• Je kent het wel. Je zoekt wat rond op facebook of andere chatsites en komt daar een speciaal persoon tegen. Je raakt aan de praat en door maanden lang te chatten slaat de vonk over. Een online liefdesrelatie ontstaat en ieder persoon zit op een roze wolk. Maar wat gebeurt er als ze elkaar voor het eerst in real-life zien? Zijn wederhelft; zijn zij wel wie ze zeggen te zijn? Of staat er ineens een heel ander tevens bekend persoon voor je neus? Is het ware liefde? Is het vriendschap? Of is het niets meer. Deze emotionele reis brengt geheimen, verrassingen en soms ook schokkende onthullingen aan het licht.


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: WishingZiall
    -Liam James Payne: Maberu
    -Niall James Horan: Wolfheart
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Zayn Jawaad Malik: Appa

    Online- liefdes:
    - Jim Hendrikson( Louis tegenspeeler) : WishingZiall
    - Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian ( Zayn's tegenspeelster) : Faisean
    - Elainie Grey Mathews (Harry's tegenspeelster) : Rider
    - Xiomara Hannah Carter / Daisy Rae Ramsey (Niall's tegenspeelster.) Bakkali
    - Kiki Adriana Poole (Liam's tegenspeelster) :Mouek


    Overige rollen:
    -
    -
    -
    -



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Alleen WishingZiall en WishingLarry maken de nieuwe topics
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian

    Ik liep weer naar de keuken. Om 10 minuten op Zayn te wachten vond ik wel een beetje teveel van het goeie. Als hij geintreseerd in me was zou hij wel sneller antwoorden. Ik nam mijn Justin Bieber beker en vulde die met cola waarna ik weet terugliep naar de kamer. Ik liet mijn ogen weer even dwalen langs de vele berichtjes die ik had en kwam tot de conclusie dat hij gereageerd had. Nog wat leuks gedaan, Avah? Wat ben je nu aan het doen? ik glimlachte. Ik hield van jongens die straight to the point kwamen. Ja :] naar een pretpark gegaan met mijn nichtje :] Jij? Ik kon moeilijk zeggen : Ik heb een kind van 3 waarschijnlijk zo hij dan niet eens meer durven te antwoorden. Bang dat ik geen tijd voor hem heb. Ik nam even een slok van mijn cola aangezien ik dorst begon te leiden. Ik draaide me even om toen ik Chiara horden kreunen. Ik stond snel op en pakte haar beet ze begon te huilen. Ik wiegde haar even heen en weer. ''Het spijt me'' mompelde ik. Waarschijnlijk had ik haar gewoon te hard vastgepakt.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 23:22 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Javadd Malik

    Ik glimlachte bij het lezen van het antwoord. Wat hield ik van kinderen. Ze waren zo klein en onschuldig, zelfs kinderen van twaalf waren nog geweldig. Ik spendeerde dan ook zoveel tijd met mijn twee zusjes. Naar het strand, de film, gewoon thuis, enzovoort. Ik vond het leuk, en heel belangrijk om mijn familie te zien. Niet dat ik straks op mijn dertigste geen contact meer heb met ze. Wat leuk! Hoe oud is je nichtje? Ik was gewoon wat nieuwsgierig. Zij kon mij ook vragen stellen als ze wilde, niet dat ik het erg vond. Het liedje was afgelopen dus tikte ik maar snel een nieuwe in. Dit keer Smooth Criminal, van Michael Jackson. Ik was altijd al een fan geweest. Zijn muziek was geweldig, heel mooi. Het fascineerde me hoe hij danste, iets wat niemand ooit na zou kunnen doen. Zelf kon ik voor geen meter dansen en ik zou het ook nooit proberen. Waarom wel, wat heb je er eigenlijk aan? Mompelend haalde ik een snelle hand door mijn haar. Ik zat, eerder hing, op de bank en had totaal geen zin om wat te gaan doen, vandaar dat ik een account aangemaakt had en maar wat was aan chatten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian

    Ik begon te zingen voor haar. Ze hield ervan als ik een liedje voor haar zong. Dan werd ze opeens weer stil. ''Want je bent mijn baby'' zong ik. Ik keek weer even naar het scherm dat begon op te lichten. Waarschijnlijk had Zayn een nieuw berichtje gestuurd maar het spijt me voor hem want mijn kind ging voor. ''Gaan we op de computer'' mompelde ik. ''Mama'' giechelde ze. ''Ja dus'' glimlach ik. Ik ging weer op de computerstoel zitten en zette haar op mijn schoot. Ik keek even richting het beelscherm en zag Zayn zijn berichtje. [Wat leuk! Hoe oud is je nichtje?/grey]. Een nieuwsgierige dus. Als ik maar niet teveel verklap. Ik begon ijverig te typen. Ze is 3 jaar oud en heet Chiara :] Jij nog wat leuks gedaan?. Ik boog even voorover om het pakje drinken te pakken en hem aan Chiara's mond te doen. Ik keek weer richting het scherm.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 19:26 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Xiomara Hannah Carter / Daisy Rae Ramsey
    Met mijn kapot gebeten nagels ga ik door mijn lange rode haren. Ik ben net terug van de buren waar ik opgepast heb op de kleine mormels. Ik start Facebook op onder de naam Daisy Rae Ramsey. Ik heb deze account al 8 maanden als het niet langer is en het voelt goed om zo wel contact te hebben. Ik chat inmiddels al met 3 mannen, boven de dertig jaar dan wel. Wachtend tot Facebook helemaal geladen is, zie ik dat ik nieuwe berichten heb. Eentje van Marcus en van ene Niall James Horan. Ik klik die van Niall James Horan aan.
    Heey Daisy Rae Ramsey,
    how are you?
    Mooie profielfoto trouwens.(:

    Ik moet blozen om de compliment ook al ben ik niet diegene op de foto. Ik bekijk de foto van Niall. Eindelijk een keer iemand van mijn leeftijd en wat ziet hij er leuk uit zeg! Blonde haren prachtige blauwe ogen, wow!
    Aloha Niall James Horan
    I'm fine, thanks for asking. How are you?
    Hihi, thanks :$ I like yours too and i like your beautiful eyes :$

    Zal ik het wel verzenden? Het is veel te flirterig. Ik ga langzaam met de computermuis naar het knopje verzenden, denk nog eens na en klikt op het knopje.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Elainie Grey Mathews

    'Grey, er zijn wat complicaties, dus ga ondertussen maar wat anders doen. Ik zal het zeggen, zodra ik je kan verbinden,' klonk het aan de andere kant van de headset. Ik noemde Almer falend en liep even naar beneden om wat de drinken te pakken. Eigenlijk had ik het contact met Harry gewoon gelijk af moeten breken, toen het niet ons doelwit bleek te zijn -van "internet vrienden" werd je nooit beter- maar ik was te nieuwsgierig en daarbij kon ik mijzelf prima redden. Toch wist ik dat het niet verstandig was en was dan ook niet van plan om tegen mijn vader te zeggen dat ik gewoon doorging met chatten. Hij zou flippen. Zo had mamma immers ook de man gevonden waarmee ze naar bed was gegaan, toen pappa en mamma nog getrouwd waren.
    Langzaam slofte ik de trap weer op met een hete kop thee in mijn handen en ging weer op mijn bed zitten. Daar las ik het berichtje van Harry. "Hihi, thanks. Dus als Harry niet echt dol is op daten, wat doet hij dan in het dagelijks leven, wanneer hij niet meer vreemde mensen chat?" stuurde ik terug en nam een slonk van de dampende drank.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles

    ''Hihi, thanks. Dus als Harry niet echt dol is op daten, wat doet hij dan in het dagelijks leven, wanneer hij niet meer vreemde mensen chat?" stuurt ze. Ik begin te glimlachen. ''Ik werk bij StarBucks'' zeg ik. ''En wat doe jij voor werk?'' vraag ik . Ik loop naar de badkamer en scheer me daar. Ik doe mijn haar goed en loop dan naar beneden . ''Styles!'' roept Gemma. ''Wat?'' vraag ik. ''Wanneer ga je mijn huiswerk doen?'' vraagt ze. ''Nooit'' zeg ik. Ik hoor haar woest van de trap af stormen. En ik verschuil me in de kelder. Dat is mijn favoriete plekje. '' Waar zit je ?'' vraagt ze lief. Haha ze denkt zeker dat ik Peter ben ofzo? Peter mijn broertje. Die zegt altijd waar hij is als hij verstoppertje speelt. Zijn vriendjes en vriendinnetjes worden er dan gek van. Ik glimlach en pak mijn mobiel. Ik loop zachtjes naar boven en loop weer naar mijn kamer. Ik zette de tv uit en keek weer naar mijn scherm. Ik speelde een spelletje en ging skypen met een vriend van mij.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall James Horan

    Na het berichtje verzonden te hebben loop ik een beetje zenuwachtig naar beneden toe. Daar pak ik de huistelefoon en bel naar de pizzeria. Ik bestel een pizza en laat hem bezorgen. Dan loop ik weer naar boven toe. Snel werp ik een blik op de laptop, ik zie dat ik een nieuw bericht heb en ga achter de laptop zitten;
    Aloha Niall James Horan
    I'm fine, thanks for asking. How are you?
    Hihi, thanks:$ I like yours too and i like your beautiful eyes:$

    Ik glimlach even in mezelf en begin dan weer te typen:
    I'm fine. Thanks for asking.(:
    Haha, thanks.:$
    Did you have a nice day?^-^

    Ik druk op verzenden. Net op dat moment hoor ik de bel gaan. Met een glimlach loop ik naar beneden toe. Daar betaal ik de pizza en al etend loop ik weer naar boven toe.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart >> ForeverWolf


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Faisean schreef:
    Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian

    Ik begon te zingen voor haar. Ze hield ervan als ik een liedje voor haar zong. Dan werd ze opeens weer stil. ''Want je bent mijn baby'' zong ik. Ik keek weer even naar het scherm dat begon op te lichten. Waarschijnlijk had Zayn een nieuw berichtje gestuurd maar het spijt me voor hem want mijn kind ging voor. ''Gaan we op de computer'' mompelde ik. ''Mama'' giechelde ze. ''Ja dus'' glimlach ik. Ik ging weer op de computerstoel zitten en zette haar op mijn schoot. Ik keek even richting het beelscherm en zag Zayn zijn berichtje. [Wat leuk! Hoe oud is je nichtje?/grey]. Een nieuwsgierige dus. Als ik maar niet teveel verklap. Ik begon ijverig te typen. Ze is 3 jaar oud en heet Chiara :] Jij nog wat leuks gedaan?. Ik boog even voorover om het pakje drinken te pakken en hem aan Chiara's mond te doen. Ik keek weer richting het scherm.


    Zayn Javadd Malik

    Nu echt geïnteresseerd en als een domme idioot te zitten grijnzen antwoorden. Dat is echt heel schattig. Ik ben dol op kleine kinderen :] Ik heb niet echt wat gedaan, alleen maar wat gehangen. Mijn familie woont nog in Bradford en ik zit hier in Londen, dus helaas kon ik niet even naar mijn zusjes. Men mocht alles van mij weten, ik had geen geheimen. Uiteindelijk pakte ik mijn telefoon maar, typte het nummer van Tricia in en belde. Als ik aan hen dacht, dacht ik er gelijk aan dat ik ze al lang niet meer had gesproken. 'Zayn? Wat is er?' vroeg ze bezorgd, wat me deed glimlachen. 'Niks, ik herinnerde me dat ik je al een week niet meer had gesproken' zei ik zomaar. 'Aw, dat is lief'' lachte ze. 'Mag ik Safaa even? En daarna Waliyha?' vroeg ik. 'Safaa is er niet, ze is bij een vriendin. Ik geef Waliyha wel even' Al snel kreeg ik mijn middelste zusje aan de telefoon. 'Hé, Waliyha. Alles goed?' vroeg ik. Ze begon meteen ronduit te vertellen over een jongen die ze leuk vond en nieuwsgierig lette ik op. 'Oh, zodra hij bij jullie thuis is dan kom ik eraan' waarschuwde ik haar. 'Haha, heel leuk, Zayn' gromde ze. Wat betreft mijn familie was ik nogal beschermend. 'Ik meen het' zei ik serieus. 'Zolang je me maar niet voor schut zet vind ik het best' mompelde ze. Na nog even te praten gaf ze de telefoon weer aan Tricia en nam ik afscheid. Daarna drukte ik op ophangen en liep naar de keuken om naar voedsel te zoeken. Honger. Na een paar minuten stil te hebben gestaan en te hebben besloten dat ik geen zin had om te koken pakte ik maar een zak chips en plofte daarmee op de bank. Waarschijnlijk zou ik maar een kwart opeten en daarna het even tegengegeten zijn.

    [Sorry dat ie zo laat komt]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian (Sorry voor het korte stuk ik werk een idee uit voor een RPG)

    Dat is echt heel schattig. Ik ben dol op kleine kinderen :] Ik heb niet echt wat gedaan, alleen maar wat gehangen. Mijn familie woont nog in Bradford en ik zit hier in Londen, dus helaas kon ik niet even naar mijn zusjes. Ik glimlach. Hij had dus geen problemen met kinderen maar misschien wel met leugenaars. Hahaha x Ze zit nu op mijn schoot ze is net pas wakker. Ik sloeg mezelf even op mijn voorhoofd. Hoe dom was ik om dat te sturen? Dalijk vraagt hij nog wat ze bij me doet? Ik pas een maand op haar aangezien haar ouders op vakantie zijn. het blijft een tijdje stil en daarna begin ik weer te typen. Je bent een echt bradford boy dus? x Ik heb weer spijt dat ik het had verzonden. Misschien vond hij de x er achter wel veel te klef?

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:45 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Javadd Malik

    Ik grinnikte even om het antwoord. Daarna verdween mijn grijns als sneeuw voor de zon en begon met tegenzin te typen. Oh nee, betrapt, haha. Vroeger noemde ik mezelf altijd Bradford badboy. Ik schaam me dood nu. Het was serieus, en ik schaamde me kapot. Het was enkele jaren geleden en nu pas begon ik in te zien hoe dom die bijnaam wel niet was. Oh wat wilde ik toen ik erachter kwam het liefst de grond inzakken. Het klonk gewoon zo stom. Mijn gedachten schoof ik onmiddellijk weg en ik las haar eerdere berichten nog eens over. Wel lief, een klein nichtje van drie die een maand kwam logeren. Zou ik ook wel willen, dan was ik tenminste niet zo alleen. Misschien moest ik maar eens aan Jayce vragen of ie bij me kwam wonen, hij woonde ook alleen. Nee, ik woonde wel goed zo.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 20:17 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian

    Ik glimlach naar Chiara. 'Heb je honger'' mompel ik. ''Nee'' giecheld ze. Chiara was misschien nog maar 3 ze praatte als iemand van 6. Ik knikte en richtte mijn blik weer op de computer. Oh nee, betrapt, haha. Vroeger noemde ik mezelf altijd Bradford badboy. Ik schaam me dood nu. Ik glimlachte. Uit mijn ooghoeken zak ik dat Chiara me raar aankeek. Die dat vast waarom ik zo raar glimlach. Ik haalde even een hand door mijn haar heen. Get ya. stuur ik. Ik had eigenlijk zin om deze jongen op de cam te zien aangezien ik niet wou dat er oppeens een of andere dikzak voor mijn ogen zou verschijnen. Heb je zin om te cammen? gespannen kijk ik naar mijn laptop.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 23:07 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Javadd Malik

    Yeah, sure! Ik was allang blij dat ze schijnbaar geen faker was. Daar had ik zo'n hekel aan. Mensen die iemand anders wilden zijn en dus maar deden alsof, en ook nog eens glashard logen. Verschrikkelijk gewoon. Op dit moment had ik mijn haar gewoon in een kuif, mijn bril op en een wit shirt aan. Simpel gewoon. Het handige was dat je hier gewoon op het profiel van iemand kon klikken en op 'webcam' kon drukken zodat je webcams automatisch aanging en je enkel toestemming hoefde te geven. Ik had een webcam in mijn laptop, wat zo'n beetje alle laptops onderhand wel hadden. Dus ik klikte op webcam, gaf toestemming voor beeld en geluid en wachtte geduldig af. Bijtend op mijn lip haalde ik een hand door mijn haar. Op mijn lip bijten was een gewoonte geworden, ook al was ik niet echt nerveus. Als ik nerveus of wat te verbergen had beet ik op mijn lip. Nu voelde het, hoe stom het ook klonk, wat vertrouwder aan. Dat klonk niet al te best. Maar goed, ik wachtte dus netjes op Avahlynn af. Snel pakte ik de zak chips en gooide hem op tafel. Het zag er niet bepaald leuk uit als die chips me even gezelschap hield.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Lol, ik gebruik nogal vaak het woord 'gewoon']


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian

    Yeah, sure. Ik grijns even lichtjes. Dat bewijst dat hij geen faker is. Ik keek even rond opzoek naar een borstel uiteindelijk was het gewoon voor me. Ik haalde het een paar keer zachtjes door mijn bruine krullen maar op het einde deed ik het wat ruwer. Ik keek even naar mijn outfit het was gewoon een casual iets. Ik beet even op mijn lip en zette Chiara goed bij mij op schoot. Ik hoopte dat hij de gelijkernissen niet ging zien. Ik drukte op het knopje accepteren. Ik zwaaide even naar de camera en beet toen op mijn lip. Damn! Good looking!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,