• Je kent het wel. Je zoekt wat rond op facebook of andere chatsites en komt daar een speciaal persoon tegen. Je raakt aan de praat en door maanden lang te chatten slaat de vonk over. Een online liefdesrelatie ontstaat en ieder persoon zit op een roze wolk. Maar wat gebeurt er als ze elkaar voor het eerst in real-life zien? Zijn wederhelft; zijn zij wel wie ze zeggen te zijn? Of staat er ineens een heel ander tevens bekend persoon voor je neus? Is het ware liefde? Is het vriendschap? Of is het niets meer. Deze emotionele reis brengt geheimen, verrassingen en soms ook schokkende onthullingen aan het licht.


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: WishingZiall
    -Liam James Payne: Maberu
    -Niall James Horan: Wolfheart
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Zayn Jawaad Malik: Appa

    Online- liefdes:
    - Jim Hendrikson( Louis tegenspeeler) : WishingZiall
    - Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian ( Zayn's tegenspeelster) : Faisean
    - Elainie Grey Mathews (Harry's tegenspeelster) : Rider
    - Xiomara Hannah Carter / Daisy Rae Ramsey (Niall's tegenspeelster.) Bakkali
    - Kiki Adriana Poole (Liam's tegenspeelster) :Mouek


    Overige rollen:
    -
    -
    -
    -



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Alleen WishingZiall en WishingLarry maken de nieuwe topics
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Zayn Javadd Malik

    Toen ze het verzoek accepteerde duurde het enkele seconden. Maar toen het scherm eenmaal duidelijk was zag ik een jong meisje met een heel klein en schattig meisje op haar schoot. Ik lachte een toen ze zwaaide en zwaaide terug. Wat me opviel was dat Chiara wel erg veel op Avahlynn leek. Maar geen wonder, het was haar nichtje. Het was logisch dat ze op elkaar leken. Avahlynn was een heel erg mooi meisje, dat viel zeker niet te ontkennen. Chiara was heel erg schattig. Beautiful girls c: Een glimlach verscheen weer rond mijn mond. Dit was de eerste keer dat ik zo chatte, en gelijk camde. Maar Avah was dan ook een heel leuk meisje om mee te chatten. Ze leek me heel aardig en ik was van plan om zeker nog contact te blijven houden. Niet dat ik nu stopte. Ik schonk het kleine meisje een lachende blik en zwaaide ook even naar haar. Ze leek het dan niet helemaal te begrijpen maar ze was pas drie, en een vreemd iemand was dan ook eng.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 23:41 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian

    Zayn zijn ogen waren echt iets waar je meteen voor valt. Die diepe mooie bruine ogen. Ik grijnsde lichtjes toen Chiara ook zwaaide. Meestal doet ze na wat ik ook doe en in dit geval was het zwaaien. Ik zag wel even dat hij naar Chiara en Avah keek en de vele kenmerken op te merken die ik ook had. Thanks :] Ik snapte niet waarom we niet gewoon praten tegen elkaar. Zayn zwaaide even blijkbaar was het op Chiara gericht want die keek verlegen naar de grond. ''Zo hoe oud is deze bradford boy'' grijns ik naar Zayn terwijl ik een slok van mijn cola neem die ik al bijna helemaal vergeten was. ''Ik ben negenties trouwens'' ik glimlachte en haalde een hand door mijn krullen. Ja, ik had een tik om een hand door mijn haar te halen. Het was gewoon een teken dat je haar weer mooi en recht zat.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zayn Javadd Malik

    Ik hoorde een mooi, Spaans accent wat afkomstig was van Avahlynn. Hierdoor kon ik horen dat de verbinding helemaal goed was en er nauwelijks wat hapering was. Ik moest even lachen om de naam en besloot maar gewoon te antwoorden. Bijna was ik vergeten dat de microfoon aanstond waardoor het chatten nergens voor nodig was. 'Ik ben twintig jaar' antwoordde ik, ondertussen al zoekend in mijn hoofd naar een vraag voor Avah. 'Heb je een middelnaam?' vroeg ik wat licht nieuwsgierig. Haar tweede naam zou de eerste zeker niet kunnen overtreffen. Avahlynn, een heel erg mooie naam naar mijn smaak. Niet te overdreven en lekker origineel. Helemaal perfect. Mijn ogen scanden het meisje nog eens, en een heleboel viel aan haar te bewonderen. Het was gewoon een prachtig meisje, zonder te overdrijven.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian

    De verbinding was goed en het beeld was ook niet echt slecht. ''Ma'' hoorde ik Chiara zeggen. ''Nie'' maakte ik haar zin af terwijl ik haar op de grond zetten. Ik draaide mijn hoofd zodat Zayn me niet zou zien en gaf haar een waarschuwende blik. ''Manie wat is er'' glimlach ik toen ik zag dat haar ogen waterig begonnen te worden. Ik bukte even en duwde mijn hand tegen haar tranen aan. Snel veegde ik het weg. ''Noem me vanaf nu maar even aunt oké'' ik kijk haar en en ze knikt twijfelend. Ik kijk haar bemoedigend aan en zet haar barbie's op de grond. Ik boog weer omhoog. ''Sorry probleempje'' glimlach ik. 'Ik ben twintig jaar' ik knikte goedkeurend. 'Heb je een middelnaam?' Ik keek even richting het beeldscherm. ''Ja maar die is lelijk'' In de werkelijkheid zat ik nu in mijn achterhoofd een lelijke naam te bedenken. ''Daira'' mompelde ik hopend dat hij het niet gehood heeft. ''Heb jij een?''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Elainie Grey Mathews

    "Ik werk bij Starbucks", was zijn antwoord en ik knikte goedkeurend. Dat was wel een coole baan. Als ik niet voor mijn vader had gewerkt, zou dat nog wel iets zijn wat ik wel wilde doen. "Wat doe jij voor werk?" Ik beet even op mijn lip. Die vraag had ik kunnen verwachten. Ik dacht even na. Ik zou nu wel moeten liegen. Ik kon toch niet zomaar een zeggen dat ik mijn vader hielp en aangezien hij privé detective was ik dus mensen bespioneerde en half stalkte. Ik zuchtte even diep en begon te typen.
    "Ik ben geheim agent bij de CIA, duh", antwoordde ik grappend. "Nee, ik help mijn vader meestal mee. Hij heeft een eigen bedrijf. Het is voornamelijk papierwerk dat ik voor hem doe. Ontzettend saai. Maar Starbucks is wel cool c; ". Nou, dat had ik best goed opgelost. Een gedeelte van mijn antwoord was zelfs nog de waarheid ook.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles

    "Ik ben geheim agent bij de CIA, duh", zegt ze . Ik begin te lachen . . "Nee, ik help mijn vader meestal mee. Hij heeft een eigen bedrijf. Het is voornamelijk papierwerk dat ik voor hem doe. Ontzettend saai. Maar Starbucks is wel cool c; " stuurt ze . '' Dat is saai idd xd '' zeg ik terug. '' Eindelijk weekend.. Vandaag en morgen hoef ik lekker niet te werken ;D'' stuur ik naar haar . '' Gemma ? Waar heb je mijn boxers gelaten ?'' vraag ik aan haar als ik wil douchen . '' in de La '' zegt ze . Ik kijk in mijn la en pak er een boxer uit. Van mijn ouders moest Gemma altijd de was op ruimen . Ik was namelijk altijd druk met school en werk en Gemma is al afgestudeerd. Als ik mijn broertje in bad zie zitten begin ik te glimlachen . '' Moet ik je helpen afdrogen ?'' vraag ik . Hij begint te blozen en knikt . Hij stapt uit het bad en ik help hem . '' Heb je jezelf wel goed gewassen ? Ook je Pipi?'' vraag ik aan hem . Peter wou nooit dat ik penis zei dus moet ik pipi zeggen . Hij knikt en word iets roder. '' Je hoeft je niet te schamen Peter . Nou hup ga maar naar je kamer '' zei ik met een glimlach en ik kleedde mezelf uit en stapte onder de douche.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elainie Grey Mathews

    "Dat is saai idd xd", stuurde Harry terug. Ik zuchtte even opgelucht, hij had niet gevraagd wat voor werk en hopelijk zou hij dat ook niet doen. Ik vond het vervelend om tegen mensen te liegen die voor zover ik wist niks misdaan hadden, tenzij het voor een zaak was en we daarmee iemand pakten die wel degelijk iets misdaan had. "Eindelijk weekend... Vandaag en morgen hoef ik lekker niet te werken ;D", ging hij verder en ik lachte zachtjes.
    "You lucky Bastard! Ik moet even wachten op iets wat mijn broertje via zijn computer moet regelen, hij is echt een computergenie in tegenstelling tot mij, en dan kan ik weer verder. Bij mijn vader is het nooit weekend. Maar als ik geen tijd heb, kan ik dat wel gewoon zeggen, dus dat is dan weer het voordeel." Ik dronk het laatste beetje thee op en zette mijn muziek harder, waarna ik mij naar achteren liet vallen op mijn bed en hard meezong.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles

    Ik deed de douche uit en opeens stond Peter daar. Ik begin te gillen . '' Mag Peter jou oowk helpen ?'' vraagt hij. Ik begin te lachen . '' Haha nee andere keer '' zeg ik met een glimlach en ik droog mezelf af. Peter bleef daar maar staan ik weet niet waarom maar ik vond het zelfs een beetje eng worden
    "You lucky Bastard! Ik moet even wachten op iets wat mijn broertje via zijn computer moet regelen, hij is echt een computergenie in tegenstelling tot mij, en dan kan ik weer verder. Bij mijn vader is het nooit weekend. Maar als ik geen tijd heb, kan ik dat wel gewoon zeggen, dus dat is dan weer het voordeel." zag ik staan toen ik terug mijn kamer inliep . '' Ahwww. Hahah ik moet even naar beneden om wat eten te maken voor mijn broertje '' zeg ik en ik loop naar beneden waar ik wat begin te koken . Peter komt er aan gehuppeld . ' Wat eten we ?'' vraagt hij . '' Macaroni'' zeg ik . Hij knikt en gaat alvast aan tafel zitten . Ik weet niet hoelaat het is maar ik heb gewoon zin in warm eten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Xiomara Hannah Carter / Daisy Rae Ramsey
    Na wat berichtjes naar Marcus, Christopher en Dion te hebben verstuurd, heb ik een nieuwe bericht van Niall Horan ontvangen.
    I'm fine. Thanks for asking.(:
    Haha, thanks. :$
    Did you have a nice day?^-^

    Of ik een leuke dag heb gehad? Leuk is anders. Het is zo gewoontjes. Gewoon saai, waar hij allesbehalve geinteresseerd in zal zijn. Ik denk dat jongens het leuk vinden als meiden sociaal met hun vrienden en vriendinnen zijn en dat ze er leuk uit zien en om dat te bereiken gaan ze shoppen. Laat ik nu net geen van deze drie dingen doen.
    Ik ben eerst wezen uitslapen na een nacht stappen en nou ja, ik ben nu 4 uurtjes wakker en zit een beetje op internet te kijken voor kleren, haha
    Hoe zag jouw dag je er uit?

    Welcome on the internet, waar niemand te vertrouwen is. Waar ik mezelf niet eens kan vertrouwen. Met een diepe zucht loop ik naar de keuken om appelsap uit de keuken te halen.

    [als ik eenmaal engels heb staan, ben ik geneigd om in het engels verder te gaan :') irritant, wat mijn engels kan wel beter]


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Louis Tomlinson
    Mijn wenkbrauw trok ik op toen de telefoonverbinding ineens weg was doordat die aan de andere kant werd weggedrukt. Ik haalde mijn schouders op waarna ik me weer op het computerscherm richtte. Het gaat, het gaat. Bij jou beter of net zo? Op facebook kon ik dan wel mezelf zijn, maar ik bleef toch nog altijd op mijn hoede. Al had ik daar wel meerdere mensen leren kennen. Het was negen van de tien keer goed afgelopen, maar sommige dingen wilde ik niet nog een meemaken. Een zucht verliet mijn mond terwijl ik geduldig op antwoord wachtte. Gelukkig was het hier nu een stuk rustiger waardoor ik het gene kon doen, wat ik de hele tijd al wilde doen. Maar voor ik dat deed, stond ik op, om vervolgens de deur op slot te draaien. Daarna pakte ik mijn laptop en zette deze op het bed, om daar ook te gaan zitten en mijn mobiel er ook nog eens bij te pakken. Deze ontgrendelde ik waarna ik naar mijn contactenlijst ging. Mijn ogen ging langs de namen en bleef uiteindelijk hangen bij een naam. De naam van iemand die ik maar al te goed had leren kennen. Voor een seconde bleef mijn vinger boven Harry zijn naam hangen, maar klikte er na een aantal seconde toch op. Ik moest gewoon even iemand hebben die kon luisteren. Iemand die ik blindelings kon vertrouwen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Hendrikson

    '' Bij jou beter of net zo? '' stuurt Louis . Ik zucht '' Nee bij mij gaat het slecht . Ik moet vannacht naar mijn grootouders vluchten omdat mijn zusje en ik het niet meer volhouden bij onze vader. Hij slaat ons'' stuur ik terug. '' JIM ! KOM VERDOMME HIER!'' schreeuwt mijn vader. Ik krimp iets in elkaar en loop dan naar beneden . '' Maak voor mij wat eten !'' zegt hij boos . '' Ja vader '' zeg ik en ik loop naar de keuken om wat eten te maken . Na een half uur in die keuken te hebben gestaan geef ik mijn vader voorzichtig het bord. Hij neemt een hap . '' Verdomme dat is heet ! Dat had je wel even kunnen zeggen !'' zegt hij boos en hij schopt tegen mijn been waar door ik op de grond val . Ik loop naar boven en ga op mijn bed zitten . Tranen stromen langzaam over mijn wang. Lilly komt binnen gelopen en gaat naast me zitten . '' Gaat het Jim ?'' vraagt ze . Ik schud mijn hoofd . '' Ik wil weg hier'' zeg ik snikkend en ik trok mijn zusje in een knuffel .

    Harry Styles

    Mijn mobiel ging af en ik zag dat Louis me belde . Ik nam op . '' Heey LouBear !'' zeg ik vrolijk


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    'Hazzaaaaaaa, wat ben je aan het doen? En hoe gaat het met je? Het is te lang geleden.' vroeg ik toen ik van de andere kant zijn stem hoorde. Deze alleen zorgde al voor een glimlach op mijn gezicht. Het maakte niet uit in welke situatie of wat dan ook. Ik kon dan toch ook wel zeggen dat de krullenbol een van mijn beste vrienden was geworden, ook al zat er nog een aardige afstand tussen ons. Met mijn telefoon op de luidspreker en naast mijn laptop, vlogen mijn vingers over het toetsenbord van mijn laptop, om zo voor mij de nog onbekende persoon ook nog antwoord te kunnen geven. Ik was verbaasd door zijn reactie, maar dat zou ook nog wel uit mijn reactie blijken. Louis: Hoe komt het dan dat je daar überhaupt nog zit met je zusje? Waarom heb je het niet eerder op een vluchten gezet? Maar wat is er gebeurd en hoe gaat het? stond er uiteindelijk onder zijn reactie. Sorry, voor mijn vele vragen en je hoeft niet alles te beantwoorden als je dat niet wilt. Ik ga niets verplichten. stuurde ik er uiteindelijk nog achteraan. En beet op mijn lip waarna mijn blik kort naar mijn telefoon afdwaalde. Daar stond nog altijd de foto van Harry in beeld met de tijd die langzaam door tikte. Mooi, hij was er ook nog.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Hendrikson

    ''Louis: Hoe komt het dan dat je daar überhaupt nog zit met je zusje? Waarom heb je het niet eerder op een vluchten gezet? Maar wat is er gebeurd en hoe gaat het? stond er uiteindelijk onder zijn reactie. Sorry, voor mijn vele vragen en je hoeft niet alles te beantwoorden als je dat niet wilt. Ik ga niets verplichten.'' stuurt Louis . Ik zucht . '' Omdat het eerst weer goed ging.. Ik weet het niet. Hij slaat mijn zusje zonder reden en mij ook . Ik heb liever dat hij mij slaat dan dat hij mijn zusje slaat. Het doet pijn om mijn kleine zusje te zien met blauwe plekken . T gaat wel.. bedankt . '' stuur ik terug . Ik kijk naar mijn zusje en geef haar een knuffel . '' Ga maar naar je kamer'' zeg ik met een glimlach . Ze knikt.

    Harry Styles

    'Hazzaaaaaaa, wat ben je aan het doen? En hoe gaat het met je? Het is te lang geleden.' zegt hij . Ik grinnik . '' Haha ik ben aan het chatten . Het gaat goed en met jou ? Inderdaad'' zeg ik en ik kijk weer naar mijn tv


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Kiki Adriana Poole

    Ik twijfelde. Ik twijfelde heel erg. Zou ik dit nou wel doen? Ik zou hiermee allerlei problemen op de hals kunnen halen. Maar het was het proberen waard, toch? Ik kon zo een jongen beter leren kennen voor ik hem in het echt zou zien. Zo zou ik ook niet meteen voor hem kunnen vallen en hoef ik er niet perse een gebroken hart aan over te houden, als ik toch gelijk blijk te hebben en alle wezens van het mannelijke geslacht hetzelfde zijn: Totaal niet te vertrouwen. Wat had ik te verliezen? Precies, helemaal niets. En dus klikte ik met mijn muis de chatsite aan die ik had gevonden.
    Ik drukte op 'registreren' en begon het formulier wat zich opende in te vullen. Ik ging natuurlijk niet als mezelf. Daar zou nooit een jongen op af komen. Degene als wie ik zou gaan chatten moest knapper, spontaner, en ietwat brutaal zijn. En ik had ook een nep naam nodig. Anders konden ze mij misschien wel google'n of zoiets, en dan kon ik door de mand vallen. Bijvoorbeeld door Facebook.
    Hmm, eens denken. Een naam... Nikita. Nikita Claire Valentina. Perfect. Dat moest hem worden.
    Ik vulde alles in en haalde tot slot een random foto van internet. Op de foto was een knap, zongebruind meisje te zien, met blond haar en knalblauwe ogen. Het tegenovergestelde van mijzelf dus, des te beter.
    Ik klikte op verzenden en kreeg toen de melding dat mijn account succesvol was aangemaakt. Mooi zo. Vanaf nu was Nikita online, klaar om te chatten.


    "Family don’t end in blood”

    Elainie Grey Mathews

    Ik kwam overeind, toen mijn computer een geluidje maakte dat er weer een berichtje was. Ik stopte met het meezingen van Price Tag en keek naar het berichtje van Harry. "Ahwww. Hahah ik moet even naar beneden om wat eten te maken voor mijn broertje". Ik zuchtte, ik was best verveeld voor mijn doen, maar dat kwam gewoon omdat ik al te lang thuis zat, miste de actie.
    "Key key, Tot zo?" typte ik, waarna ik plots de stem van mijn broertje in mijn oor hoorde. Oh ja, ik had mijn headset nog op. Het was fijn dat hij melde dat ik binnen een paar minuten eindelijk met ons doelwit verbonden zou worden. Dan had ik tenminste op met Harry kletsen na wat te doen. Ik staarde ingespannen naar het beeldscherm, tot er plots een chat werd geopend met ene Anthon. Ik zag dat hij aan het typen was en wachtte rustig af, terwijl ik nog een berichtje naar Harry stuurde. "Mijn broertje is klaar met zijn computermagie. Kan weer aan de slag met werk, maar ben nog steeds beschikbaar voor als je me nodig hebt :p ".


    Happy Birthday my Potter!