• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ik probeer niet te lachen. Wat was het?


    Een massagebar van het merk Lush. Het kostte me een dag werken ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Per toeval mijn vader vandaag gezien, weer op mijn werk natuurlijk. Heb hem verteld van het huis-plan en hij moest lachen en zei dat ie me zou bellen om af te spreken. Ik heb hoop! :3


    -

    Oké ik wil huilen nu. Dat heb ik eigenlijk al gedaan, maar toch. Ik baal van mijn lichaam T_T


    26 - 02 - '16

    Realisatiemoment. Dit stukje van de PotC soundtrack lijkt precies op het stukje sountrack van Medal of Honor Rising Sun.

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Een massagebar van het merk Lush. Het kostte me een dag werken ):


    Het is zo sneu maar zo grappig.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nahhw, m'n zusje kapt midden in de film, omdat moe is en koppijn heeft. :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toch maar gebeld, pfff. Ik heb een hekel aan mezelf op deze momenten.. (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    net mn muggenbulten geteld... 32 stuks damnit


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Nooit bedacht van mezelf; ik ben een 1D story begonnen...! Iemand tips? (@bout Harry Styles)

    Laconiek schreef:
    Nooit bedacht van mezelf; ik ben een 1D story begonnen...! Iemand tips? (@bout Harry Styles)


    Thom does not aprove.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Net, als ik besloten heb dat ik het uit ga maken, moet hij een gekneusde pols hebben en dus niet online komen. Ja, ik ga het via cam uitmaken. Nee, ik heb geen zin in 8 uur met de trein om het uit te maken. Dan maar via cam >.>


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Owh, just look at that.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yes, photoshop. <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tired of everything, I want to shut everything down. Every fucking feeling. *sigh*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.