• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Benzema
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Andrea Marin Jones - Tomlinsonz
    -Viola Frost - Roronoa
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Benzema
    -Camille Hekate Regana - Go
    -Phoebe Juliette Grey - Tomlinsonz
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Topics



    Het bos
    O1
    O2

    Hutten Mytische wezens
    O1 Michael
    O2
    O3 Katherine
    O4 Damon, Stefan
    O5
    O6 Aishlinn, Larvior

    Het meer van de Meermensen
    O1
    O2
    O3

    Plekken in het bos
    O1
    O2
    O3

    Het Kamp
    O1
    O2

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 14:01 ]


    Little do you know

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Ik ging na de dood van mijn ouders altijd met mijn zusje midden in het weiland liggen dat tegenover mijn huis ligt en zo praatten we altijd tegen ze.. Want de avond dat ze zijn overleden keek ik met mijn sterrenkijker naar boven, en gek genoeg waren er twee nieuwe geboortes van sterren" zei hij glimlachend"Noem het puur toeval, maar mijn zusje was nog jong dus ze geloofde er heilig in dat het onze ouders waren.. ik weet het niet, dat is niet iets wat de wetenschap kan bewijzen.. maar het liefst geloof ik dat mijn ouders daar boven staan, dan zien ze nogaltijd de hele wereld.." Ik glimlach even naar hem. "Als je iets geloofd ,dan is het ook zo."zei ik met een glimlachje. "Als ik ooit dood zou gaan ,dan word ik ook graag een ster."fluister ik dan met een glimlachje. Ik kijk hem even aan ,het moest vast heel zwaar zijn om je ouders te verliezen. Ik besloot er maar niet over te beginnen ,ik wilde het gezellig houden en niemand verdrietige gedachten geven. "Hoe oud is je zusje?"vroeg ik hem dan met een, glimlach.


    Finnian Thomas Sheeran || Vampier

    "Graag gedaan hoor." zei ze glimlachend ,waardoor ik ook even kort glimlach.Ze hief nonchalant haar hoofd op en ik zag hoe mijn beetmerken ,langzaamaan heelden. . "Ik hoorde dat er mensen in het bos zijn." zei ze ,het woord "mensen" verafschuwend. "Knap trouwens, dat je ze nog niet hebt gebeten." zei ze dan en ik beet even op mijn lip. "Nou er brak een ruzie uit tussen Katherine en een meerman ,ander gingen we vast met z'n allen ,er op afgegaan zijn. Ik wilde me er niet echt mee bemoeien en dan ben ik naar jou gegaan."legde ik schouderophalend uit. "Maar als je wil ,kunnen we nu eens een kijkje gaan nemen."stelde ik dan voor met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Djeez, ik veergeet echt te vaak met David te reageren x'D]
    David Marc Michaelson || Leraar
    Jennifer vraagt hoe oud mijn zusje is waarop ik antwoord geef met:
    "Ze is net twintig, acht jaar jonger dus.. ik was een soort van ongeluk, mijn ouders kregen me op hun zestiende.. maar toen uiteindelijk na mijn eeuwige gezeur besloten ze toch maar nog een kind te nemen" zeg ik grinnikend "Ik wilde zo graag een zusje, zo één die ik altijd als grote broer moest beschermen en haar vriendjes in elkaar moest slaan als ze haar aan het huilen maakte.. dat zag ik altijd in films" zeg ik lachend.


    Little do you know

    Avahlynn 'Avah' Chiara Melain

    Ik knik begrijpend. ''Ja dat moest'' grijns ik. Hij haalt een hand door mijn haar. Waarom snap ik niet maar ik vond het wel fijn. ''Wel lief'' Ik steek mijn tong uit. ''Ma'' Ik weet niet wat er aan de hand was maar ik voelde dat ik aan mijn voeten werd getrokken. Ik draaide me om en zag een meisje. Haar onderlichaam zag ik niet. Het enige wat ik zag was haar bovenlichaam en had ze had een grote grijns op haar gezicht. Ik begon naar adem te happen en ik voelde dat ik bijna mijn bewustloos zou raken en net op dat moment laat het meisje me los. Naar adem hapend kom ik boven water. ''Meisje gepakt'' stotter ik. Ik voel dat er tranen op komen en één voor een rollen ze van mijn wang. Ik was gewoon bijna dood en dat door een of andere onbekend meisje. Ik zwom snel weer naar de oever toe. ''Ik wil weg'' stotter ik terwijl ik de tranen van mijn wang afveeg en mijn schoenen weer aan deed.


    Mohammed Omar Idrissi

    Naar adem happend komt ze omhoog en ik weet gelijk dat het fout zit. "Meisje, Gepakt" stottert ze en mijn ogen worden groot. Mijn grijns was allang van mijn gezicht verdwenen. Vanaf het moment dat ze weg werd getrokken eigenlijk. Ik zie de tranen over haar wangen rollen en ik bijt op mijn lip. Snel zwom ze naar de oever en ook ik trok mezelf op. "Ik wil weg" stottert ze terwijl ze haar schoenen weer aan deed. 'Begrijpelijk.' zeg ik zacht en doe ook mijn schoenen en shirt weer aan. 'Laten we gaan.' zeg ik als ze ook klaar is. Ik pak haar hand en trek haar mee het bos weer in. Na een paar minuten sta ik stil en kijk haar aan. 'Gaat het?' vraag ik zacht, ik wil haar niet boos maken ofzo.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 23:20 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Ik zie het meisje geschrokken naar me kijken en als ze weer bij de jongen is piept ze dat ze weg wil.
    "Nu al?" zeg ik als ik boven water kom. Ik zwem in een rap tempo achter ze aan en ga op de rots aan de oever zitten waarna ik ze na kijk. Mijn staart ligt nog een beetje in het water waardoor hij niet verdwijnt. Met een verdrietige uitdrukking kijk ik de twee na.
    "Waarom?" vraag ik zeurend "Het begon net zo leuk te worden.." zeg ik met een zielige ondertoon. Hopelijk komen ze terug.. Als ze terug komen krijgen ze een schok vanwege mijn onderlichaam.. of ze vinden het cool of zo.. Maar ik hoop iniedergeval dat ze terug komen, mensen zijn namenlijk nieuwsgierig. Ze willen altijd alles weten dus misschien willen ze ook wel weten welk wezen dat meisje net zo snel onder water kreeg en ook zonder adem te happen zo lang onder water kan.. Kieuwen heb ik niet, maar ik heb het uithoudings vermogen van een Dolfijn. Ik kan uren onder water blijven zonder adem te halen..


    Little do you know

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Ze is net twintig, acht jaar jonger dus.. ik was een soort van ongeluk, mijn ouders kregen me op hun zestiende.. maar toen uiteindelijk na mijn eeuwige gezeur besloten ze toch maar nog een kind te nemen" zei hij grinnikend. "Ik wilde zo graag een zusje, zo één die ik altijd als grote broer moest beschermen en haar vriendjes in elkaar moest slaan als ze haar aan het huilen maakte.. dat zag ik altijd in films"zei hij dan lachend en ik grinnikte even. "Ah ik had ook altijd graag een broertje of een zusjes gehad ,waarmee ik als kind kon spelen.Helaas hadden mijn ouders hun handen vol aan mij alleen."grinnik ik. Thuis was het soms echt saai ,enigskind zijn had ik nooit leuk gevonden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Larvior Phoenix
    Ik liet me voorzichtig het water in zakken en dook zo diep mogelijk het meer in. Ik zwom ver van de andere vandaan.
    Het wazige beeld, dat nu langzaam donkerder begint te worden daar moest wat aan gedaan worden. Ik moest het proberen, als het niet lukt kon ik altijd nog de heks proberen, wat Aishlinn zei, maar ik wilde nu helemaal niet met heksen onder ogen komen. Ik consentreerde me op een bepaalde punt en spitste mijn oren.
    Als een dolfijn via sonar kon overleven kon ik het ook.
    Ik zwom de richting op waar ik gekomen was en een zachte trilling door mijn oren voel glijden.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 23:47 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn shirt trek ik later aan. Daar was mijn trui nog te nat voor. Ik zie dat zijn ogen groot worden en ook hij naar de over zwemt en zijn kleren aantrekt. Hij pakt mijn hand vast wat ik verrassend genoeg nu helemaal niet meer erg vond. Ik wou gewoon naar huis. Ik wou gewoon mijn moeder weer zien en bij haar blijven. Ik liet me vallen in zijn armen. ''Er was een meisje en ziijj pakte me aan mijn voeten en toe ik was bijna dood'' stotter ik. Ik zette mijn armen om zijn nek. ''Ik wil gewoon naar huis'' mompel ik. Ik pak zijn hand en loop verder.


    Mohammed Omar Idrissi

    Ze liet zich in mijn armen vallen en ik hou haar vast. ''Er was een meisje en zij pakte me aan mijn voeten en toe ik was bijna dood'' stottert ze en ik voel haar armen om mijn nek. Ik aai geruststellend over haar rug. 'Het is al goed, ze is weg oké?' zeg ik tegen haar en ik werp nog een blik naar achter. Ik vang een glimp op van een meisje en ik frons even. Ik weet in elk geval dat ik haar niet moet vertrouwen. ''Ik wil gewoon naar huis'' mompelt Avah en ik knik. Ik pak haar hand en streel met mijn duim over de rug van haar hand. We lopen al snel verder en ik kijk om me heen. 'Waar is dat kamp?' mompel ik..


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Als ik merk dat de twee niet terug gaan komen haal ik mijn schouders op. Mijn staart trek ik uit het water waarna ik al snel weer benen krijg. Op mijn blote voeten loop ik achter de twee aan. Ik hoor het meisje stotteren dat ze naar huis wilt en ik ga voor de twee staan met een brede glimlach.
    "Nu al naar huis?" Vraag ik haar "Sorry schat, maar dat word hem niet. Jullie zitten hier gevangen tot je dood gaat" zeg ik dan schouderophalend "Ik hou jullie niet gevangen, ik ben zelf ook een gevangene hier, dus ja ik moet me ergens mee amuseren" bij de laatste zin verschijnt de glimlach weer "Al twee jaar zijn hier geen mensen meer geweest, waardoor de Vampiers nogal hongerig naar mensenbloed geworden zijn.. Dus ik zal maar uitkijken als ik jullie was" vervolg ik rustig, met een geheimzinnige ondertoon "Kijk trouwens ook maar uit voor Michael, een vriend van me, mij doet hij niks vanavond.. maar als hij mensen ruikt dan ben je de pineut" vervolg ik vol overtuiging "hij is namenlijk de wolf die je steeds hoort huilen, en volgens mij is hij ontsnapt uit zijn kooi" ik glimlach weer naar de twee en huppel vooruit, met Wolfsbane in mijn handen. Ik ga maar even naar Michael toe, zorgen dat hij out gaat van de Wolfsbane en dan wachten tot hij weer veranderd..

    David Marc Michaelson || Leraar
    "Ah ik had ook altijd graag een broertje of een zusjes gehad ,waarmee ik als kind kon spelen.Helaas hadden mijn ouders hun handen vol aan mij alleen." zegt Jennifer grinnikend.
    "Ja, ik vond enigskind zijn ook vreselijk.. maar na acht lange jaren kreeg ik er een zusje bij, omdat ze me zo lief vonden" zeg ik lachend "Maar ik heb dan ook mijn taak als grote broer heel serieus genomen.. ze werd namenlijk gepest op school omdat ze anders was, ik heb die kinderen even laten weten dat anders zijn juist goed is" zeg ik met een brede glimlach. Dat ik die derde klassertjes geslagen heb zeg ik er maar niet bij.. maar het was dan ook hun verdiende loon, ze bedreigden mijn kleine zusje, en dat moet je nu net niet doen bij mij. Mensen waar ik om geef moet je niets aan doen, want dan krijg je met mij op de stok. En ondanks dat mijn leerlingen me zien als een aardige, rustige man kan ik best agressief zijn. Ik laat het alleen op school nooit zien omdat ik niet wil dat ze bang voor me worden..

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 23:51 ]


    Little do you know

    Larvior phoenix/blinde meerman

    De trillingen werden groter en moest denken dat de kant in de buurt kwam. Ik remde af door een grote trilling en het verdween weer.
    Het moest een vis geweest zijn.
    Ik zwom door en net voor de kant kwam ik tot stilstand. Ik voelde de koude aarde en wende mijn hoofd omhoog. Ik zwom naar boven en voelde de wind door mijn natte haren gijden. Ik pakte de kant vast en trok me op, zodat ik met twee benen op het land sta.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 10:50 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Jennifer Amanda Oakley ||Student

    "Ja, ik vond enigskind zijn ook vreselijk.. maar na acht lange jaren kreeg ik er een zusje bij, omdat ze me zo lief vonden" zei hij lachend en ik glimlachte even."Maar ik heb dan ook mijn taak als grote broer heel serieus genomen.. ze werd namelijk gepest op school omdat ze anders was, ik heb die kinderen even laten weten dat anders zijn juist goed is" zei hij dan met een brede glimlach. "Ze is vast heel blij met zo'n grote broer als jou."grinnik ik.
    De andere leken maar weg te blijven ,wat is eerlijk gezegd niet erg vond ,maar wel een heel klein beetje vreemd. Ik haalde even een hand door mijn haar. Het was al erg laat en ik zou gauw ook mijn bed inkruipen ,ookal had ik geen zin om alleen te slapen in mijn tent.

    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    Mijn oren hoorden het geluid van pratende wezens ,vast mensen. Ik gromde ,even en rende er op af. Mijn reukvermogen ,rook ook de geur van bloed hier ergens in de lucht. Na een tijdje rennen ,hoorde ik een hoge en lage stem ,wat vast een meisje en een jongen waren. Door de bosjes heen kon ik ze zien( Avah en Mo ) Grommend loerde ik ze af. Maar de overheerlijke geur van bloed ,kwam niet van hun ,maar dichter bij het meer vandaan. Ik liep dus naar het meer ,die andere mensjes kon ik zo inhalen als ik wilde. Bij het meer ,merkte ik verschillende wezens op ,maar mijn blik bleef hangen op het mensenkind (Daniel),waarvan zijn shirt vol bloed ging ,zijn bloed. Ik gromde en maakte me klaar om op hem af te stormen en zijn nek te doorbijten.

    Ik weet niet echt of het klopt ,maar ah :')


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik weet even niks voor David dus die doe ik zo wel als ik wel iets weet x'D]
    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Plots hoor ik achter me gegrom, ik herken het meteen als Michael.. Snel draai ik me om en ren achter hem aan, hij gaat naar het meer.. Daniel!
    Als ik dan achter hem sta zie ik hem in aanvalshouding staan richting Daniel..
    "Michael!" gil ik "Nee!" roep ik waarna ik snel Wolfsbane in het flesje met het schone water gooi en snel door elkaar schud. Als het water wit-achtig kleurt gooi ik een beetje van de inhoud naar Michael, wat op zijn rug terecht komt. Ik gooi een beetje over mezelf waarna ik snel naar Daniel ren om het laatste beetje uit de fles zonder pardon over hem heen te gooien. Het maakt me niet uit dat het stinkt, maar Michael mag hem gewoon niks doen, dat wil hij niet.. Hij zou het zichzelf nooit vergeven als hij iemand pijn doet. Hopelijk verzwakt de Wolfsbane hem. Anders weet ik niet wat ik nog moet doen om hem tegen te houden..


    Little do you know

    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    Grommend stond ik klaar om op hem af te rennen. Vaag hoorde ik een bekende stem mijn naam roepen. Ik keek even kort opzij ,maar gauw weer op mijn prooi. Pas als ze een vloeistof richting mij gooit ,keek ik op. Het goedje ,belande op mijn rug ,waardoor het begon te branden en ik luid jank.
    Gevaarlijk toon ik mijn tanden naar haar ,maar daarna rende ik weer de bosjes in. Het spul brandde echt al gek en maakte me zwakker . Ik voelde hoe mijn botten weer begonnen te kraken ,wat betekende dat ik terug naar mijn normale zelf veranderde. Ik verloor mijn bewustzijn en viel neer op de grond.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aishlinn Melody Waters || Mermaid
    Michael laat zijn tanden aan me zien, maar al snel verdwijnt hij in de bosjes. Ik draai me naar Daniel en zeg:
    "Als je van die stink lucht van de Wolfsbane af wil moet je maar even in hetwater springen" zeg ik met een glimlachje tegen hem "Oh, en geen dank hoor voor het redden van je leven. Alwéer" roep ik nog naar hem, met een sarcastische ondertoon waarna ik achter Michael ga.
    Ik hoor iets neer ploffen en als ik dichterbij kom zie ik dathet Michael is. Hij veranderd weer terug..
    "God zij dank.. je hebt niemand pijn gedaan.. al zou het geweldig zijn als je een vampier te pakken had gehad" mompel ik opgelucht terwijl ik naast hem neerkniel. Ik zie hoe hij langzaam veranderd in zijn menselijke gedaante. Als hij dan helemaal terugveranderd is leg ik een handdoek over hem heen. Dat zal hij vast wel zo fijn vinden.. Ik blijf bij hem zitten tot hij weer veranderd in zichzelf, hij zal wel willen weten wat er allemaal gebeurd is en waarom hij hier ligt.. Aangezien hij het zich allemaal bij volle maan niet kan herinneren.


    Little do you know

    Michael Alexander Rodrigues || Weerwolf

    "God zij dank.. je hebt niemand pijn gedaan.. al zou het geweldig zijn als je een vampier te pakken had gehad" hoorde ik iemand vaag zeggen. Ik knijp even mijn ogen dicht en kreun pijnlijk. Mijn rug deed zo'n pijn. Ik voelde iets zachts om me heen en langzaam open ik mijn ogen. Mijn zicht was eerst wat wazig ,maar algauw zag ik weer scherp en kijk ik naar Aishlinn. Ik kijk haar even vragend aan en keek dan rond. Ik lag in het bos op de grond,niet meer in de kleine kerker geketend. "Wat is er gebeurd?"vroeg ik haar zachtjes mompelend Ik kom langzaam overeind. Mijn hoofd draaide en ik was wat duizelig ,iets wat ik altijd had als het vollemaan was.Ik kijk Aishlinn even aan. "Je ruikt ...vreemd."mompel ik dan zacht het woord 'Stinken' gebruikte ik maar niet.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel Hale
    Het meisje vond me duidelijk niet aardig, ach ja dan niet he. Ik bedoel ik had haar toch ook nooit gevraagd om me te helpen?
    "Sorry, maar ik moet even iemand die in mijn meer komt een lesje leren" en ze dook het water weer in. Mijn schouders haalde ik op, het zal me wat.
    Ik bleef nog even staan niet zeker welke kant ik op moest voor het kamp toen ik achter me gegrom hoorde en me omdraaide.
    Wolf, wolf wolf!!!
    Het meisje van voorheen komt terug "Michael, Nee!!" en gooit een goedje over het beest heen, zichzelf en daarna over mij.
    Gadver wat is er toch mis met haar, het stonk gigantisch maar het beest ging wel weg.
    "Als je van die stink lucht van de Wolfsbane af wil moet je maar even in hetwater springen". Oh, en geen dank hoor voor het redden van je leven. Alwéer" zegt ze met een duidelijk sarcastische ondertoon waarna ze weg rent.
    Kreng.. "En jij noemt mij onaardig.." mompel ik te zacht om het te kunnen horen.
    Ze had 1 keer mijn leven gered, die bijtwond was nog niet dodelijk.. En daarbij had ik nooit om het kreng haar hulp gevraagd.
    Ik neem een snelle duik in het water waarna ik zo weer op de kant klim, ik wist inmiddels wel dat er meer in dat water leefde dan alleen dat meisje en ik had niet het gevoel dat ik dat graag tegenkwam..


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign