• Je kent het wel. Je zoekt wat rond op facebook of andere chatsites en komt daar een speciaal persoon tegen. Je raakt aan de praat en door maanden lang te chatten slaat de vonk over. Een online liefdesrelatie ontstaat en ieder persoon zit op een roze wolk. Maar wat gebeurt er als ze elkaar voor het eerst in real-life zien? Zijn wederhelft; zijn zij wel wie ze zeggen te zijn? Of staat er ineens een heel ander tevens bekend persoon voor je neus? Is het ware liefde? Is het vriendschap? Of is het niets meer. Deze emotionele reis brengt geheimen, verrassingen en soms ook schokkende onthullingen aan het licht.


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles: WishingZiall
    -Liam James Payne: Maberu
    -Niall James Horan: Wolfheart
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Zayn Jawaad Malik: Appa

    Online- liefdes:
    - Jim Hendrikson( Louis tegenspeeler) : WishingZiall
    - Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian ( Zayn's tegenspeelster) : Faisean
    - Elainie Grey Mathews (Harry's tegenspeelster) : Rider
    - Xiomara Hannah Carter / Daisy Rae Ramsey (Niall's tegenspeelster.) Bakkali
    - Kiki Adriana Poole (Liam's tegenspeelster) :Mouek


    Overige rollen:
    -
    -
    -
    -



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    - Alleen WishingZiall en WishingLarry maken de nieuwe topics
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - 2 weken niet reageren zonder afmelding, is eruit zonder sorry.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.[/b]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Harry Styles

    Ik had eten voor Peter gemaakt en liep weer naar boven, "Key key, Tot zo?" stuurde ze . "Mijn broertje is klaar met zijn computermagie. Kan weer aan de slag met werk, maar ben nog steeds beschikbaar voor als je me nodig hebt :p ".zei ze daarna . '' Bew ! Ow je doet computer werk ? Hahah het klinkt net alsof je mensen aan het bedriegen bent met een fake account hahah ;D'' stuurde ik naar haar. Ik keek naar Gemma die opeens in de deur opening stond. '' Waarom heb je me niet verteld dat je eten gemaakt heb ?'' grijnst ze . Ik begin te glimlachen. '' Er is nog een hele pan vol Gem'' zei ik . Zie liep huppelend naar beneden . Ik schudde lachend mijn hoofd en deed de tv weer aan .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Elainie Grey Mathews

    Heee honey, hoe gaat het ermee Ik zuchtte even toen ik het eerste bericht van Anthon zag. Jippie, hij was er dus zo eentje. Ik typte iets onnozels en flirterigs terug en klikte vervolgens snel het gesprek met Harry weer aan. Hij was blijkbaar weer klaar met het eten, want hij had wat teruggestuurd.
    ''Bew ! Ow je doet computer werk ? Hahah het klinkt net alsof je mensen aan het bedriegen bent met een fake account hahah ;D''. Ik keek even geschrokken naar het beeldscherm, maar besefte dat hij waarschijnlijk gewoon een grapje maakte. Bovendien bedroog ik niet zomaar mensen en was mijn account niet fake, op mijn ingevulde hobby na.
    "Ik zei toch al dat ik werkte voor de CIA. You've been a very bad boy Harry :p", stuurde ik dus maar terug. "En als je bewijs wilt dat ik echt ben, kan ik ook gewoon de webcam aanzetten als je dat wilt, hoor c;".


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles

    "Ik zei toch al dat ik werkte voor de CIA. You've been a very bad boy Harry :p", stuurde ze dus maar terug. "En als je bewijs wilt dat ik echt ben, kan ik ook gewoon de webcam aanzetten als je dat wilt, hoor c;". stuurde ze . '' Hahahah yeah I'm a badboy xd Haha nee ik geloof je wel hoor . x'' stuurde ik terug. Ik keek in beetje in het rond en pakte snel een bord met eten van beneden en nam het mee naar boven

    [ K zit even in een dip ]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 20:30 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    WishingZiall schreef:
    Jim Hendrikson

    "Ik zei toch al dat ik werkte voor de CIA. You've been a very bad boy Harry :p", stuurde ze dus maar terug. "En als je bewijs wilt dat ik echt ben, kan ik ook gewoon de webcam aanzetten als je dat wilt, hoor c;". stuurde ze . '' Hahahah yeah I'm a badboy xd Haha nee ik geloof je wel hoor . x'' stuurde ik terug. Ik keek in beetje in het rond en pakte snel een bord met eten van beneden en nam het mee naar boven

    [ K zit even in een dip ]
    Er staat Jim Hendrikson boven volgensmij moet dat Harry Styles zijn..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ Thnx.. ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Faisean schreef:
    Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian

    De verbinding was goed en het beeld was ook niet echt slecht. ''Ma'' hoorde ik Chiara zeggen. ''Nie'' maakte ik haar zin af terwijl ik haar op de grond zetten. Ik draaide mijn hoofd zodat Zayn me niet zou zien en gaf haar een waarschuwende blik. ''Manie wat is er'' glimlach ik toen ik zag dat haar ogen waterig begonnen te worden. Ik bukte even en duwde mijn hand tegen haar tranen aan. Snel veegde ik het weg. ''Noem me vanaf nu maar even aunt oké'' ik kijk haar en en ze knikt twijfelend. Ik kijk haar bemoedigend aan en zet haar barbie's op de grond. Ik boog weer omhoog. ''Sorry probleempje'' glimlach ik. 'Ik ben twintig jaar' ik knikte goedkeurend. 'Heb je een middelnaam?' Ik keek even richting het beeldscherm. ''Ja maar die is lelijk'' In de werkelijkheid zat ik nu in mijn achterhoofd een lelijke naam te bedenken. ''Daira'' mompelde ik hopend dat hij het niet gehood heeft. ''Heb jij een?''


    Zayn Javadd Malik

    'Dat valt vast we mee' glimlachte ik bemoedigend. 'Daira' mompelde ze. 'Hoezo lelijk? Ik vind hem wel mooi, en heel goed bij Avahlynn passen!' knikte ik gemeend. Ik snapte niet waarom mensen zich zo druk maakten over hun middelste naam, je kon het altijd nog op je achttiende weg laten halen. Toen ze vroeg of ik ook een middelnaam had knikte ik. 'Javadd' antwoordde ik. 'Ook niet zo geweldig, hoor. Maar ik heb er niets mee dus ik vind het niet echt erg' legde ik snel en kort uit. Ik had zo'n gevoel dat ik dit meisje wel vaker ging spreken, via de webcam maar ook gewoon via de chat. Misschien had ze Skype? 'Heb je Skype? Als je tenminste contact wilt houden' grinnikte ik. We waren al best lang aan het praten maar ik had niet echt de behoefte om te stoppen. Vragend keek ik haar aan. Voor zover dat kon dan. Even moest ik grinniken om mijn stomme gedachten maar herstelde me alweer snel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Elainie Grey Mathews

    'Almer, hij heeft toegehapt. Kan jij het gesprek volgen,' sprak ik in de headset, toen Anthon maar al te graag wilde afspreken. Ugh, viezerik. Het was gewoon te erg dat dat soort mensen op die chatsites zitten en jonge meisjes in hun val lokken. Je hoorde het zo vaak en toch waren die meiden nog te dom om mensen op een normale manier mensen te ontmoeten. Ik zuchtte en keek naar het gesprek met Harry. Stiekem was ik nu net zo dom bezig, hoewel, ik was niet zo achterlijk om met iemand af te spreken, voor ik zeker wist dat hij echt was.
    ''Hahahah yeah I'm a badboy xd Haha nee ik geloof je wel hoor . x'' Ik grinnikte zachtjes en besloot dat het wel weer eens tijd was om een berichtje terug te sturen.
    "Mooi, want ik heb een hele lelijke headset op mijn hoofd :p." stuurde ik terug, waarna ik mij weer op het werk richtte en een heel overleg had met mijn vader en broertje over wat nu te doen met Anthon. We moesten hem maar één keer betrappen en waarschijnlijk hadden we daar ook maar één kans voor.


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles

    "Mooi, want ik heb een hele lelijke headset op mijn hoofd :p." stuurde ze terug. Ik grinnik en ga dan naar mijn bed en ga erop liggen . Langzaam val ik in slaap .

    [ Sorry echt super kort maar geen inspiratie meer .. ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Louis Tomlinson
    Ik grinnikte zachtjes. 'Hazza, ik ben toe aan vakantie. Even geen werk, geen zeurende zusjes, geen verantwoordelijkheid en gewoon niets.Alleen wat jezelf zou willen, maar verder gaat het goed. Maar ik dit moment doe ik precies hetzelfde en dat is ook goed om te horen.' Ondertussen had ik mijn blik op het scherm van mijn laptop gericht en verliet een zucht mijn mond. Ik heb zelf vier kleinere zusjes, dus weet maar al te goed hoe je -je voelt en waar je gedachten naar uit. Maar je weet ook verder niet hoe of wat? Je hoeft me ook niet te bedanken, want het is toch logisch? Ik heb het dan over mijn reactie. Er werd op mijn deur geklopt en ik schudde mijn hoofd. 'Laat me heel even met rust tenzij het echt erg is. Ga maar naar je zusjes.' riep ik waarna ik me achterover op bed liet vallen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jim Hendrikson

    '' . Ik heb zelf vier kleinere zusjes, dus weet maar al te goed hoe je -je voelt en waar je gedachten naar uit. Maar je weet ook verder niet hoe of wat? Je hoeft me ook niet te bedanken, want het is toch logisch? Ik heb het dan over mijn reactie.'' zegt hij . '' Inderdaad '' zeg ik en ik loop weer naar mijn zusje .

    [ geeeeeeen inspiratie...]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Chereelynn ''Cher'' Aurelié Melain/Avahlynn ''Avah'' Daira Celian

    Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan en wend dan mijn hoofd af. Ik vond Daira lelijk en het was dan ook de bedoeling dat het een lelijke naam zou zijn. Ik had overduidelijk niet dezelfde smaak als hem. Ik beet even op mijn lip om mijn lach in te houden bij zijn middelste naam. Ik vond het best wel komisch. Het was niet een naam die je veel zal tegenkomen op straat en hij was ook nog grappig. Ik knikte op zijn vraag die hij me stelde. Ik keek even naar links toen ik gehuil hoorde. ''Even wachten'' mompelde ik. Ik liep naar Chiara toe en haalde haar voet uit het waterflesje. ''Hoe kom je daar nou op?'' mompel ik terwijl ik haar nestel tegen mijn borsten aan. Ik merk nu pas dat het niet echt goed beeld is aangezien haar rug nu naar de camera zit. Maar ja Zayn moet er maar mee leren leven. ''Sweet.Baby'' mompel ik. ''Ik was 10 toen ik skype aanmaakte dus maak je niet druk om de naam'' giechel ik dan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam James Payne

    Met een klik heb ik dan mijn profielfoto ingesteld. Een foto van toen ik in de file stond. Niet de meest 'charmante' foto. Maar ik vind het prima zo. Ik zoek naar iemand om mee te chatten en kom uiteindelijk op ene Nikita uit. Mijn blik gaat even naar haar profielfoto, een zongebruind meisje. Blonde lokken. Ongetwijfeld knap. En hoewel ze mooie, blauwe ogen heeft weet ik nog niet of ze mijn type is. Maar ik ben op zoek naar vriendschappen.
    Lookin' for someone to talk with? Stuur ik dan.


    Reality's overrated.

    Zayn Javadd Malik

    Ik grinnikte om haar blik. Ik had een aparte smaak, zij kon het niet vinden en ik weer wel. Maar waarom zouden we het over smaken voor namen moeten hebben? Iedereen zo zijn eigen smaak, niet? Toen ze zei dat ik even moest wachten knikte ik. Een klein nichtje was dan ook nogal veel moeite. Ik besloot maar om mijn laptop even op de bank te zetten, te rennen met de zak chips die op de tafel lag naar de keuken en hem weer in de kast te gooien. Je moest maar een hobby hebben. Daarna liep ik op mijn gemakje terug, ging weer zitten en nam mijn laptop alweer op schoot. Toen ze zei dat ze hem op haar tiende had aangemaakt moest ik lachen en wuifde ik het weg. 'Ik heb ook niet zo'n fantastische naam, hoor. Simpel Zayn1993' grinnikte ik. Ik had geen goede gedachten voor een naam en had geen zin om hem te veranderen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2013 - 19:00 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kiki Adriana Poole
    Lookin for someone to talk with?
    Ik lees met een glimlach de zin nog eens. Dat was snel. Ik klikte zijn profielfoto aan en moest kort lachen. Maar hij was wel knap.
    Ja, eigenlijk wel. Nikita Valentina, aangenaam.
    Zijn naam was Liam. Een mooie naam, vond ik. Ik herhaalde het in mezelf. Liam. Li-am. Misschien zou ik mijn zoon later ook wel zo noemen. Als ik die kreeg dan.
    Ik wist natuurlijk niet of dat ook zijn echte naam was. Ik heette tenslotre ook niet echt Nikita. Bij dit soort sites wist je het nooit.


    "Family don’t end in blood”

    Liam James Payne

    Ja, eigenlijk wel. Nikita Valentina, aangenaam.
    Ik glimlach en type een antwoord in. Een mooie naam bij een mooi meisje ;') Liam Payne is de naam.
    Nee, het is niet bedoeld als een echte flirt. Maar toch kan ik het niet laten. Ik neem een slok van mijn cola en kijk nog een naar de profielfoto van het meisje, pardon, Nikita. Nog steeds even blond natuurlijk. Ik knijp mijn ogen iets samen. Je moet nooit op uiterlijk oordelen, dus dat doe ik ook niet bij Nikita. Ik hoop dat ze aardig is.


    Reality's overrated.