• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    -

    Draculea schreef:



    Ik kijk 'm nu, haha.

    Ot: ik hoop dat zondag leuk wordt :3. 't Is jammer dat je daarna al op vakantie gaat, ik wil niet weten wat je daar allemaal gaat uitspoken.


    i put the fun in funeral

    Ik wil eindelijk eens oma en opa bezoeken...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Come on. Buy my shit! I need moneys!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    IT HURTS!


    Your make-up is terrible

    Father schreef:
    Come on. Buy my shit! I need moneys!

    Welke shit?

    Remain schreef:
    (...)

    Ik kijk 'm nu, haha.

    Ot: ik hoop dat zondag leuk wordt :3. 't Is jammer dat je daarna al op vakantie gaat, ik wil niet weten wat je daar allemaal gaat uitspoken.

    Geweldige film. :3

    Draculea schreef:
    (...)
    Welke shit?

    Advertentie plekken op mijn website :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Twee dingen kunnen van mijn bucket list geschrapt worden. Ik heb mijn eerste piercing sinds vorige week vrijdag en sinds vandaag mijn tweede tattoo. I love them both so much. I think I'm in love. :')


    Take me to wonderland

    Beter opent de Primark snel in Groningen. Wat een dure grap om in Almere te komen zeg.. =(


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Itami schreef:
    Twee dingen kunnen van mijn bucket list geschrapt worden. Ik heb mijn eerste piercing sinds vorige week vrijdag en sinds vandaag mijn tweede tattoo. I love them both so much. I think I'm in love. :')


    Heeyyy, jou heb ik al een tijdje niet meer gezien :O ik mistte jou eigenlijk al...een tijdje niet op Q geweest of lijkt dat alleen maar zo?
    Wat voor piercing heb je?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Father schreef:
    (...)
    Advertentie plekken op mijn website :Y)

    Gewoon dreigen! Werkt altijd. (joehoe)

    SummerElf schreef:
    (...)

    Heeyyy, jou heb ik al een tijdje niet meer gezien :O ik mistte jou eigenlijk al...een tijdje niet op Q geweest of lijkt dat alleen maar zo?
    Wat voor piercing heb je?

    Dat klopt, ik ben een maand of twee van Quizlet geweest. :p Ahw, I was missed? D:
    Een septum. :3


    Take me to wonderland

    Waarom is het zo stil op het forum?

    Itami schreef:
    (...)
    Dat klopt, ik ben een maand of twee van Quizlet geweest. :p Ahw, I was missed? D:
    Een septum. :3


    Yes, you were missed (flower) er zijn gewoon sommige mensen waarbij het opvalt dat ze er niet zijn en jij bent daar 1 van :)
    Gaaf!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Whitmore schreef:
    Buikpijn. (no_chears)


    Quiet the mind, and the soul will speak.