• Je kent het wel. Je zoekt wat rond op facebook of andere chatsites en komt daar een speciaal persoon tegen. Je raakt aan de praat en door maanden lang te chatten slaat de vonk over. Een online liefdesrelatie ontstaat en ieder persoon zit op een roze wolk. Maar wat gebeurt er als ze elkaar voor het eerst in real-life zien? Zijn wederhelft; zijn zij wel wie ze zeggen te zijn? Of staat er ineens een heel ander tevens bekend persoon voor je neus? Is het ware liefde? Is het vriendschap? Of is het niets meer. Deze emotionele reis brengt geheimen, verrassingen en soms ook schokkende onthullingen aan het licht.


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: WishingZiall
    -Liam James Payne: Maberu
    -Niall James Horan: Wolfheart
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Zayn Jawaad Malik: Appa

    Online- liefdes:
    - Jim Hendrikson( Louis tegenspeeler) : WishingZiall
    - Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian ( Zayn's tegenspeelster) : Faisean
    - Elainie Grey Mathews (Harry's tegenspeelster) : Rider
    - Xiomara Hannah Carter / Daisy Rae Ramsey (Niall's tegenspeelster.) Bakkali
    - Kiki Adriana Poole (Liam's tegenspeelster) :Mouek


    Overige rollen:
    -
    -
    -
    -



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Alleen WishingZiall en WishingLarry maken de nieuwe topics
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Appa schreef:
    Zayn Javadd Malik

    Ik grinnikte om haar blik. Ik had een aparte smaak, zij kon het niet vinden en ik weer wel. Maar waarom zouden we het over smaken voor namen moeten hebben? Iedereen zo zijn eigen smaak, niet? Toen ze zei dat ik even moest wachten knikte ik. Een klein nichtje was dan ook nogal veel moeite. Ik besloot maar om mijn laptop even op de bank te zetten, te rennen met de zak chips die op de tafel lag naar de keuken en hem weer in de kast te gooien. Je moest maar een hobby hebben. Daarna liep ik op mijn gemakje terug, ging weer zitten en nam mijn laptop alweer op schoot. 'Zeg je skypenaam maar' glimlachte ik. Die van mij was ook niet zo fantastisch. Ik was te lui om een leuke naam te verzinnen dus had ik simpel mijn naam en geboortedatum. Ik kon het nog veranderen maar daar had ik niet zoveel zin in.
    * Mijn skypenaam had ik al gezegd. Sweet.Baby.)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)* Mijn skypenaam had ik al gezegd. Sweet.Baby.)


    [Whoops, overheen gelezen. Ik kom uit school, stomme opleiding, en ben er niet helemaal bij]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik ben ook net thuis was even naar de V&D voor schoolspullen. Ook weer 277 euro voor verspild. (inclusief Binnen en buiten schoenen in een sportwinkel)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 18:59 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Niall Horan

    Mijn pizza heb ik al snel op. Ik haal een hand door mijn haren heen en gooi de doos weg. Snel was ik mijn handen en mond en loop daarna weer terug naar mijn kamer toe. Dan hoor ik hoe de voordeur opengaat en het geluid van tikkende hakken op de houten vloer. Mijn moeder is thuis.
    "Hi mam!" Roep ik naar beneden toe. Ik hoor hoe ze me terug begroet en glimlach even. Als ik weer op mijn laptop kijk zie ik dat ik weer een berichtje heb.
    Ik ben eerst wezen uitslapen na een nacht stappen en nou ja, ik ben nu 4 uurtjes wakker en zit een beetje op internet te kijken voor kleren, haha
    Hoe zag jouw dag je er uit?

    Een glimlach siert mijn lippen. Ze houdt dus van uitgaan. Opzich hou ik ook wel van uitgaan, maar niet iedere nacht. Ik haat de katers die ik de volgende dag heb.
    Klinkt leuk.(: Ehm, ik heb niet veel bijzonders gedaan. Heb uitgeslapen tot de middag. Wat met vrienden gedaan en zit nu achter de laptop met jou te praten.;) Vandaag was voor mijn niet erg interessant.xD
    Btw, zullen we Q&A doen? Leren we elkaar wat kennen.XD Als je dat goed vind natuurlijk....

    Ik klik op verzenden en ga dan wat met iemand anders praten tot ze reageert.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    oh shit. Aha.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 20:05 ]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Bakkali schreef:
    oh shit. Aha.


    ???


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Ik had net wat gepost wat ik in 10 minuten tijd had gemaakt, tijdens tv kijken, en in de tussentijd had jij een nieuwe stukje geplaatst :b]

    Xiomara Hannah Carter / Daisy Rae Ramsey
    Een glimlach siert mijn gezicht als ik een nieuwe bericht van Niall heb teruggekregen. Ik weet niet wat het is, maar ik ben nog nooit zo enthousiast geweest om een berichtje terug te krijgen.
    Klinkt leuk.(: Ehm, ik heb niet veel bijzonders gedaan. Heb uitgeslapen tot de middag. Wat met vrienden gedaan en zit nu achter de laptop met jou te praten. ;)Vandaag was voor mijn niet erg interessant. xD
    Btw, zullen we Q&A doen? Leren we elkaar wat kennen.XD Als je dat goed vind natuurlijk....

    Oké, leuk. Hij heeft vrienden. Het is dus niet zo'n eenzame hopeloze jongen.
    Lekker is dat hè, tot de middag uitslapen :D Alleen jammer dat je dan de helft van je dag verspild heb.
    Ja, lijkt me leuk :D

    Goed, wat zal ik hem vragen? Iets over zijn land en hobbies? Ja, dat is wel leuk.
    Ik begin want mijn meisjes gaan voor :P
    1. Waar kom je vandaan / In welke land woon je?
    2. Heb je hobbies en zo ja, welke hobbies dan?
    3. Beschrijf jezelf met je goede en slechte kanten

    oooh, die laatste is eigenlijk best wel gemeen. Die is zo moeilijk.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    [Hahaha, lol.:'). Sorry.:$]

    Niall Horan

    Op het moment dat ik op verzenden druk bij een gesprek van een vriend van me, zie ik dat Daisy gereageerd heeft.
    Ik begin want mijn meisjes gaan voor
    1. Waar kom je vandaan / In welke land woon je?
    2. Heb je hobbies en zo ja, welke hobbies dan?
    3. Beschrijf jezelf met je goede en slechte kanten

    Ik moet even lachen als ik haar berichtje lees.
    Hmm, oké, vooruit, jij mag voor omdat je een meisje bent.(;
    Ik kom uit Ierland. :Y) Je weet wel, het land van de kabouters.XD
    Ehm, hobbies:
    Eten, eten en, eten.(:
    Wel, ik ben een jongen, dat vind ik op zich al een goede kant.(; Haha, no just kidding.
    Je hebt me wel een lastige vraag gesteld weet je.
    Wel, mijn goed kant is dat ik veel kan eten zonder echt veel aan te komen. En ik hou van mijn familie. Ehm, als ik een vriendin zou hebben zou ik haar beschermen met alles wat ik heb. Maar ik heb geen vriendin, dus dat zal niet lukken.XD Volgens mij blijf ik forever alone.:(
    En, ik ben nogal slordig en vergeet soms dingen. Vaak kan ik me niet meer herinneren waar ik iets heb gelaten in mijn kamer omdat het er nogal een zooitje is.XD Ik slaap ook nogal lang uit.
    1. Uit welk land kom je?
    2. Wat is je lievelingseten?
    3. Van wat soort genre films houd je?

    Snel druk ik op verzenden.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2013 - 21:03 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Kiki Adriana Poole
    Een mooie naam bij een mooi meisje ;') Liam Payne is de naam.
    Ik glimlach terwijl ik de zin op het scherm lees. Jammer dat niemand dat nooit zegt over mijn echte naam en echte uiterlijk. Zal ook nooit gebeuren, waarschijnlijk.
    Een nog mooiere naam bij een nog mooiere jongen (;
    Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan als ik zie dat ik dat zojuist echt heb verzonden. Dit is wel een van de meest slechte zinnen ooit.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 15:41 ]


    "Family don’t end in blood”

    Liam James Payne

    [greyEen nog mooiere naam bij een nog mooiere jongen (;[/grey] valt er op het scherm te lezen.
    Ik grinnik. Eigenlijk vind ik het wel schattig. Al klinkt het een beetje stuntelig. Maar zo ben ik zelf ook. Zelf zou ik waarschijnlijk ook op zo'n soort manier reageren. Maar toch wil ik niet al te stuntelig overkomen. Meer wat zelfverzekerder.
    Je maakt me verlegen. ^^ How are you?
    Eigenlijk verzin ik maar letterlijk wat. Ik ben hier absoluut niet handig in.


    Reality's overrated.

    Kiki Adriana Poole
    Je maakt me verlegen. ^^ How are you?
    Awh, dit is best cute. Ook al kwam ik waarschijnlijk heel erg stuntelig over. Terwijl het juist niet de bedoeling is zo stuntelig over te komen, daarom ben ik hier ook Nikita. Maar dan moet ik het niet gelijk verpesten, natuurlijk.
    I'm fine, and you? Vertel eens iets over jezelf? ^^
    Ik wilde eigenlijk wel wat meer over hem weten dan alleen hoe hij eruit zag.


    "Family don’t end in blood”

    Liam James Payne

    I'm fine, and you? Vertel een iets over jezelf? ^^
    Ik glimlach en begin weer te typen.
    Prima! Nou, ik ben dus Liam. Ik heb twee zussen. En ik hou van schilpadden en chocolade. En heel veel van sporten en muziek. En jij?
    Met een glimlach verzend ik het stukje. Zal ze echt zo aardig zijn als ze lijkt?


    Reality's overrated.

    Kiki Adriana Poole.
    Prima! Nou, ik ben dus Liam. Ik heb twee zussen. En ik hou van schildpadden en chocolade. En heel veel van sporten en muziek. En jij?
    Over mezelf vertellen is niet moeilijk, dan ben ik zo klaar. Mijn leven is namelijk niet zo interessant. Maar ik moet iets over mezelf als Nikita vertellen.
    Ik ben dus Nikita. Ik ben 20 jaar oud. Mijn ouders zijn best rijk. Ze runnen een eigen hotel. Elkaar jaar gaan we naar hetzelfde luxe resort op Ibiza. Het is dat Ibiza een eiland is waar veel te beleven valt, anders had ik me elkaar dood verveeld als we steeds op dezelfde plek zaten.
    Ik zing en dans graag, mensen in mijn omgeving vinden dat ik een geboren zangeres ben, maar dat vind ik een beetje overdreven, zo goed ben ik nu ook weer niet. Ik hou ook van chocola en van honden, vooral van mijn eigen chihuahua Dushi. Ik ben eigenlijk wel gek op bijna alle dieren. Muziek is heel belangrijk voor me. Wat sport betreft dans ik, zoals ik net al zei, graag. Ook zit ik bij een hockeyvereniging. Nou, dat was het wel zo'n beetje.

    Alles wat ik zojuist heb gezegd tegen Liam, is letterlijk uit mijn duim gezogen, maar daar gaat het niet om.


    "Family don’t end in blood”

    Xiomara Hannah Carter / Daisy Rae Ramsey
    Al snel heb ik weer een berichtje terug van Niall. Terwijl ik meezing met Beyoncé, lees ik wat Niall me gestuurd heeft.
    Hmm, oké, vooruit, jij mag voor omdat je een meisje bent.(;
    Ik kom uit Ierland. :Y) Je weet wel, het land van de kabouters.XD

    Die groene kabouters toch?
    Ehm, hobbies:
    Eten, eten en, eten.(:
    Wel, ik ben een jongen, dat vind ik op zich al een goede kant.(; Haha, no just kidding.
    Je hebt me wel een lastige vraag gesteld weet je.
    Wel, mijn goed kant is dat ik veel kan eten zonder echt veel aan te komen. En ik hou van mijn familie. Ehm, als ik een vriendin zou hebben zou ik haar beschermen met alles wat ik heb. Maar ik heb geen vriendin, dus dat zal niet lukken.XD Volgens mij blijf ik forever alone.:(
    En, ik ben nogal slordig en vergeet soms dingen. Vaak kan ik me niet meer herinneren waar ik iets heb gelaten in mijn kamer omdat het er nogal een zooitje is.XD Ik slaap ook nogal lang uit.
    1. Uit welk land kom je?
    2. Wat is je lievelingseten?
    3. Van wat soort genre films houd je?


    Yeah. Soms hebben wij vrouwen wel voordelen :)
    Ierland heeft groene kabouters toch? :p Shame on me, bij Ierland denk ik alleen aan Dublin en Irish pubs :$
    Ja, toen ik het al verzonden had, kwam ik erachter hoe gemeen het was. I'm so sorryyyy, forgive me pleeaase.
    Oh wow, dat is echt een mooie goede eigenschap. Ik wil ook veel eten zonder veel aan te komen.
    Neee, dat kan ik niet geloven dat jij forever alone blijf. Ik ken je nog maar net, maar ik vind je nu al grappig, lief, aardig, netjes, betrouwbaar, beschermbaar en je ziet er leuk uit. Dat is wat meiden willen. Dat is wat ik wil... :$
    Ik kom uit San Juan, Puerto Rico
    Mijn lievelingseten is chocolademousse. Ik ben sowieso meer van de desserts. En chocolade natuurlijk :')
    Eigenlijk vind ik alles wel best wat filmgenre betreft, zo lang er maar geen bloed in voor komt. Films moeten in ieder geval een leuke verhaallijn hebben.

    1. Wat is je favoriete drankje?
    2. Wat wil je in je leven bereikt hebben?
    3. Wat is je lievelingsdier? (net zo'n vriendenboekjevraag, haha)


    Over die laatste vraag ben ik niet tevreden, maar ik weet niet wat ik anders moet vragen. Normaal zit ik vol met vragen uit nieuwsgierigheid. Achja. Ik druk op verzenden en loop naar de koelkast om een flesje cola te pakken.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Niall Horan

    Ik glimlach als ik zie dat ik weer een berichtje terug heb. Snel lees ik wat ze geschreven heeft.
    Yeah. Soms hebben wij vrouwen wel voordelen :) Even grinnik ik, maar lees dan door.
    Ierland heeft groene kabouters toch? :p Shame on me, bij Ierland denk ik alleen aan Dublin en Irish pubs:$
    Ja, toen ik het al verzonden had, kwam ik erachter hoe gemeen het was. I'm so sorryyyy, forgive me pleeaase.
    Oh wow, dat is echt een mooie goede eigenschap. Ik wil ook veel eten zonder veel aan te komen.
    Neee, dat kan ik niet geloven dat jij forever alone blijf. Ik ken je nog maar net, maar ik vind je nu al grappig, lief, aardig, netjes, betrouwbaar, beschermbaar en je ziet er leuk uit. Dat is wat meiden willen. Dat is wat ik wil... :$

    Een brede glimlach komt op mijn gezicht als ik dat lees.
    Ik kom uit San Juan, Puerto Rico
    Mijn lievelingseten is chocolademousse. Ik ben sowieso meer van de desserts. En chocolade natuurlijk :')
    Eigenlijk vind ik alles wel best wat filmgenre betreft, zo lang er maar geen bloed in voor komt. Films moeten in ieder geval een leuke verhaallijn hebben.

    1. Wat is je favoriete drankje?
    2. Wat wil je in je leven bereikt hebben?
    3. Wat is je lievelingsdier? (net zo'n vriendenboekjevraag, haha)


    Ik glimlach even als ik het allemaal gelezen heb, dan begin ik te typen:

    Hahaha, je bent vergeven hoor.^^
    Nice.(: Come to the eat-club, I have coockies.xD The eat-club includes: Niall Horan.XD
    En mijn vrienden maar denken dat ik gek ben dat ik zoveel eet, ghehe.8D
    Ahw, thank you! (H) Ik weet zeker dat jij al een vriendje hebt, je bent echt lief.<3 En knap.(:
    Nice!
    Haha, ik hou ook veel van desserts.^^ En chocolade. (':
    Ahah, interesting. Dus een jongen moet jou dus nooit mee uit nemen naar een griezelfilm?

    1. Wel, mijn favoriete drankje met alcohol erin is cola rum en zonder is sinas.
    3. Ghehe, ja. Net zo'n vraag.XD Maakt niet uit, hoor.^^ Eigenlijk hou ik wel van alle soorten dieren. Er is er niet echt een speciaal.
    2. Jou ontmoet hebben <3
    Ik twijfel een beetje over het antwoord van vraag 2, maar laat het zo omdat het wel zo is.

    1. Wat voor werk wil je doen?
    2. Wat is iets wat je altijd al hebt willen doen?
    3. Wat is je favoriete boek? *Vriendenboekvraag.XD


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki