• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Misschien dat vandaag een beetje beter is dan gisteren. Sowieso doordat ik naar mijn zus toe ga!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb geen zin om 10uur lang te werken vandaag -.-


    -

    Nooit meer om zes uur 's ochtends werken. Ik ruik naar kaas ;-;


    i put the fun in funeral

    Ik werd naar mijn gevoel veel te laat wakker, merkte dat mijn ouders al weg waren voor boodschappen, ruimde mijn hele zolderkamer op, maakte de badkamer schoon, besloot om dan een douche te nemen.. sta ik er net onder met shampoo en al, wordt opeens het water ijskoud en veranderd ook niet meer. Dus dan maar schoonspoelen in ijskoud water. Kom ik beneden, is het nog maar kwart voor 10. :')

    Auw. Wat haat ik dit. (cat)


    •*• Lululu •*•

    ... Dit is dus al de derde muis die stuk gaat. (cat) Wtf.

    Ik heb echt slecht geslapen. Wtf, heeft iedereen toch met mij wakker te maken? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn moeder moet eens normaal leren doen. Een beker met ijskoud water over iemand heen gooien om half 9 s'ochtens is gewoon niet normaal. Ze moet is een keertje medelijden tonen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Draculea schreef:
    ... Dit is dus al de derde muis die stuk gaat. (cat) Wtf.


    Even serieus, wat doe jij met je muizen? Hahah, iets van drie dagen geleden zei je toch ook al dat je muis stuk was?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mijn nicht trouwt vandaag, dus vandaag maak ik een eerste trouwfeest mee. Rip trouwfeest. :')


    Take me to wonderland

    Crave schreef:
    (...)

    Even serieus, wat doe jij met je muizen? Hahah, iets van drie dagen geleden zei je toch ook al dat je muis stuk was?

    Ik heb geen flauw idee, ze haten mij gewoon. Ik denk dat ik maar een duurdere muis ga kopen van betere kwaliteit, misschien helpt dat. :'D

    Haha Imber xD

    Yeah ik ga zometeen met mijn vriendin naar de paarden. Die ik best lang niet heb gezien, dus k heb er zin. xd

    Awhh ik heb dat met krukken, krukken haten mij.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 11:02 ]


    I do what I want, whenever I want and I don't care.

    Bitch. Ook al ben je een jongen. Bitch.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    En dan zit je wiskunde te oefenen. Argh.(no_chears)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Yesssh, ik zit eindelijk officieel legaal in Duitsland. :Y)
    Ik voel me altijd zo dom wanneer ik zeg dat ik niet zo goed Duits spreek, maar ze altijd hele verhalen in het Duits tegen me praten en ik zit zo te kijken van: ...
    ):


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''