• Helloo!

    Ik ga zaterdag naar de Primark @ Almere omdat ik schoenen moet ruilen..
    Maaarrr... Heeft iemand nog een tip bij welke afdeling ik moét kijken of wat ik moét zien?

    Wat zijn jouw ervaringen met de Primark?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Bolleboosx schreef:
    Die rijen bij Primark Almere zijn NIET normaal. Soms loopt de rij gewoon helemaal buiten, dan moet je wachten tot je naar binnen mag. Sowieso zal ik boven afrekenen, daar is het meestal rustiger. Gewoon om het feit dat mensen de eerste en de beste kassa nemen. En aangezien de vrouwenafdeling beneden is nemen ze die sneller.
    En zoals Requille al zegt, bijna iedereen loopt er mee. Dat vind ik ook echt het nadeel van de Primark.

    Ik ben ook echt een slechte Primark shopper. Ik zie altijd mensen lopen met enorme tassen, maar ik kom altijd naar buiten met een mini tasje. Voor mij moet er echt net dat ene liggen dat ik leuk vind.

    Iedergeval veel plezier en laat maar weten of je nog iets leuks hebt gevonden :)


    Ik ben naar hoofddorp geweest, ik verbaasde me erover hoe groot hij was toen ik de entree door was.
    Ik heb een ontzettend leuk rood jurkje gekocht, moet wel een hemdje onder maar hij was zoo leuk en stond ook echt goed! :D
    Verder alleen een klein tasje, oorbellen een kussen en drie van die riempjes voor om je taille (drie voor drie, haha!)


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Faisean schreef:
    Ik woon zelf in Almere en als je de winkel in komt heb je aan je rechterkant allemaal shirtjes/shortjes. Daar moet je sowieso kijken. En als je geintereseerd ben in jurkjes moet je gewoon rechtdoor lopen.


    The sun will rise and we will try again.

    @Bolleboosx de rijen zijn niet meer zo lang, was eerst wel zo. Nu ben je zo aan de beurt. Er zijn namelijk iets van 10 kassa's beneden en boven ook. Je kan gewoon beneden afrekenen. (: (Ik woon zelf in Almere en ik kom er vaak hihi)


    The sun will rise and we will try again.

    Mijn herinneringen waren slecht. Gezien ik autisme heb, was ik vrij snel overprikkelt door de drukte en kreeg ik bijna een paniekaanval van alle mensen tussen wie ik bijna werd platgedrukt wegens de drukte.


    26 - 02 - '16