• Ik wil al ruim een jaar een traguspiercing, maar ik stelde het steeds weer uit omdat ik bang ben voor naalden. Maar omdat ik bijna 18 wordt, wilde ik hem perse voor mijn verjaardag. Nu heb ik zojuist gebeld naar de piercer en morgen om 19:40 gaat het dan gebeuren! En ondanks dat ik al 3 helixen en een navelpiercing heb, ben ik zo vreselijk zenuwachtig!

    Welke piercings hebben jullie allemaal?



    Nou,gister was het dan zover! Ik moest eerst nog werken en dat was één grote ramp! Ik was zo vreselijk zenuwachtig! Na het werk ben ik nog even naar de kruidvat geweest, omdat ik nog 20 minuten moest wachten. Maar nadat we de kruidvat al 4 keer rond hadden gelopen, moest ik er toch echt aan geloven! Wij naar de piercer. Ik mocht meteen meekomen. Formulieren invullen, nog even praten en toen mocht ik gaan zitten. Zij pakte nog even wat spullen en ging mijn oor ontsmetten. Daarna zette ze het stipje en mocht ik controleren. Het stipje zat goed en ik mocht gaan liggen op de stoel. De klem ging op mijn oor. En die klem deed zeer! Toen ging zij de piercing nog even controleren. En toen kwam de naald. Ik hoorde dat hij door m'n oor ging, het kraakte haha! Ze haalde de naald eruit en ik zag de canule -die nog in mijn oor zat- vanuit mijn ooghoek wiebelen. Het sieraad erin, balletje erop draaien en nog even het bloed weghalen. Toen konden we al betalen en waren we klaar!

    Ik heb er vannacht ook gewoon op kunnen slapen, waar ik wel blij mee was. En achteraf stelde het helemaal niks voor. Ja natuurlijk voel je het, er gaat toch een naald doorheen. Maar echt pijn kon ik het niet noemen, ik vond de klem erger! Ik heb van tevoren aangegeven dat ik bang was voor naalden en daarom heeft zij die naald ook uit mijn zicht gehouden!

    En een fotoo;D

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 7:18 ]


    Stop holding me under and let me breathe.

    op zch mooi maar denk niet dat hij bij mij staat


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Daniellaaa schreef:
    (...)

    Die doet ook totaal geen zeer haha:P

    Dat kan je niet weten in haar plaats. :p Een piercing die bij jou geen pijn deed, kan bij haar wel pijn doen en omgekeerd.


    Take me to wonderland