• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Unbelievable -.-


    -

    Sinistre schreef:
    (...)

    Maar andere verf is zo duur. En ik verspil het ook nogal eens.


    Mijn verf komt ook gewoon van de Action hoor :Y). Ain't nobody got money for expensive paint!


    i put the fun in funeral

    Sinistre schreef:
    (...)

    Maar andere verf is zo duur. En ik verspil het ook nogal eens.

    Er gaat een wereld voor je open. *.*


    "I shut my eyes in order to see.'

    ergste gedeelte van tats... het moment dat de korsten los komen en dan de jeuk...
    mag niet krabben of aan korstjes pulken


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Lol. Killer karaoke..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Yush, dan maar bezig met de nieuwe personages. :Y)

    Faisean schreef:
    Lol. Killer karaoke..
    ik ben dat ook aan het kijken xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Remain schreef:
    (...)

    Mijn verf komt ook gewoon van de Action hoor :Y). Ain't nobody got money for expensive paint!


    Made my day. Ik wilde nog waterverf voor mijn verjaardag vragen, maar iedereen gaf automatisch geld zonder te vragen wat ik wilde. #firstworldproblems


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zo'n heerlijk nummer dit:


    26 - 02 - '16

    Ik. Mag. Niet. Huilen. Niet in de woonkamer :') houd jezelf in Jaimy xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hoe vreselijk of dat liedje ook was iedere avond op de camping... ik mis het wel. (cat)

    Crave schreef:
    Ik. Mag. Niet. Huilen. Niet in de woonkamer :') houd jezelf in Jaimy xd


    Ahw
    Virtuele troost en knuffel(K)

    ik verveel me (again)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!



    Muuuuuuh. Lief.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Made my day. Ik wilde nog waterverf voor mijn verjaardag vragen, maar iedereen gaf automatisch geld zonder te vragen wat ik wilde. #firstworldproblems

    Iluvmyexpensivepaint. It's naaaais.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nu weet ik hoe het voelt om "in de steek gelaten te worden", omdat mensen niet mee kunnen gaan en het dus afhaken. Grrrr. Maar ja, niets aan te doen! Dan zal het voor volgende week donderdag zijn en hopelijk is dat haalbaar!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”