten kon lezen. "Jongeren kun je beter behandelen met omgekeerde terapie" vervolgde hij met een lachje. "Zo van 'jongens, jullie moeten het bos in!' dan vinden ze het vast niet leuk meer om het bos in te gaan" vertelde hij verder en lachte in zichzelf ,het was best grappig dat hij om zijn eigen mop moest lachen ,maar gelijk had hij wel. "Ja ,dat is wel waar."grinnik ik. "Hopelijk verdwalen ze niet."mompel ik er dan zacht achterna en probeer een geeuw te onderdrukken."Ik ga zo ook mijn bed in ,denk ik."zeg ik dan met een zacht lachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "Dank je ,het is goed dat je dat hebt gedaan" zegt Michael met een zwak glimlachje "Het zal gauw wel helen ,alleen zal het langer duren dan normaal." vervolgt hij dan zachtjes waarna hij op zijn lip bijt.
    "Ik weet het.. maar we moeten dus iets doen waardoor je niet meer zo snel en gevaarlijk bent" mompel ik zuchtend.
    "Misschien.." begin ik zacht "Wat als je Wolfsbane gaat drinken om jezelf te verzwakken tijdens volle maan?" stel ik voorzichtig voor. Ik weet dat het vreselijk voor hem zal zijn.. maar het moet. Nieuwe ketenen zullen moeilijk te vinden zijn, al ketenen die sterk genoeg zijn..

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Ja ,dat is wel waar." stemt Jennifer mee in mijn verhaal. Ik grinnik zacht.
    "Hopelijk verdwalen ze niet." zegt ze dan.
    Ik schud instemmend mijn hoofd "Ik ook niet, dan moet ik ouders bellen en ze vertellen dat ik hun eigewijze kinderen kwijtgeraakt ben en zo.. dan word ik waarshcijnlijk de cel in gestopt of zo" zeg ik waarna ik zichtbaar ril "Ik ga liever niet de cel in" Ik heb al een keer in de cel gezeten, onterecht weliswaar, maar het is vreselijk..
    "Ik ga zo ook mijn bed in ,denk ik." zegt Jennifer dan met een lachje. Ik maak een 'aw' geluid en grinnik dan zacht.
    "Ik moet wakker blijven tot alle leerlingen allemaal netjes in hun tenten liggen. Gezellig" zeg ik grinnikend.


    Little do you know

    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    "Ik weet het.. maar we moeten dus iets doen waardoor je niet meer zo snel en gevaarlijk bent" mompelde ze zuchtend en ik knikte zachtjes.
    "Misschien.." begon ze zacht en ik kijk haar afwachtend aan."Wat als je Wolfsbane gaat drinken om jezelf te verzwakken tijdens volle maan?" stelde ze dan voorzichtig voor en ik kijk haar geschrokken aan. "J...Je weet toch ,dat ik daaraan kan doodgaan hé?"zei ik fronsend tegen haar. Ik bijt op mijn lip en keek naar de handdoek die Aishlinn ,daarnet op me gelegd had en daarna keek ik naar mijn hand die ik vandaag verbrand had door wolfsbane. Hij had een blaar en stond rood ,maar zag er al beter uit dan daarnet. "Er moet toch een andere manier zijn?"mompel ik zacht.

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Hij schudde instemmend zijn hoofd. "Ik ook niet, dan moet ik ouders bellen en ze vertellen dat ik hun eigewijze kinderen kwijtgeraakt ben en zo.. dan word ik waarschijnlijk de cel in gestopt of zo" zei hij en rilde dan. "Ik ga liever niet de cel in"zei hij dan en ik knikte zachtjes. "Dat begrijp ik."mompel ik zacht. Niemand zou graag in de cel belanden. Toen ik zei dat ik zo ook mijn bed inging ,maakte hij aan 'aw' geluidje en grinnikte zacht ,waardoor ik zachtjes gniffelde. "Ik moet wakker blijven tot alle leerlingen allemaal netjes in hun tenten liggen. Gezellig" zei hij grinnikend en ik glimlachte even. "Ik wil heus nog bij je blijven tot de anderen hun tent in zijn ,tenzij je me niet meer als gezelschap wil natuurlijk."grinnik ik zacht.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Larvior Phoenix
    Ik hoorde stemmen, maar wist niet van welke kant ze kwamen. Het waren verschillende stemmen door elkaar.
    Ik spitste mijn oren en ging op goed vertrouwen richting de stemmen. Mijn zicht was meer achteruit gegaan. Ik stopte even, liet mijn gevoel zijn werk doen.
    De stemmen werden luider.
    Ik hoorde twee jongens en een meisje. 'Oke vertel wie jullie zijn, want ik heb echt een stok nodig om de weg te kunnnen vinden,' zei ik in het niets, ik kon het ook tegen een boom hebben. 'Ik weet volgens mij dat Daniel en Aishlinn hoor, maar die laatste kan ik nu niet achterhalen.'

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 20:32 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    [iemand voor Damon? Denise maybe? :3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jaa c:
    Ik stuur haar wel ^^


    Little do you know

    rowwert ik heb een verassing voor u :'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Huh? Wat?
    Hoezo? ô.o


    Little do you know

    jaah iets wat rowena heeel graag wou hebben :'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Pff.. Stuur gwn c:


    Little do you know



    voorproefje
    zal hem morgen even opfleuren met textures etc en netter afwerken :'D

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 22:36 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Raccoon schreef:
    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    "Ik weet het.. maar we moeten dus iets doen waardoor je niet meer zo snel en gevaarlijk bent" mompelde ze zuchtend en ik knikte zachtjes.
    "Misschien.." begon ze zacht en ik kijk haar afwachtend aan."Wat als je Wolfsbane gaat drinken om jezelf te verzwakken tijdens volle maan?" stelde ze dan voorzichtig voor en ik kijk haar geschrokken aan. "J...Je weet toch ,dat ik daaraan kan doodgaan hé?"zei ik fronsend tegen haar. Ik bijt op mijn lip en keek naar de handdoek die Aishlinn ,daarnet op me gelegd had en daarna keek ik naar mijn hand die ik vandaag verbrand had door wolfsbane. Hij had een blaar en stond rood ,maar zag er al beter uit dan daarnet. "Er moet toch een andere manier zijn?"mompel ik zacht.

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    Hij schudde instemmend zijn hoofd. "Ik ook niet, dan moet ik ouders bellen en ze vertellen dat ik hun eigewijze kinderen kwijtgeraakt ben en zo.. dan word ik waarschijnlijk de cel in gestopt of zo" zei hij en rilde dan. "Ik ga liever niet de cel in"zei hij dan en ik knikte zachtjes. "Dat begrijp ik."mompel ik zacht. Niemand zou graag in de cel belanden. Toen ik zei dat ik zo ook mijn bed inging ,maakte hij aan 'aw' geluidje en grinnikte zacht ,waardoor ik zachtjes gniffelde. "Ik moet wakker blijven tot alle leerlingen allemaal netjes in hun tenten liggen. Gezellig" zei hij grinnikend en ik glimlachte even. "Ik wil heus nog bij je blijven tot de anderen hun tent in zijn ,tenzij je me niet meer als gezelschap wil natuurlijk."grinnik ik zacht.


    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    "J...Je weet toch ,dat ik daaraan kan doodgaan hé?" zegt hij tegen me terwijl er een frons op zijn voorhoofd verschijnt.
    "Ik weet het.. maar met een klein beetje.." Ik schud mijn hoofd "Dat risico moeten we niet nemen.. ik wil mijn maatje niet kwijt" zeg ik met een glimlach.
    "Er moet toch een andere manier zijn?" zegt hij dan mompelend.
    Ik zucht diep "Ja.. dat moet wel.." zeg ik, dit keer krijg ik een frons op mijn voorhoofd "misschien als we een brede gleuf maken in de kelder en die vol Wolfsbane gooien? Maar ik ben bang dat je wolven gedaante zich niet laat tegenhouden daarvoor.." zeg ik zuchtend "Maar goed.. we hebben nog een maand voor er een nieuwe volle maan is, tijd zat" vervolg ik met een glimlachje.

    David Marc Jones || Leraar
    "Ik wil heus nog bij je blijven tot de anderen hun tent in zijn ,tenzij je me niet meer als gezelschap wil natuurlijk." zegt ze met een grinnik.
    "Oh ik zou het best gezellig vinden als je hier bij me blijft zitten" zeg ik met een glimlach waarna ik nog een blokje hout in het vuur gooi en het vuur wat aan wapper met een stuk karton zodat het een stuk groter word en een stuk meer warmte geeft.
    "Zo, weer lekker warm" zeg ik dan met een glimlach tegen Jennifer. Door de heldere lucht verliest de aarde natuurlijk veel warmte waardoor het nu erg snel afkoelt aangezien de zon ook aan de andere kant staat nu..

    Denise Meredith Park || Student
    Als ik een tijd de kant op heb gestaart waar Damon het bos in gegaan is zucht ik diep. Hij zag er niet goed uit, en misschien is hij wel echt verdwaalt en zijn vrienden echt kwijtgeraakt.. Ondanks dat het enorm donker en eng is in het bos waag ik het toch maar. Ik loop gewoon het bos in zonder iets tegen Viola te zeggen en ga op zoek naar Damon.. Waar is hij gebleven?
    Als ik al tien minuten gelopen heb, tenminste dat is wat mijn mobiel me vertelt het voelt als een eeuwigheid, hoor ik iets naast me ritselen. Ik kijk er geschrokken naar en kijk dan achter me, het licht van het kampvuur is niet meer zichtbaar.. Het geritsel word luider en als er plots iets naar me toe vliegt slaak ik een luide gil waarna ik hysterisch om me heen begin te slaan om het beest weg te krijgen.


    Zo :')
    En nu weer naar het huis x'D


    Little do you know

    Appelboompje schreef:



    voorproefje
    zal hem morgen even opfleuren met textures etc en netter afwerken :'D


    Hij is echt gaaf, nu al c:
    Verbaas me morgen maar c:
    Zo lijkt het net of hebben we dezelfde kleur ogen O.O

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 23:17 ]


    Little do you know