• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Jezus. Ben je hier nog...


    I'm back, ik ben begonnen aan een tekening :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh alsjeblieft. Kan je niet voor één keer duidelijk zijn?! Damnn, soms word ik echt zo chagrijnig van jou -.-'

    How cute.

    Ik ga denk ik slapen, ik verveel me.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Ik ga denk ik slapen, ik verveel me.
    RPG met mij:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb zoveel woede en geloof me een keer zal ik het uiten(duivel)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Waarom kan ik gewoon niet mijn bed uitkomen en naar de computer gaan, afbeelding uitprinten en terug gaan en hem verder na tekenen?(no_chears)

    Owja ik weet het antwoord alweer.
    Ik ben lui (clown)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    Waarom kan ik gewoon niet mijn bed uitkomen en naar de computer gaan, afbeelding uitprinten en terug gaan en hem verder na tekenen?(no_chears)

    Owja ik weet het antwoord alweer.
    Ik ben lui (clown)


    Hahahaha ik hem nu precies hetzelfde probleem. Maar de printer staan helemaal boven.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Hahahaha ik hem nu precies hetzelfde probleem. Maar de printer staan helemaal boven.


    De mijne 3 meter :W
    Dat is gewoon weg lui xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dat moment wanneer je neger-en leest ipv ne-geren.
    Volgens mij moet ik zo gaan slapen. (cat)

    Draculea schreef:
    Dat moment wanneer je neger-en leest ipv ne-geren.
    Volgens mij moet ik zo gaan slapen. (cat)


    Net zoiets als bommel-ding?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Net zoiets als bommel-ding?

    Toen een leraar dat een keer op het schoolbord schreef, kon ik er maar niet achter komen dat er bom-melding stond ipv bommel-ding. :'D
    Soms vraag ik me af of ik niet per ongelijk mijn hersenen ter adoptie heb weggegeven vroeger.

    Sinistre schreef:
    (...)

    Net zoiets als bommel-ding?
    Lol. Die heb je van de krant. Ik las het ook en toen ging ik eens goed nadenken en was het bom-melding.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Als je hipster huisdieren aan het kijken bent is hij tijd om naar bed te gaan.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Draculea schreef:
    (...)
    Toen een leraar dat een keer op het schoolbord schreef, kon ik er maar niet achter komen dat er bom-melding stond ipv bommel-ding. :'D
    Soms vraag ik me af of ik niet per ongelijk mijn hersenen ter adoptie heb weggegeven vroeger.
    Lol. Same. Daar kwam me geschiedenisleraar opeens mee.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,