• Ergens in tussen de Belgische en de Franse Ardennen ligt een gebied, een stuk bos omsingeld door een groot hek. Een hek waar je, je niet overheen kan krijgen.
    En in dat bos..
    Daar schuilen de monsters die je niet tegenkomen wil..

    Een groep tieners gaat met hun leraren op kamp in de Ardennen.
    Het leek ze super leuk om een keer met zijn allen daar te gaan kamperen, lekker primitief!
    Met tenten op hun rug en hun koffers achter zich aan slepend gaan ze door de bossen, opzoek naar een perfecte plek om hun kamp op te zetten.
    Als ze een plek hebben gevonden slaan ze al snel hun kamp op.
    Het lijkt de perfecte plek: Beschutting, geen gras maar een goede harde ondergrond voor de tenten.
    Maar niets lijkt minder waar..
    Ze zijn terecht gekomen in het gebied met het hek erom heen. De eerste nacht is rustig.. Maar al snel komen ze achter het bestaan van de monsters..
    De monsters waarvan iedereen zei dat ze niet bestonden..
    Maar ze bestaan zeker wel.
    Ze zijn opgesloten in dat gebied. Het hek is echter van buiten af niet zichtbaar en je kan er door heen. Maar als je er eenmaal binnen in zit, dan kun je er niet meer uit..

    Rollen
    Als het je niet lukt je rol binnen twee dagen in te vullen meld dat A.U.B. Dat helpt vergissingen en boze reacties te voorkomen!

    Leerlingen
    -Mohammed Omar Idrissi - Monticia
    -Bae Shin Wen - xLastkiss
    -Hayden Munro Walsh - Trenzalore
    -Joshua Nick Walsh- Trenzalore
    -Jeremy 'Jer' Oliver Johnson - Roww
    -Daniel Hale - Appelboompje

    -Alison Holly Fields - Appelboompje
    -Denise Meredith Jones - Roww
    -Viola Frost - Yakatchi
    -Lily Stone - Appelboompje
    -Victoire Lizzy Barton - xLastkiss
    -Jennifer Amanda Oakley - Raccoon
    -Avahlynn 'Avah' Chiara Melain - Faisean

    Leraren
    -David Marc Michaelson - Roww
    -Aubrey Amelia Powell - Trenzalore

    Monsters/Mythische wezens
    -Stefan Salvatore - Appelboompje
    -Damon Salvatore - xLastkiss
    -Michael Alexander Rodrigues - Raccoon
    -Larvior Phoenix - LyraPhoenix
    -Finnian Thomas Sheeran - Raccoon

    -Aishlinn Melody Waters - Roww
    -Katherine "Kath" Bella Romano - Monticia
    -Aurélie Cyrielle Celian - Faisean
    -Athene Maeve Thomson - Europe


    *Regels
    -Max. Vier personages per persoon
    -Min. 5 regels per post er is geen Max.
    -Geen perfectie
    -Geen ruzie, tenzij het in de RPG zelf is
    -Alleen Appelboompje en ik(Roww) maken de nieuwe topics aan
    -Als je een al bestaand persoon voor je personage gebruikt dan graag gebruik maken van Faceclaimen
    -18+ Toegestaan
    -Reservaties blijven twee dagen staan, tenzij je een goede reden hebt langer te wachten
    -Als je zonder reden langer dan vier dagen afwezig bent word je personage gewist en is er plek voor nieuwe personages
    -Graag eerst reserveren
    -Pas mee doen in het RPG als je personage goed gekeurt is door Appelboompje of Mij
    -Monsters kunnen een 'perfect' uiterlijk hebben, maar het innerlijk is echter nooit perfect, denk hier aan (:
    -Vermoorden mag, maar dat wel met goedkeuring van degene van wie het personage is
    -Ook verwondingen niet aanrichten zonder goedkeuring van de ander
    -Naamverandering graag aangeven in het Topic
    -Off-Topic in het Praattopic

    Invullen
    Naam:
    Wees creatief en Origineel.
    Leeftijd:
    Leraar, boven de twintig, monster alle leeftijden, leerling 15 t/m 18.
    Rol:
    als monster, wat voor soort, als mens leerling/leraar.
    Uiterlijk met foto:
    Uiterlijke kenmerken als Ogen, Haar kleur, Haar lengte, Haar textuur, Figuur(Slank, Volslank, Mollig, Dik), Lengte, Littekens, Tattoos/Piercings, Kledingstijl, Make-up(voor meisjes), etc.
    Karakter:
    Een paar goede en slechte kanten zodat ze niet perfect zijn, waarom is hij/zij zoals hij/zij is, hoe gedraagt hij/zij zich bij vrienden/vreemden, waar heeft hij/zij moeite mee, etc.
    Extra:
    Hobby’s, Jeugd, Ouders, Hetero/Homo/Lesbi/Bi, Waarom ging hij/zij mee, Allergieën, Angsten, Wensen, Huisdieren, etc.


    Topics


    FaceClaims
    -Ashley/Mary Kate Olsen by Roww
    -Zoë Sugg by Tomlinsonz
    -Jade Thirlwall by Tomlinsonz
    -Candice Accola by Appelboompje
    -Megan Fox by Monticia
    -Ian Somerhalder by xLastkiss
    -Paul Wesley by Appelboompje
    -Matthew Davis by Roww
    -Steven McQueen by Roww
    -Tom Felton by Appelboompje
    -Arielle Kebel by Appelboompje
    -Joey Graceffa by Raccoon
    -Victoria Justice by Cairde
    -Ingrid Ilsen by Cairde


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 13:21 ]


    Little do you know

    Nou dat valt dan weer mee roww ik dacht stiekum dat je gemener was ;$


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Haha x'D
    Grapje zeker? d:
    Maar ik zal dat ook even in de begin post zetten x'D


    Little do you know

    Neee niet grapje o.O je bent gemeen o.O
    maar ik hou van je <3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Is het nog mogelijk om een vrouwelijk mytisch wezen te reserveren.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    mag ik een jongen en een meisje reserveren?
    Ik faceclaim Lee Chi Hoon maar dat maakt niet uit want niemand kent hem :'D
    (want ik wil Bae hier droppen yayay)


    And right from that moment, you took my breath away.

    jeuj baeee ;D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Go schreef:
    Is het nog mogelijk om een vrouwelijk mytisch wezen te reserveren.


    Ja, dit is nog mogelijk (:
    Ik zet je erbij.

    Lastkiss ik zet jou reservatie er ook bij (:

    En dan zet ik een stop op de dames, want het word echt overvol x'D
    Nog maar twee jongens :')

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 11:22 ]


    Little do you know

    en dannnnnnn
    vic
    of jade
    oeh
    moeilijk
    HEEEEEEEEEEELP
    een bitch of een vrolijk hyper kind?
    Ik ben nu hyper dus ik denk vrolijk hyper kind
    kies jij maar


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    en dannnnnnn
    vic
    of jade
    oeh
    moeilijk
    HEEEEEEEEEEELP
    een bitch of een vrolijk hyper kind?
    Ik ben nu hyper dus ik denk vrolijk hyper kind
    kies jij maar


    Doe maar een bitch x'D
    Ik ga nu mijn rol aanmaken ^^


    Little do you know

    weetje ik doe wel een hypere bitch
    ja
    want anders heb ik weer koos vriendloos
    yayokay, ik ga ze maken


    And right from that moment, you took my breath away.

    Haha oké d:
    Ik ga de Story ook hier neerzetten.
    Dan kunnen de mensen met een mythisch wezen ook hun rol invullen (:
    De story staat onder de Spoiler bij 'Topics'


    Little do you know

    Naam
    Aishlin Melody Waters
    Leeftijd
    18, geboren op 14 Februarie
    Rol
    Mythisch wezen, Meermin
    Uiterlijk met foto


    Aishlinn heeft blonde haren als ze gewoon in haar mensen gedaante is. Haar ogen hebben een opvallende blauwe kleur.
    Haar lichaam is echter 'perfect'. Ze heeft een mooi slank lichaam en goede vrouwlijke rondingen. Ze heeft lange benen en is ongeveer 1 meter 70 lang.
    Haar huidskleur is redelijk bleek en egaal.
    Als ze in haar meermin gedaante is heeft ze een blauw-achtige kleur haar. Ze krijgt een witte staart, die nog al opvalt in het water. Haar staart heeft een lange sierlijke sluier
    Karakter
    Aishlinn is een echte 'Maneater'. Ze verleid mannen voor haar pleziertje en lokt ze vervolgens het water in, waar ze hen na een pleziertje koelbloedig laat verdrinken. Ze is een ster in toneelspelen maar ze verraad zichzelf vaak, ze praat haar mond nog wel eens voorbij.
    Verder is ze erg sluw en bedachtzaam, ze bedenkt van te voren wat ze gaat doen en bekijkt haar slachtoffer altijd eerst van een afstandje voor ze actie onderneemt. Ze heeft een enorme mensen kennis, hierdoor weet ze vaak al snel hoe iemand moet zijn. Maar ze vergist zich wel vaak, omdat de mensen zich vaak anders gedragen dan hoe ze eruit zien. Dat is wel haar valkuil: haar enorme vertrouwen op haar mensenkennis.
    Aishlinn kan heel aardig zijn, maar in werkelijkheid is ze een kreng. Als je één ding zegt wat haar niet aanstaat dan word ze woedend. Ze is dus aardig opvliegend. Ze krijgt ook altijd haar zin, tenminste bij de wezens in het bos. Zij weten namelijk hoe ze is, want als ze haar zin niet krijgt word ze erg agressief.
    Ze houd wel van een grapje en haalt deze dan ook vaak uit met de mensen..
    Extra
    Aishlinn is opgegroeit in het bos. Ze kent geen ouders of 'liefde'. Haar ouders hebben haar achter gelaten in het bos, en omdat ze een mytisch wezen is zoals de rest van de bosbewoners is ze al vanaf het eerste moment geaccepteert. Ze is opgevoed door de andere meerminnen die er zijn en leeft in vrede met de andere wezens.
    Als ze op het land is heeft ze benen, maar wanneer ze tot aan haar heupen in het water staat krijgt ze een staart. Dan krijgen haar haren ook een andere kleur.
    Haar liefste bezigheid is het verleiden van mannen en jongens. Ze heeft bijna nooit gehad dat een man niet voor haar charmes viel.
    Doordat ze een bovennatuurlijk wezen is heeft ze ook bovennatuurlijke krachten. Ze is erg sterk, dit heeft ieder bovennatuurlijk wezen wel. De één meer dan de ander, maar ze zullen allemaal altijd sterker zijn dan de mens.


    Tataa ^^


    Little do you know

    I'll let her be a witch, please.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    I'll let her be a witch, please.


    Is goed (:


    Little do you know


    Naam : Victoire Lizzy Barton
    Bijnaam: Vic.
    Rol: Leerling
    Leeftijd : 16
    Uiterlijk : Victoire is een meisje dat best klein is voor haar leeftijd: ze is ongeveer 1,58 meter, waardoor mensen haar vaak veel jonger schatten dan ze eigenlijk is. Ze heeft redelijk lang roodbruin haar, en draagt soms een bril, en anders haar lenzen. Vic houdt van skinny jeans, shorts, te grote truien en crop tops. Als ze haar stijl moet omschrijven zal ze waarschijnlijk gaan voor een beetje skater. Hakken zijn (ondanks haar lengte) niets voor Victoire, die draagt ze alleen als ze uit gaat, en dan nog heeft ze liever sneakers. Victoire heeft heel lichte groene ogen, en van nature rood haar. Ze heeft een erg lichte huid en sproetjes op haar gezicht, een echte ginger dus. Haar arm zit vol met littekens die nooit meer helemaal weg zullen gaan, maar die ze zoveel mogelijk probeert te verbergen. Over de oorzaak praat ze liever niet en niet veel mensen zullen er dan ook vanaf weten. Veel make-up draagt ze niet, alleen een beetje eyeliner en mascara. Vic vindt het dan ook geen probleem om zonder make-up over straat te gaan.
    Innerlijk/karakter : Victoire is een vrolijk en spontaan meisje, dat snel op mensen af stapt om nieuwe vrienden te maken. Als ze een persoon niet goed kent houdt ze zich meestal wel in, kan zelfs wat bitchy overkomen, maar als ze eenmaal met goede vrienden is komt haar idiote kant toch wel los. Haar vrienden kennen haar dan ook als dat gekke kind dat altijd vrolijk is en altijd wel iets goeds in dingen ziet, hoe hopeloos de situatie ook is. Dit heeft ook best nadelen: zo kan je met Victoire 3 uur lang rondlopen in een buurt die je niet kent, en waarschijnlijk verdwalen, terwijl zij alleen maar vrolijk loopt te dansen en springen. Ze weet ook nooit zo goed hoe ze moet stoppen en kan soms nogal gemeen overkomen omdat ze meestal wel zegt wat ze denkt. Toch bedoelt ze het meestal wel goed. Natuurlijk heeft Vic ook een rustige kant, en als het serieus is kan ze nog wel eens stoppen met vrolijk doen, en echt naar je luisteren. Victoire vindt wandelen één van de geweldigste dingen die er zijn: zelfs zij wordt wel eens gek van alle mensen om zich heen, en dan gaat ze wandelen om even alles te vergeten en haar gedachten op een rijtje te krijgen. Victoire heeft haar vrolijke houding te danken aan het feit dat ze niet heel lang geleden een slechte periode heeft gehad. Zo is ze in therapie geweest, bij jeugdzorg terecht gekomen en mag ze haar moeder niet meer zien. Uiteindelijk heeft ze besloten dat ze maar beter positief in het leven kan staan en dat doet ze dus ook, ookal komt ze zo soms nogal irritant over. Met Vic wil je geen ruzie hebben, ze kan echt een ongelooflijke bitch zijn en als ze je terug wil pakken heb je een groot probleem. Maak haar dus vooral niet boos.
    Extra: Victoire heeft een tijdje op hiphop gezeten, maar ze heeft het niet lang vol gehouden. Wel speelt ze al sinds haar 6e piano, en hoopt ze ooit nog te beginnen met gitaar. Victoire zingt graag, maar niet voor mensen, gewoon als ze alleen is. Victoire woont bij een pleeggezin nadat ze lang in een tehuis heeft gezeten. Haar vader is omgekomen toen ze 12 was en haar moeder raakte daarna verslaafd aan drank en drugs, waardoor de situatie thuis steeds slechter werd. Ze kreeg steeds meer ruzie met haar moeder en uiteindelijk zijn Victoire en haar broertje weggelopen van huis en zo bij jeugdzorg en vervolgens in een weeshuis terecht gekomen. Victoires vader was Frans, en naast Engels en Nederlands spreekt ze dus ook Frans. Ze is bi, en ook dit weten niet veel mensen van haar. Vic is meegegaan omdat ze van de natuur houdt en het haar gezellig om met zijn allen te gaan kamperen. Ze heeft geen allergieën, maar is bang voor mensen die echt dronken zijn omdat dat haar aan haar moeder doet denken.



    Geslacht: Man
    Naam: Bae ("zeg maar beau" ) Shin Wen
    Rol: Leerling
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Hi
    What's that?
    Well
    My music pulls me through
    ~~
    Bae heeft bruine ogen en een erg lichte huid, zijn haar is origineel bruin maar hij heeft het rood geverfd. Hij is 1.80 meter lang.
    Innerlijk:
    Verlegen Bae is erg verlegen, tot op het punt dat hij het al eng vindt om hoi tegen mensen te zeggen. Doordat hij zo verlegen is heeft Bae in zijn hele leven ongeveer 1 vriend gehad, die hij al zijn hele leven kende. Bae is het type mens dat van een afstandje iedereen bekijkt, veel over ze te weten komt en iedereen leuk vindt, maar vervolgens niets durft te zeggen.
    Bang Hij is een enorm bange jongen, van hoogtevrees tot bang zijn voor honden, Bae is bang voor heel veel dingen.
    Vriendelijk Als je Bae dan eenmaal hebt leren kennen, wat heel moeilijk is, doet hij letterlijk alles voor je. Hij is een goede luisteraar en probeert iedereen blij te houden. Zodra hij je kent zal hij ook wat meer gaan praten, ookal is het moeilijk voor hem om heel open te zijn.
    Bae houdt van dieren; zelf heeft hij al een paar honden en katten gehad, en hij is daarbij ook gek op paarden. Hij kan uren bezig zijn met spelen met ze en vergeet dan even alles om zich heen. Daarnaast houdt hij heel erg van muziek, op dit moment zijn Kodaline en Bastille zijn favorieten.
    Extra: Bae is bisexueel, en voelt zich bij meisjes meer op zijn gemak dan bij jongens; hij wordt altijd zenuwachtig als hij rond jongens is, bang dat ze hem door zullen hebben. Bae is meegegaan omdat hij hoopt dat hij zo misschien van zijn verlegenheid af kan komen.


    Body Appreciation
    Things
    Smaileeeee
    CUTECUTECUTE
    DAMON
    Naam: Damon Salvatore
    Leeftijd: Als mens: 20, actually: 169 (Ja officieel 24 & 173 maar dat vind ik te uit lekker puh)
    Rol: Vampire
    Uiterlijk: Damon is ongeveer 1,75 lang en erg knap met een goed gebouwd, gespierd lichaam. Hij ziet eruit als iemand van ongeveer 20, ondanks het feit dat hij inmiddels al bijna 170 jaar is. Damon heeft een lichte huidskleur met een olfijkleurige ondertoon, hoge jukbeenderen en een sterke kaaklijn. Zijn haar is donkerbruin, bijna zwart en hangt net over zijn oren. Meestal zit het door de war, alleen voor speciale gelegenheden doet hij het netjes. Zijn opvallende, intens blauwe ogen steken mooi af tegen zijn donkere haar. Hij heeft een beetje een "bad boy"-glimlach. Hij wordt vaak beschreven als relatief atletisch, lang, sterk, sexy en verleidelijk. Hij noemt zichzelf ook wel "the eternal stud."
    Damon draagt vaak cdonkere kleding, zwarte overhemden, t-shirts en laarzen onder donkere jeans of een zwarte broek. Heel soms draagt hij lichte kleuren. Damon staat bekend om zijn leren jasjes, maar voor speciale gelegenheden draagt hij pakken. Hij heeft een grote Lapis Lazuli ring die hij altijd draagt. De ring heeft het Salvatore familieteken en een ingegraveerde "D"
    Karakter: Damon was als mens heel vrij, maakte zich nergens zorgen over en was beste vrienden met zijn broer Stefan, maar toen hij een vampier werd begon hij zich ongevoelig en koud te gedragen. Je kan Damon het best beschrijven als een arrogante en sarcastische jongen die geen respect heeft voor normale mensen. Damon gedraagt zich zo om zijn verdriet over het vampier zijn te verbergen. Hij beweert dat je als vampier je gevoelens uit kan zetten. Damon gebruikt mensen voor zijn plezier, en is een echte womanizer: Hij kan elk meisje krijgen dat hij wil - volgens hem zelf-.
    Maar Damon heeft ook een goede kant: Als zijn broer in een levensbedreigende situatie komt, helpt Damon hem hier wel uit en als hij écht verliefd wordt, zal hij alles doen wat hij kan - bijna alles, zijn kracht om mensen te beïnvloeden zou hij hier nooit voor gebruiken- om haar voor zich te winnen.
    Extra: Damon is straight, en als hobby drinkt hij mensen leeg. Zijn ouders zijn meer dan 100 jaar geleden overleden. Damon is getransformeerd in 1864, tegelijk met zijn broer Stefan.


    I got bored, maar yay, here they are.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 13:11 ]


    And right from that moment, you took my breath away.