• Helloo!

    Ik ga zaterdag naar de Primark @ Almere omdat ik schoenen moet ruilen..
    Maaarrr... Heeft iemand nog een tip bij welke afdeling ik moét kijken of wat ik moét zien?

    Wat zijn jouw ervaringen met de Primark?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Demitria, dat ken ik, heb ik ook wel maar ik vind de kleding er toch wel erg leuk!

    En thankss! Leuke dingen zo te lezen (:


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Grindelwald schreef:
    (...)

    Ja, en Mango... Maar bij Primark valt het wel heel erg op. Je kunt voor 20 euro een compleet nieuwe outfit kopen.


    Dat klopt, maar kijk even naar de kwaliteit. Zara en Mango zijn nog steeds tien keer beter qua kwaliteit dan Primark ooit zal zijn.


    To infinity and beyond •

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik heb dat aapje :Y)
    Onesie's zijn gewoon cool. Ik zweer je ik loop er zo mee de supermarkt in om dingen te halen!!
    Maar tja ik schaam me nergens voor dus -en ik heb zo mijn reputatie-
    En als je op een teletubie lijkt moet je er gewoon een band om je middel doen. Staat gelijk een stuk vrouwlijker xD

    Nee het was echt heel erg, die broekspijpen konden zo'n 3 keer om m'n benen, bij m'n middel zo'n 2 keer, hahaha.
    Ik wil er zo graag eentje, maar dat model viel gewoon niet goed. Ik ga er waarschijnlijk eentje bestellen.
    Toen ze nog helemaal niet in waren, had m'n moeder ze zien hangen bij One Piece in Zweden, wat zo'n jaartje geleden is ondertussen. Ze twijfelde of ze 'm mee voor me moest nemen, daar heeft ze nu spijt van D:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 21:42 ]

    Demitria schreef:
    (...)

    Dat klopt, maar kijk even naar de kwaliteit. Zara en Mango zijn nog steeds tien keer beter qua kwaliteit dan Primark ooit zal zijn.


    Oh ja zeker, maar Primark is het kleding wat in feite mislukt is (denk aan de maten die nooit helemaal kloppen) en wat dan daar wordt verkocht. Het zelfde geld voor die winkels als Mi Amor en Terstal. Het is kleding wat is afgedankt door de duurdere merk winkels, wat wordt vermaakt, en dan weer goedkoper wordt verkocht.
    Als ik kleding uitpakte bij de Zara kwam er een geur uit alsof er zelf buitenlands kind in dat plastic heeft gezeten.


    Alleen maar tranen van geluk

    Kan je trouwens producten bij een andere Primark ruilen?


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Demitria schreef:
    (...)

    Hoofddorp het gaafst? No way, die is echt - vergeleken met Rotterdam en Almere - tien keer niks..
    Hoe bedoel je? Is mijn mening toch? Meningen kun je niet veranderen(cat) En ik weet niet hoevaak je in de van Almere ben gweest maar die is echt 10 keer niets.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Demitria schreef:
    (...)

    Dat klopt, maar kijk even naar de kwaliteit. Zara en Mango zijn nog steeds tien keer beter qua kwaliteit dan Primark ooit zal zijn.


    Kwaliteit of niet, de levens van die arbeiders zijn net zo vreselijk.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Damianti schreef:
    Kan je trouwens producten bij een andere Primark ruilen?

    (A)


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Damianti schreef:
    (...)
    (A)


    Volgens mij wel. Kan bij Hema en-weet-ik-veel-waar-nog-meer toch ook?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Grindelwald schreef:
    (...)

    Volgens mij wel. Kan bij Hema en-weet-ik-veel-waar-nog-meer toch ook?


    Dat is waar...
    Thanks!
    Nu hopen dat ze die schoenen dan ook in Amsterdam hebben ..


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Ik wil echt weer gaan
    De dichtsbijzijnde is nog 1,5 met de uur met de trein voor mij
    Ik wacht denk ik totdat er weer winterkleren zijn omdat ik die nodig heb en geen zomerkleren
    Ik wil een trui voor bij mijn nieuwe broek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had bij die onesies last van de voetjes die eraan zaten. Die voetjes waren maatje 36 ofso en ik heb 42, heb ze er maar afgeknipt :l Maar ik vind de Primark niet zo heel leuk. De dingen die ze daar verkopen zijn niet echt mijn stijl. Ik had er alleen een paar broeken en een paar vestjes gekocht, meer ook niet.

    Ik ben in de primark in Londen geweest en wat een klote winkel zeg. Mweh, niet echt mijn smaak.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tijdens de vakantie in Londen zijn we hooguit twee minuten binnen geweest. Toen werd het me veel te benauwd en ben ik er bijna rennend uitgegaan. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Tijdens de vakantie in Londen zijn we hooguit twee minuten binnen geweest. Toen werd het me veel te benauwd en ben ik er bijna rennend uitgegaan. :'D


    Haha :'D
    Zelf ben ik in Londen meerdere keren per jaar en na een tijdje ben ik er gewend aangeraakt :'D Maar Londen is ook een stad met veel inwoners en dus drukker in winkels
    Het valt me wel op dat de Londenaren veel vriendelijker zijn en minder ongeduldig als in Nederland. Wij zeiken al als er 2 mensen met meer dan 10 boodschappen voor ons staan. En gaan op zoek naar de kortste rij. De eerste keer keken mensen ons echt vreemd aan toen we dat deden :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial