• The First Day We Met ! ~ One Direction



    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?






    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :[/pink]
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    IrishNialler schreef:
    Yesss sleuke klas we gingen tendem rijden

    [O MY GOD. Ik ga dat morgen doen met mijn klas! lol! ;3]

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 15:37 ]

    Jim

    '' Gefeliciteerd lekkertje'' zeg ik en ik geef hem een kus. Ik stap de tent uit en snij de taart aan . Ik geef Justin een stuk . Dan Selena , dan Niall , en als laatste mezelf. '' Damn you are so hot'' giechel ik tegen Niall


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    ' gefeliciteerd lekkertje' ik glimlach. Dom dat ik het was vergeten. Hij geeft ons allemaal een stuk taart " damn youre so hot jk gievehl en begin men taart te eten

    Hahah nu moet hij eigenlijk op het podijm toegezongen worde


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Eet die straks later maar op !'' zeg ik . ik pak zijn hand en ik ren naar het podium . Direct begint iedereen voor hem te zingen . Ik begon te glimlachen . Ik pakte de microfoon . '' Gefeliciteerd Niall James Horan '' glimlach ik . Ik geef hem een kus. '' Iedereen die hier op het festival is kan straks gratis bier en eten halen !!'' roep ik . Iedereen begint van blijdschap te schreeuwen . Ik loop weer terug naar de tent


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    'Weet je wat. Ik was wel af, ga jij maar een film uitzoeken.' Eleanor drukt een kus op mijn wang. Ik grijns. 'El, je bent de beste, de allerliefste en de allergeweldigste vriendin ooit! Ik hou van je!' Ik spring op en maak mezelf snel uit de voeten om een film uit te kiezen. Hm, wat zou Eleanor vinden van een horror? Nah, misschien toch beter iets romantisch...

    (Ik heb al drie jaar dezelfde klas D: Gymnasium xd maar ach, ik overleef het nog wel een jaartje ;) )


    Dream on, dreamer.

    Niall

    ' eet die laater maar op' hij trekt ms mee. ' Gefeliciteerd Niall James Horan '' zegt Jim nadat ik toegezongen ben door iedereen hier.s. '' Iedereen die hier op het festival is kan straks gratis bier en eten halen !!'' roept hij en ik glimlach. Ik geef Jim een stevige knuffel ' dankje schat' snik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Horan

    '' Lieverd je moet niet huilen op je verjaardag '' giechel ik . Ik geef hem een kusje op zijn neus. Als we terug lopen zien we Justin met een gitaar op een kleine podium zitten . '' This is for you Irish Bieber'' zegt hij en Justin begint Happy Birthday te zingen . Daarna zingt hij de liedjes die Niall echt super vind


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Eleanor Jane Calder.
    'El, je bent de beste, de allerliefste en de allergeweldigste vriendin ooit! Ik hou van je!' Ik lach zacht en begin dan met afwassen. Als alles is afgewassen droog ik het af en ruim alles weer op. Dan loop ik terug naar Louis.

    Niall

    Lieverd je moet niet huilen op je verjaardag ''  ik glimlach even door zijn kusje. ' ik ben gewoon zo blij' mompel ik. Wd lopen dor naar het podium zodat we kunnen kijken '' This is for you Irish Bieber' ik begin te grijnzen door Justin. Hij zingt een verjaardags liedje en vervolfens mijn lievelings liedjes. 'dankje liefie. Och nu ben ik evht oud'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Trouwens dit klopt toch ook niet eh. El en Louis zijn pas wakker en jullie zijn alweer met de volgende dag bezig.. ;p]

    Jim Horan

    '' Ik ben jong . Ieuw Niall jij pedo '' grinnik ik . Ik loop naar hem toe en ga dicht voor hem staan . We zijn nu 1 cm van elkaar verwijderd. Ik grijns en ik begin hem te zoenen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Ik ben jong . Ieuw Niall jij pedo '' grijnst hij en bgint me te zoenen. Met een grote grijns begin ik hem teruf te zoenen. Het zou me niet uitmaken of ik nog een kado zou krijgen ik had Jim en dat was wat ik wou


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim

    Als ik Justin hoor kuchten begin ik te lachen . Daarna hoor ik een zachte klap en dan hoor ik de tent dicht gaan van Justin en Selena. Ik begin te lachen . '' Ik heb ook nog kadootjes voor je '' grijns ik . Ik pak de 2 vuilniszakken en geef het aan Niall . Ze zaten allebei vol met kadootjes


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson.

    Als Eleanor op de bank is gezeten duw ik het DVD-schijfje in het apparaat. Met een geheimzinnige grijns ga ik naast haar op de bank zitten. Ik pak een dekentje en leg dat over ons heen. Met een brede glimlach kijk ik naar de televisie, waar de begintonen van "the lion king" uit te horen zijn. Yeah!


    Dream on, dreamer.

    Wat zit er in die zakken?? Hahaha

    Nakl

    Als ik Justin hoor kuchten begint Jim te lachen en. justin gaat weg.je '' ik heb ook nog cadeautjes voor je" hij geeft me twee vuilniszakken vol en met grote ogen kijk ik hemaan." Holy shit Jim. Enne waarneer ga ik het vior familie en vrienden vieren want overmorgen gaan we pas weer weg?"


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan