• IK HAD HIER GISTER OOK EEN TOPIC VOOR GEMAAKT, MAAR IS BLIJKBAAR VERWIJDERD OF IETS. MAAR HEEL VEEL MENSEN HADDEN ER PROBLEMEN MEE, DUS HEB IK EEN TOPIC GEMAAKT MET EEN REDELIJKE UITLEG (IK ZEG NIET DAT DIE HELEMAAL GEWELDIG IS OFZO)!

    Ik weet niet precies waar ik het topic bij moet zetten, maar dat zien we dan wel weer!
    Krijg je, als je voor het eerst een shimeji download, in beeld dat je een Japanse versie van Java moet downloaden: ik heb het wel gedaan en heb daarna geen problemen meer gehad, dus zou ik het wel doen. Dit is een voorbeeld voor Zayn (klik Spoiler)

    STAP 1 : FOTO
    Klik op bv. Zayn

    STAP 2: FOTO
    dan zie je dit, klik op continue

    STAP 3: FOTO
    klik op download en wacht tot hij klaar is

    STAP 4: FOTO
    Bij Firefox klik je met de rechtermuisknop op het bestand en doe je bijbehorende map openen.
    Bij Chrome klik met je rechtermuisknop op de pijltje naast de download en doe je weergeven in map

    STAP 5: FOTO
    Dan kom je bij de ZIP uit en klik met je rechtermuisknop op dat icoontje en doe je 'Hier uitpakken'

    STAP 6: FOTO
    Dan krijg je een nieuwe map te zien genaamd Zayn Malik; open die

    STAP 7: FOTO
    Open dan het tweede shimeji bestand, waar "Executable Jar File" achter staat

    STAP 8: FOTO
    Dan krijg je Zayn in beeld.

    STAP 9: FOTO
    Wil je maar één bepaalde Zayn (of andere) weghebben, klik met rechtermuisknop op die desbetreffende Zayn en klik op de rare tekst naast/op hem. Zo verwijder je 1 shimeji

    STAP 10: FOTO
    Rechts onderin in beeld zie je dat pijltje staan, klik daarop en je ziet een spiegeltje; dat is het logootje wat bij Zayn hoort. (Kat - Harry / Klavertje vier - Niall / Schildpad - Liam / Wortel - Louis)

    STAP 11: FOTO
    Klik je gewoon op het logootje met linkermuisknop; komt er nog één shimeji bij.
    Klik je met rechtermuisknop op het logootje, zie je 5 rijtjes met vierkantjes. Wil je alle shimeji weghebben van bv. Zayn; klik je op de onderste rij (waar een rood vierkant omheen staat in de foto). Zo vermenigvuldigen ze ook niet meer en komen ze niet meer terug totdat je STAP 7 weer doet!


    Voor de One Direction Shimeji's, klik dan op DEZE LINK en scroll wat naar beneden.
    Voor de Sherlock themed Shimeji's, klik dan op DEZE LINK, scroll wat naar beneden - klik op 1 van de links - scroll weer wat naar beneden en de download staat rechts in beeld.
    Wil je andere Shimeji's downloaden, klik dan op DEZE LINK
    Voor andere vragen, laat dan even een reactie achter (screenshots zijn handig als je iets niet snapt en weet ik ook waar je mee vastloopt)!

    Alsjeblieft!

    VOORBEELD VAN JE BUREAUBLAD MET 1D SHIMEJI'S:


    VOORBEELD VAN JE BUREAUBLAD MET SHERLOCK-JOHN WATSON-MORIARTY SHIMEJI'S:



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 23:00 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Appa schreef:
    (...)

    Ik heb alleen geen idee, haha. Elke keer als ik er eentje probeer komt er dit, en ik weet niet welke ik moet kiezen :/


    groter

    Heb je windows 8?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    BULLSHIPPER schreef:
    (...)
    Die zijn echt leuk, eh!


    Jaaa ik ben echt verliefd haha. c:


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    PercyWood schreef:
    (...)
    Heb je windows 8?


    Jup.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."