• Je kent het wel. Je zoekt wat rond op facebook of andere chatsites en komt daar een speciaal persoon tegen. Je raakt aan de praat en door maanden lang te chatten slaat de vonk over. Een online liefdesrelatie ontstaat en ieder persoon zit op een roze wolk. Maar wat gebeurt er als ze elkaar voor het eerst in real-life zien? Zijn wederhelft; zijn zij wel wie ze zeggen te zijn? Of staat er ineens een heel ander tevens bekend persoon voor je neus? Is het ware liefde? Is het vriendschap? Of is het niets meer. Deze emotionele reis brengt geheimen, verrassingen en soms ook schokkende onthullingen aan het licht.


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: WishingZiall
    -Liam James Payne: Maberu
    -Niall James Horan: Wolfheart
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Zayn Jawaad Malik: Appa

    Online- liefdes:
    - Jim Hendrikson( Louis tegenspeeler) : WishingZiall
    - Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian ( Zayn's tegenspeelster) : Faisean
    - Elainie Grey Mathews (Harry's tegenspeelster) : Rider
    - Xiomara Hannah Carter / Daisy Rae Ramsey (Niall's tegenspeelster.) Bakkali
    - Kiki Adriana Poole (Liam's tegenspeelster) :Mouek


    Overige rollen:
    -
    -
    -
    -



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Alleen WishingZiall en WishingLarry maken de nieuwe topics
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Liam James Payne

    Nog een klein beetje warm van de douche die ik net heb genomen ga ik achter het bureau op de stoel zitten. Ik vind het heerlijk om 's ochtend een kilometer of wat hard te lopen. En dan vooral vroeg in de ochtend. Als er nog bijna niemand wakker is. Als de straten stil en uitgestorven zijn. Een dagelijkse routine.
    Ik haal een hand door mijn haar voor ik de computer opstart. Verveeld tik ik met mijn vingers op het bureaublad en wacht tot de computer is opgestart. Als dat eindelijk zo ver is - het kan aan mij liggen, maar mijn computer heeft volgens mij zijn beste dagen wel gehad. Ach, het ding doet het nog - klik ik het internet open en ga opzoek naar informatie voor mijn schoolproject. Al zou ik nu liever iets anders doen.
    Na een half uur geef ik toe aan het verlangen op zoek te gaan naar sociale contacten en open een random chat site. Waar ik een profiel aanmaak.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 19:23 ]


    Reality's overrated.

    Niall James Horan

    Met een zak chips in mijn handen loop ik de trap op. Snel pak ik mijn laptop en meld me aan bij Facebook. Ik maak de chips zak open en begin te eten. Al etend kijk ik naar alle mensen die er zijn. Ik kom niet echt iets interessants tegen. Daarom eet ik snel mijn chips op en doe de tv aan.
    Verveeld begin ik te zappen. Er is niet echt iets leuks op tv.
    Met een zucht haal ik een hand door mijn haren heen en loop naar beneden toe. Ik pak een glas water en drink het in een keer leeg. Dan loop ik weer naar boven waar ik verveeld op bes ga liggen. Waarom is er niks leuks te doen?
    Ik zucht weer en ga maar weer op Facebook kijken, opeens valt er me eentje op. Ik weet niet echt waarom. Meestal ben ik niet zo van met onbekende mensen praten, maar zij trekt me aan.
    Even twijfel ik, maar klik haar dan aan: Daisy Rae Ramsey.
    Ik bijt een beetje op mijn lip en denk na of ik dit echt wel moet doen. Dan zucht ik weer en begin een beetje zenuwachtig te typen:
    Heey Daisy Rae Ramsey,
    how are you?
    Mooie profielfoto trouwens.(:

    Ik verzend het berichtje en wacht dan een beetje zenuwachtig af op antwoord.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Zayn Javadd Malik

    Nieuwsgierig klikte ik op de chatsite. Het leek me wel leuk, gewoon wat praten. Mijn vrienden zaten nog op school, of waren op tour. Jayce en Milano zaten in een band met nog wat anderen, het boeide me vrij weinig. Je moest een account aanmaken om erop te kunnen - dat was logisch. Zuchtend klikte ik op 'Account aanmaken', vulde mijn gegevens in als Zayn, twintig jaar enzovoort. Mijn profielfoto stelde ik in, een foto van ongeveer een jaar oud maar echt veranderd was ik niet. Alleen meer tattoos, alhoewel je die daar niet kon zien. Na wat rond te kijken, drukte ik op het knopje 'chatten' of wat dan ook en vond ik opeens een meisje wie met me chatte. Net zoiets als Omegle, maar dan met account. Even snel klikt ik op haar profiel. Haar naam was Avahlynn, mooie naam. Een mooi meisje als ik haar profielfoto zo zag. Al meer geïnteresseerd keek ik verder en ging verder met de chat. Hi, ik ben Zayn :] Tja, wat moest ik anders? Ik hield niet van meteen doorvragen, dan kwam je zo stalkerig over ook al ken je iemand niet eens. Dus dan maar lekker cliché.

    [Sorry, wat laat]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 20:15 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian

    Ik keek even richting Chiara. Ze was in slaap gevallen in de tijd dat ik chatten. Ik zat nu al z'on 20 minuten te chatten met ene Jerome maar hij moest nu naar zijn werk. Ik legde Chiara voorzichtig in haar bed en liep toen weer terug naar de computer. Ik glimlachte in de 20 minuten tijd dat ik hier op zat had ik al meer dan 10 berichten gekregen. Ik had niet allemaal opengemaakt aangezien dat gewoon teveel zou zijn. Hi, ik ben Zayn :] . Ik klikte even op de jongen zijn profielfoto. Hij zag er niet verkeerd uit. Hi Avahlynn hier :] typte ik terug. Ik liep even naar de keuken om een beetje cola in te schenken. Toen ik terug kwam had ik nog geen antwoord. Je mag me ook Avah noemen als je wilt :]. Ik weet niet wat ik met die smiley had maar in elk bericht die ik stuurde was die smiley ook te vinden. Geduldig wachtte ik op een antwoord van Zayn.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2013 - 22:36 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Elainie Grey Mathews

    Ik richtte mijn blik weer op het scherm en zag dat ik een berichtje terug had. "Hahaha leuke vader heb je dan!" Ik grinnikte even en begon weer te typen. Ik merkte dat Almer met mij meekeek en duwde hem snel weg. Hij kende het woord privacy overduidelijk niet. Maar ja, wat wilde je dan. Hij werd grootgebracht door een detective en een zus met een obsessie voor het vak van haar vader. Echt kwalijk kon je het hem niet nemen.
    "Oh, hij is echt super. Alleen wel een beetje vreemd. Maar liever vreemd dan saai", stuurde ik terug, voor ik opstond om Almer, die nog steeds zijn best deed om te zien wat ik aan het doen was de kamer uit te zetten. Hij protesteerde hevig, maar ik was zes jaar ouder en dus een stuk sterker.
    'Zorg ervoor dat je mij verbind met ONS DOELWIT. En zeg als het maar als het gelukt is,' zei ik hem. Om aan te geven dat ik hem zou horen, zette ik een één van de headsets op, die we gebruikten om te communiceren, als we niet in één ruimte waren met z'n allen. Vervolgens smeet ik de deur dicht en plofte weer neer op mijn bed om mijn laptop op schoot te nemen.
    "Hoe heet je eigenlijk?" vroeg ik de onbekende persoon nieuwsgierig.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles

    "Oh, hij is echt super. Alleen wel een beetje vreemd. Maar liever vreemd dan saai", stuurde ze terug. ik begon te lachen . '' Gem go away now!'' zei ik . Gemma lachte en liep weg . Ik dronk wat van mijn cola . '' Haha inderdaad ! ;)'' stuur ik terug. "Hoe heet je eigenlijk?" vroeg ze paar minuten later. Moet ik de waarheid vertellen ? '' Harry Edward Styles x'' stuurde ik . Je mag nooit tegen een meisje liegen heb ik geleerd van mijn ouders. Je moet meisjes respectvol behandelen . Ik grinnik als ik terug denk aan de preken die ik heb gehad van mijn ouders over seks en al die dingen. '' Kop dicht Harry !'' hoorde ik Gemma schreeuwen . Okay ? Ik zei niet eens wat. '' En hoe heet jij Beauty ?'' stuur ik naar het meisje . Ik kijk weer naar de tv. Bieber was erop . Hij kon best goed zingen . Haha als ik dat zou zeggen op school werd ik er jarenlang mee gepest. Dat weet ik nu al . Ik kijk naar het scherm


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Ik tikte ongeduldig met mijn vingers op mijn bureau. Mijn laptop werkte niet mee, mijn zusje liepen aan mijn hoofd te zeuren gezien mijn ouders weg waren, er was niets te eten, dus kortom iets om gillend gek van te worden.
    Net toen mijn laptop eindelijk opgestart was en ik mijn facebook aanklikte, stond er iemand in de deuropening van mijn slaapkamer. 'Louuuuuu.'
    Met mijn bureaustoel en al draaide ik me om, om vervolgens mijn jongste zusje aan te kijken. 'Wat is er aan de hand?' Vroeg ik terwijl ik me daarna toch omdraaide, om alvast in te kunnen loggen op de maar al te bekende site. 'Je werk heeft gebeld.' Drong tot me door waardoor ik me weer omdraaide.
    'Wat hadden ze deze keer weer te vermelden?' Vroeg ik lichtelijk geïrriteerd. Niet doordat mijn zusje in de deuropening stond en erover begon, maar door mijn werk dat eerdere keer weer belde. Heel soms wilde ik mijn telefoon gewoon uit het raam gooien, maar dan kon niemand me meer bereiken.
    'Ik weet het niet, want er werd voor jou gebeld. Ze zouden later terugbellen, omdat ik zei dat je even niet gestoord kon worden en dat is de reden dat ik nu ook weer ga.' Ik knikte langzaam waarna ze zich omdraaide en weer verdween. Mijn mondhoeken krulde toch omhoog tot een lichte glimlach. Soms waren ze wel lief.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Hendrikson

    Ik logde me in en typte de letter L in . Ik wil nieuwe mensen leren kennen . Jongens om precies te zijn . Meisjes boeien me niks meer sinds ik 11 was. Louis Tomlinson stond er . Ik klikte erop en zag zijn profiel . Hmm hij ziet er niet verkeerd uit . Ik bekeek zijn foto's .. Sommige waren Shirt less. Ik wou net een berichtje naar hem sturen toen mijn vader naar boven kwam . Hij stormde mijn kamer binnen en gaf me een harde klap in mijn gezicht . En niet veel later ontving ik een stomp in mijn maag . Hij zei niks en vertrok weer . Waar slaat dit op ? Ik kreunde nog even en besloot toen om het berichtje te gaan schrijven . '' Hello cute Boyy '' stuurde ik naar hem . Ik begon te giechelen . Ik keek op toen ik mijn zusje hoorde huilen . Ik liep naar haar kamer en vroeg wat er was. '' Papa.. '' snikt ze . '' ik ben hier dus zo klaar mee . '' zeg ik . Ze knikt . '' Lilly ? Vanavond om 12 uur gaan wij naar oma en opa oké ? '' vraag ik . Ze knikt al wat vrolijker . Ik pakte een tas en hielp Lilly met inpakken . Toen liep ik naar mijn kamer en pakte ook een tas en propte daar alles in wat ik nodig heb . School boeken enzo .Mijn laptop neem ik straks wel mee als ik klaar ben . Ik stuurde een smsje naar mijn opa en oma om te zeggen dat wij vanacht kwamen


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elainie Grey Mathews

    Hij was het in ieder geval al met mij eens. Nou ja, dat zei hij in ieder geval. Ik wachtte geduldig tot zijn naam op het scherm verscheen. Harry Edward Styles... Hij had gewoon zonder problemen zijn gehele naam gegeven. Of hij was opvallend en misschien gevaarlijk eerlijk op het internet, of hij was helemaal niet eerlijk en wist precies welke naam hij moest gebruiken om niet op te vallen en niet in de problemen te komen. Ik kneep mijn ogen even samen en zag het volgende berichtje al op het scherm verschijnen.
    "En hoe heet jij Beauty?" Ik grinnikte.
    "Grey, eigenlijk is het mijn tweede naam, maar iedereen noemt mij zo", antwoordde ik hem. "En Harry is een leuke naam. Doet mij denken aan Harry Potter c:". Ik opende een nieuw scherm en typte zijn naam daar in bij google. Er verscheen niet veel bijzonders op wat foto's van een leuke jongen met krullen na. Voor zover zag het er nog niet naar uit dat hij een creep was, maar ik bleef natuurlijk op mijn hoede. Ik pakte de foto erbij en stuurde hem via de chat naar Harry.
    "Googled you. Ben jij dit?" vroeg ik hem. Als hij dat was, was hij best wel knap. Echt zo'n leuk schattig uiterlijk, waarbij de de helft van alle meisjes zou flauwvallen als hij naar ze glimlachte.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles

    "Grey, eigenlijk is het mijn tweede naam, maar iedereen noemt mij zo", antwoordde ze '' Leuke naam babe'' stuurde ik "En Harry is een leuke naam. Doet mij denken aan Harry Potter c:" zegt ze . Ik slikte hoor baar . Ik haat die naam Harry Potter. '' Haha '' stuur ik maar . "Googled you. Ben jij dit?" vraagt ze . '' Ja dat ben ik hihihi'' stuur ik . Hoe komt die foto in vredesnaam op Google ? Zover als ik weet staat die foto op een usb stick . Ach ja . Ik kijk naar mijn broertje die langs onze kamers heen rent . Ik ga in de deur opening staan . '' Wat ben je aan het doen kleine ?'' vraag ik . '' ik ben niet klein ! Stommerd '' zegt hij . Ik begin te lachen . Voor een kind van 6 heeft hij een grote mond. '' Moet ik dat aan mama vertellen ?'' zeg ik dreigend . '' Nee ! '' snikt hij en hij rent naar zijn kamer. Ik liep grijnzend weer terug naar mijn laptop . Ik ging op YouTube en zocht naar het liedje van Britney Spears . Oops i did it again ofzo iets. Ach ja . Ik zette mijn muziek hard en begon mee te zingen . Direct stond Gemma weer in mijn deur post. '' Ja ?'' vraag ik . '' Je muziek !'' zegt ze . Ze trek de stekker van mijn boksen eruit. '' Lieve Hazz. Tegenwoordig zijn er oordopjes '' zegt ze en ze gooit oordopjes naar mij . Ik begin te lachen . '' trut'' glimlach ik . Ze glimlacht zelf ook en loopt weg


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Ik stond op om de telefoon uit de woonkamer erbij te pakken. Het nummer van de school waar ik werkte, toetste ik zonder enige moeite in waarna ik terugliep naar mijn kamer. Deze keer zo onopvallend mogelijk, zodat niet weer iemand zo meteen in de deuropening zou staan. Mijn deur viel me een klap achter me dicht waarna aan de andere kant van de telefoon ook een stem klonk.
    'Louis Tomlinson?' Antwoordde ik met een licht vragende ondertoon, omdat ik zo nodig contact op moest nemen en ze wisten nog geeneens wie ze aan de lijn hadden. Daarbij hadden ze ook een nummerherkenning, dus dat maakte het helemaal vreemd. Ik nam plaats op mijn bureaustoel en zag dat ik ondertussen al een facebook-berichtje binnen had. Hello cutie. stuurde ik terug waarna ik op zijn profiel klikte. Ik scande het profiel terwijl de helft van de informatie niet tot me doordrong. Dat kwam voornamelijk door het gezeur wat ik aan de andere kant van de telefoonlijn hoorde. Soms snapte ik er niet van de mensen die daar werkte en zich mijn collega's noemde. Het leek wel alsof de helft last had van geheugenverlies, als je de verhalen soms wel eens aanhoorde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Hendrikson

    ''Hello cutie.'' stuurde Louis terug. '' Alles goed lekkerding ?'' stuurde ik terug. Op facebook kan ik zijn wie ik echt ben . Homo .. Ik liep langzaam naar beneden om te kijken als mijn vader er nog was. Ik hoorde hem kuchten . '' Vader zou ik wat te drinken mogen ?'' vroeg ik voorzichtig. Hij knikt . '' Doe mij maar een biertje Jim!'' zei hij . '' Ik breng het zo vader'' zei ik . Ik pakte een biertje uit de koelkast . Ik pakte voor mezelf een pakje Ice Tea. Ik maakte de bier open en gaf het voorzichtig aan mijn vader. Ik liep naar boven . '' Wat zeggen we dan ?'' vroeg hij . '' Bedankt voor het pakje vader'' zeg ik en ik loop verder naar boven . Ik liep naar Lilly om te kijken als ze al klaar was. De helft van haar kamer zat verstopt in 3 tassen . Ik had zelf 4 tassen omdat ik veel kleding had. Mijn grootouders weten wat er aan de hand is . Ze zeiden dat we langs mogen komen wanneer het weer nodig is en dat we zo lang mogen blijven als we willen . Ik heb laatst 3 maanden bij hun gewoond. Mijn school is daar dichtbij dus ik kon er gewoon heen lopen . Ik moet wel uitkijken voor mijn vader . Eerst kwam ik altijd bij mijn tante maar daar heeft hij ons betrapt . Hij werd zo boos dat ik het ziekenhuis in geslagen werd. Mijn opa en Oma hebben al een aantal keren de politie gebeld . Maar die doen niks. Die moet je alleen bellen wanneer het gebeurt. Zegt de politie . Ik gaf mijn zusje een kus op haar voorhoofd en liep weer naar mijn kamer


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elainie Grey Mathews

    Vreemd genoeg vond ik het leuk dat hij mijn naam leuk vond. Ik zocht verder, maar kon eigenlijk niet veel meer over "Harry Edward Styles" vinden. Zuchtend besloot ik dat als ik per se meer wilde weten, ik meer moest doen dan simpel opzoeken op internet. Hoewel ik wist dat Almer met onze zoekmachine's had gerotzooid en we dus vaak meer konden vinden, dan de dingen die mensen open op internet hadden geplaatst. Ik rekte mij even uit achter mijn computer en besloot Itunes er maar eens bij te pakken voor muziek. Al gauw klonken de noten van Get Away door mijn kamer. Ik was niet echt de grootste fan van Samantha Jade, maar het was een heerlijk nummer om mee te zingen.
    "Ja dat ben ik hihihi", las ik op mijn scherm. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. Ik chat eens met iemand die niet te maken heeft met de opdrachten van mijn vader en het blijkt gelijk een leuke jongen te zijn. Nice!
    "Oeh, I love you're hair, haha. Mare, ben je niet veel te knap om binnen te zitten chatten? Moet je niet op date met je vriendin of ieder ander meisje dat zich voor je voeten werpt? :p ". Het was misschien een vreemde vraag, of wel een heel raar compliment, maar ik kon het niet laten. Soms was ik een beetje vreemd, omdat ik gewoon deed waar ik zin in had.


    Happy Birthday my Potter!

    [Sorry, moest even de kleintjes baar bed brengen]

    Zayn Javadd Malik

    Verveeld was ik wat tv aan het kijken. Vanuit huis woonde ik nu in een appartement in Londen, niet meer in Bradford. Mijn moeder en twee zusjes daarin tegen wel. Doniya, de oudste zus van de drie, was uit huis net als ik. Ik vond het wel zielig voor Tricia, nu was ze alleen met twee kinderen. Toen ik weer op mijn laptop keek zag ik dat Avahlynn had gereageerd. Nog wat leuks gedaan, Avah? Wat ben je nu aan het doen? Oké, misschien toch wel een beetje opdringerig. Maar toch kon ik het niet laten. Ze zag er echt uit, natuurlijk ze is heus geen robot, in ieder geval geen freak. Ondertussen zette ik het geluid van de tv uit, opende een nieuw tabblad en ging naar YouTube. Mijn muis scrolde langs allerlei liedjes en uiteindelijk kon ik het niet laten om One Love van Bob Marley op te zetten. Misschien niet mijn smaak qua muziek, maar ik vond het een leuk liedje. Dus waarom dan ook niet? Ik neuriede maar gewoon mee en wachtte op een antwoord van Avah. Misschien zou ze wel helemaal niet antwoorden. Misschien ook wel. Ach, moest ze helemaal zelf weten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Styles

    "Oeh, I love you're hair, haha. Mare, ben je niet veel te knap om binnen te zitten chatten? Moet je niet op date met je vriendin of ieder ander meisje dat zich voor je voeten werpt? :p ". vraagt ze . Ik begin te lachen '' Dankje . Haha nee ik wil niet op date.. Die meisjes zijn altijd zo saai .. En lelijk .. Jij daar in tegen deel '' zeg ik . Ook al heb ik haar nog nooit gezien ik weet nu al dat ze zeker knap is . Kom op of niet dan ? . Ik pak wat drinken . Ik kijk naar mijn bed . Ik maak het goed zodat ik vanavond weer in een mooi en schoon bed lig . Ik liep naar de kamer van mijn broertje en hoorde hem nog steeds huilen . '' Het spijt me.. '' zei ik tegen hem . '' Is al goed.... '' snikt hij. Ik ga bij hem op bed zitten en omhels hem . '' Waarom ben jij altijd zo gemeen tegen mij?'' vraagt hij . '' Omdat jij altijd irritante dingen doet '' zeg ik . Hij kijkt me raar aan . '' Ow.. '' zegt hij . Ik begin te glimlachen en geef hem een kus. Ik loop weer naar mijn kamer en kijk weer op mijn scherm

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 9:15 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik