• Ik wil al ruim een jaar een traguspiercing, maar ik stelde het steeds weer uit omdat ik bang ben voor naalden. Maar omdat ik bijna 18 wordt, wilde ik hem perse voor mijn verjaardag. Nu heb ik zojuist gebeld naar de piercer en morgen om 19:40 gaat het dan gebeuren! En ondanks dat ik al 3 helixen en een navelpiercing heb, ben ik zo vreselijk zenuwachtig!

    Welke piercings hebben jullie allemaal?



    Nou,gister was het dan zover! Ik moest eerst nog werken en dat was één grote ramp! Ik was zo vreselijk zenuwachtig! Na het werk ben ik nog even naar de kruidvat geweest, omdat ik nog 20 minuten moest wachten. Maar nadat we de kruidvat al 4 keer rond hadden gelopen, moest ik er toch echt aan geloven! Wij naar de piercer. Ik mocht meteen meekomen. Formulieren invullen, nog even praten en toen mocht ik gaan zitten. Zij pakte nog even wat spullen en ging mijn oor ontsmetten. Daarna zette ze het stipje en mocht ik controleren. Het stipje zat goed en ik mocht gaan liggen op de stoel. De klem ging op mijn oor. En die klem deed zeer! Toen ging zij de piercing nog even controleren. En toen kwam de naald. Ik hoorde dat hij door m'n oor ging, het kraakte haha! Ze haalde de naald eruit en ik zag de canule -die nog in mijn oor zat- vanuit mijn ooghoek wiebelen. Het sieraad erin, balletje erop draaien en nog even het bloed weghalen. Toen konden we al betalen en waren we klaar!

    Ik heb er vannacht ook gewoon op kunnen slapen, waar ik wel blij mee was. En achteraf stelde het helemaal niks voor. Ja natuurlijk voel je het, er gaat toch een naald doorheen. Maar echt pijn kon ik het niet noemen, ik vond de klem erger! Ik heb van tevoren aangegeven dat ik bang was voor naalden en daarom heeft zij die naald ook uit mijn zicht gehouden!

    En een fotoo;D

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 7:18 ]


    Stop holding me under and let me breathe.

    Yah, die klem is in feite pijnlijker dan die naald zelf. :'D

    Yay, ik mag er ook een *O*
    Kan je trouwens een verdoving krijgen?

    Ik ben zwaar als de dood voor naalden die in de buurt van mijn lichaam komen, except mijn oren, hehe.

    Ooit een keer in het ziekenhuis een dokter gehad die hem in mijn zenuw stak.

    Anyways, ik wil later wel een navelpiercing (bloos)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ziet er goed uit ! (:

    Zelf hou ik er niet zo van, maar ik vind het jou leuk staan !

    & alvast gefeliciteerd trouwens ! (A)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 12:32 ]


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik weet nog wel dat ik mijn neuspiercing zo eng vond. Die naald zo in je gezicht :'D
    Ik was hartstikke zenuwachtig, maar ik voelde er niks van. Alleen het moment dat hij de naald eruit haalde en het sieraad erin deed.


    26 - 02 - '16

    Hoe duur is het over het algemeen eigenlijk?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Walternate schreef:
    Hoe duur is het over het algemeen eigenlijk?


    Waar ik naartoe ga €45

    lol ik kan er al niet tegen als ik jouw ervaring zo lees haha en vind zo'n piercing eigenlijk ook niet zo mooi
    Maar mooi dat je er blij mee bent en dat t meeviel!


    As travars

    Ik had gister bijna mijn tongpiercing, alleen het ging niet door ;c.
    Maar na de vakantie krijg ik hem sowieso, alleen ik ben bang dat het verkeerd gaat of dat ik mijn tong terug trek.
    Het verbaasde me eerlijk gezegd dat ik er een mag, aangezien ik dertien ben en in Februari veertien. Maar het kan er misschien ook aan liggen dat mijn zus hem ook kreeg op haar 14e/15e. (Ze heeft hem nog steeds, ze is nu 26.)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mooie piercing, over het algemeen vind ik piercings wel mooi/gaaf. Zelf zou ik er alleen nooit zo een laten zetten.


    Physics is awesome

    Vexy schreef:
    Ik had gister bijna mijn tongpiercing, alleen het ging niet door ;c.
    Maar na de vakantie krijg ik hem sowieso, alleen ik ben bang dat het verkeerd gaat of dat ik mijn tong terug trek.
    Het verbaasde me eerlijk gezegd dat ik er een mag, aangezien ik dertien ben en in Februari veertien. Maar het kan er misschien ook aan liggen dat mijn zus hem ook kreeg op haar 14e/15e. (Ze heeft hem nog steeds, ze is nu 26.)

    De piercer houdt normaal gezien je tong goed vast hoor met een klem. :')


    Take me to wonderland

    Imber schreef:
    (...)
    De piercer houdt normaal gezien je tong goed vast hoor met een klem. :')


    Weet ik, maar ik heb een hele tijd terug een filmpje gezien dat iemand haar tong terug trok :'P.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Limits schreef:
    (...)

    Waar ik naartoe ga €45


    Bij mij ook, maar ik kreeg nog korting :3 Dus ik hoefde maar €36 te betalen :3


    Stop holding me under and let me breathe.

    Skull schreef:
    Ik ben zwaar als de dood voor naalden die in de buurt van mijn lichaam komen, except mijn oren, hehe.

    Ooit een keer in het ziekenhuis een dokter gehad die hem in mijn zenuw stak.

    Anyways, ik wil later wel een navelpiercing (bloos)


    Die doet ook totaal geen zeer haha:P


    Stop holding me under and let me breathe.

    Meliuscule schreef:
    Ziet er goed uit ! (:

    Zelf hou ik er niet zo van, maar ik vind het jou leuk staan !

    & alvast gefeliciteerd trouwens ! (A)


    Dankjewel!


    Stop holding me under and let me breathe.