• Wat is nou belangrijker..

    Zoals jullie misschien al weten heb ik dus een verdomd goeie vriend.
    [In deze & deze heb ik al eens over hem gehad]

    Maar, ik weet dat hij mij leuk vind [Dat heeft hij al paar keer gezegd]. Alleen, hij heeft ook al paar keer gevraagd van, wat ik tegen over hem voel.
    Gisteren weer & toen ik naar bed ging speelde heletijd dezelfde vraag in mijn hoofd; Waarom is vriendschap niet genoeg?

    & ik wou dat vandaag dus vragen. Maar hij zei dat hij zo ging slapen.
    Ik zeg slaapses]voel me al niet zo jovel dus eh tjah[/s, en poef weg is hij. Ik heb het maar dus gevraagd in een offline berichtje.

    Alleen, nu wil ik van jullie ook wel eens weten. Wat vinden jullie belangrijker. Vriendschap of Liefde, en waarom??


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind vriendschap belangrijker..
    Liefde komt meestal vanzelf wel terug..


    Keep it simple.

    Bij je bestevriend of vriendin dat den kik meer vriendschap want door de liefde kan het breken. Maar las je gewoon bevriend bent en je houd oprecht van elkaar, dan liefde.

    dat hangt er een beetje van af.
    ik ben nu samen met mijn beste vriend en we hebben dus gekozen voor de liefde, maar ik ben wel bang dat ik daar ooit spijt van ga hebben... ook al ben ik nu ontzettend gelukkig.


    ask her if she wants to stay a while

    Frida schreef:
    Ik vind vriendschap belangrijker..
    Liefde komt meestal vanzelf wel terug..


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik kan daar geen steevast antwoord op geven want al een aantal jaar heb ik meer behoefte aan liefde dan aan vriendschap. Ik heb namelijk nooit echt de behoefte gehad om écht een beste vriend of vriendin te hebben, niet zoals ik nu verlang naar liefde. Maar ik ben wel erg blij dat ik een heel goede vriend heb en ik besef ook dat zoiets van onschatbare waarde is.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 12:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Ik kan daar geen steevast antwoord op geven want al een aantal jaar heb ik meer behoefte aan liefde dan aan vriendschap. Ik heb namelijk nooit echt de behoefte gehad om écht een beste vriend of vriendin te hebben, niet zoals ik nu verlang naar liefde. Maar ik ben wel erg blij dat ik een heel goede vriend heb en ik besef ook dat zoiets van onschatbare waarde is.


    Helemaal mee eens. Vrienden heb ik genoeg, en ik ben gek op ze, maar ze zullen het nooit voor elkaar krijgen hetzelfde voor me te betekenen als mijn vriend dat doet. Ik zou ze niet willen missen, maar zonder de liefde van mijn vriend zou ik niet weten wat er van me terecht zou komen.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Mile schreef:
    Bij je bestevriend of vriendin dat den kik meer vriendschap want door de liefde kan het breken. Maar las je gewoon bevriend bent en je houd oprecht van elkaar, dan liefde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Liefde (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Frida schreef:
    Ik vind vriendschap belangrijker..
    Liefde komt meestal vanzelf wel terug..


    I love you Irem

    Allebei even belangrijk, denk ik. Je kunt niet zonder de één, maar ook niet zonder de ander.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Vriendschap. Want liefde verneukt vriendschap en vriendschap houdt (meestal) veel langer stand.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik prefereer toch liefde... Liefde van familie, vrienden en vriendje :)


    Life is hard and then we die

    Vriendschap, want ik heb nog nooit liefde gekend.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Defensive schreef:
    Allebei even belangrijk, denk ik. Je kunt niet zonder de één, maar ook niet zonder de ander.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Liefde, want die vind je ook bij vrienden, enkel in een andere vorm. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.