• Titel zegt het al: Wat doe je nu?

    Na een 'lucht je hart topic' , 'Welk film heb je het laatste gezien' , 'Wat luister je nu' , 'Waar denk je aan bij de profiel van diegene boven je' , ' Wat zei je het laatste tegen' topic's vond ik een 'Wat doe je nu' topic wel missen. :'P


    -

    Op Q rondhangen, schrijven en ongesteld zijn, fuu. :"(


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vervelen. Als iemand tips heeft, dump ze in mijn gb! xp


    16 - 09 - '17

    Hm, ready to close my laptop.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lui zijn in bed.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hector schreef:
    Lui zijn in bed.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Brood smeren omdat ik bijna weg moet.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Bedenken dat ik, ondanks dat ik op tijd ben begonnen, ik voor een tentamen van morgen weer helemaal in de stress ga schieten omdat het zo veel is.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sinistra schreef:
    Bedenken dat ik, ondanks dat ik op tijd ben begonnen, ik voor een tentamen van morgen weer helemaal in de stress ga schieten omdat het zo veel is.


    HEEL ERG BLIJ ZIJN WANT IK ZAG NET DAT HET TENTAMEN VERVALT WOEHOE


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pudding eten :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Blij zijn heb me herexamen gehaald! ^_^


    You can't touch music but music touch you

    Proberen te bedenken hoe ik verder ga met ene van mijn zoveel verhalen....inspiratieloos zijn maar steeds ideeen krijgen voor totaal andere verhalen is irritating as fuq...


    The Definition of Insanity

    Ik ben onderweg naar huis met de trein. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik kijk Awkward ^-^


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    verveling, en pijn lijden


    Tijd staat stil, leven gaat verder, alles is anders, iemand houdt van anders, ik ben iemand.

    steeds nerveuzer worden ga namelijk dinsdag naar Engeland voor stage en blijf daar 10 weken ^_^


    You can't touch music but music touch you