• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    En dan ben je weer een geweldig moment aan het herleven.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 1:38 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Dayumn, can you be my boyfriend plz? ktnxbye

    Je hebt echt geen idee he. Het doet fucking pijn om ruzie met je te hebben. Begrijp het dan een keer. IK WIL GEEN RUZIE. En dan ook nog eens in groepsgesprek.. Ik heb het gevoel dat we uit elkaar groeien.. Laat het alsjeblieft niet waar zijn.Alsjeblieft.

    Zo grappig als een bieberfan zich beter voelt dan een 1D fan, terwijl ze beiden even erg zijn. :')

    Edit: Het gaat hier over Faisean voor de mensen die het wat interesseert. ^^

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 2:05 ]


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    Zo grappig als een bieberfan zich beter voelt dan een 1D fan, terwijl ze beiden even erg zijn. :')
    Hey. Ik heet Angel voor als je het vergeten was :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik verlang er zo naar.


    I still think of the guitar bible.

    Oké. Mijn moeder was zonet aan het stofzuigen om kwart voor drie. The fuck is wrong with her?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Haha ik zit gewoon echt keihard een dansje te verzinen met boxen op 100 en die gasten slapen allemaal :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hahhaa, sommige mensen weten niet eens hoe grappig ze zijn :Y)


    -

    Kom op, spaar je credits toch eens en werk je verhaal toch eens uit voordat je het in t spotlight zet!! Lol, hoe credits hebben mensen het nodige druk geeft om het uit te geven -.-


    -

    1 word: CREEP.


    -

    Tayniss schreef:
    Kom op, spaar je credits toch eens en werk je verhaal toch eens uit voordat je het in t spotlight zet!! Lol, hoe credits hebben mensen het nodige druk geeft om het uit te geven -.-


    Haha xD Nu vraag ik best wel af over wie je het hebt (clown)
    Eigenlijk voel ik mij nu best aangesproken. Maar dat kan niet aangezien ik op Busy al een vooraadje heb xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nog steeds niet geslapen.. Altijd leuk.. Je hebt geen idee hoeveel pijn die ruzie me doet..
    Zo moe.. Maar kan toch niet slapen.. Het enige wat ik nu wil is piano spelen. Maar dat kan natuurlijk weer niet doordat mijn moeder wakker is -.-'

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 6:45 ]

    Oke vandaag weer revalidatie maar heb echt een slechte dag auw..


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ugh, vandaag weer naar die gemeente, ik wil niet maaaaann. Krom systeem to the fullest. D:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''