• Helloo!

    Ik ga zaterdag naar de Primark @ Almere omdat ik schoenen moet ruilen..
    Maaarrr... Heeft iemand nog een tip bij welke afdeling ik moét kijken of wat ik moét zien?

    Wat zijn jouw ervaringen met de Primark?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Cairde schreef:
    (...) Hoe bedoel je? Is mijn mening toch? Meningen kun je niet veranderen(cat) En ik weet niet hoevaak je in de van Almere ben gweest maar die is echt 10 keer niets.


    Voor mij zijn ze allemaal hetzelfde van binnen, enkel iets anders ingericht. Altijd druk en benauwd, één pot nat.


    Your make-up is terrible

    Ik ben zelf opgegroeit in Almere en ben maar sindskort verhuisd en woonde een 15 minuten van de stad af dus ik kan je ook een aantal tips geven. :'D
    Wanneer je in de stad loopt: Kijk ten eerste naar de meiden en vrouwen die voorbij lopen, 9 van de 10 keer draagt men in Almere nu alleen maar kleding van de Primark, vooral de jongeren. :'D
    De bovenverdieping hoef je niet zozeer te zien aangezien daar alleen mannen en kinderkleding staat, en dingen zoals kussentjes en bedlakens, blabla.
    Als je niet tegen de drukte kan, dan moet je óf voor openingstijd daar zijn óf rond een 6 of 7, dan is de drukte meestal weggezakt.

    De korte broekjes daar: Erg kort, te kort voor mijn doen. Die dingen komen net over je bil heen en dat vind ik persoonlijk niks.
    ze hebben veel bloesjes, verschillende kleurtjes, maar als je meerdere keren gaat moet je niet gaan wachten op nieuwe bloesjes, want wat er hangt, hangt er al sinds de opening van die Primark. :'D
    De shirtjes en topjes veranderen wel af en toe, beetje bij beetje. Maar niet in één keer.
    Voor mij was de Primark echt ideaal qua BH's, want dat was de enige winkel die een beetje fatsoenlijke D cup BH's had, maar ook daar geld: Variatie over een aantal maanden hoef je niet te verwachten.
    Wat ik zelf vind van de Almeerse Primark is dat het vooral gericht is op ''High-class'' kleding. Oftewel een heel groot gedeelte zal niet bestaan uit casual kleding, vooral de jurkjes niet. Ik ben naast de Primark in Almere, ook in die van Hoofddorp geweest, London en Manchester. En ik moet zeggen: Almere is tot nu toe de enige Primark waar zo weinig variatie in zit en ik was daar redelijk teleurgesteld in.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ik ben zelf opgegroeit in Almere en ben maar sindskort verhuisd en woonde een 15 minuten van de stad af dus ik kan je ook een aantal tips geven. :'D
    Wanneer je in de stad loopt: Kijk ten eerste naar de meiden en vrouwen die voorbij lopen, 9 van de 10 keer draagt men in Almere nu alleen maar kleding van de Primark, vooral de jongeren. :'D
    De bovenverdieping hoef je niet zozeer te zien aangezien daar alleen mannen en kinderkleding staat, en dingen zoals kussentjes en bedlakens, blabla.
    Als je niet tegen de drukte kan, dan moet je óf voor openingstijd daar zijn óf rond een 6 of 7, dan is de drukte meestal weggezakt.

    De korte broekjes daar: Erg kort, te kort voor mijn doen. Die dingen komen net over je bil heen en dat vind ik persoonlijk niks.
    ze hebben veel bloesjes, verschillende kleurtjes, maar als je meerdere keren gaat moet je niet gaan wachten op nieuwe bloesjes, want wat er hangt, hangt er al sinds de opening van die Primark. :'D
    De shirtjes en topjes veranderen wel af en toe, beetje bij beetje. Maar niet in één keer.
    Voor mij was de Primark echt ideaal qua BH's, want dat was de enige winkel die een beetje fatsoenlijke D cup BH's had, maar ook daar geld: Variatie over een aantal maanden hoef je niet te verwachten.
    Wat ik zelf vind van de Almeerse Primark is dat het vooral gericht is op ''High-class'' kleding. Oftewel een heel groot gedeelte zal niet bestaan uit casual kleding, vooral de jurkjes niet. Ik ben naast de Primark in Almere, ook in die van Hoofddorp geweest, London en Manchester. En ik moet zeggen: Almere is tot nu toe de enige Primark waar zo weinig variatie in zit en ik was daar redelijk teleurgesteld in.


    Wauw, dat is best een goede uitleg, of hoe ik dat ook moet noemen.
    Ik ga ook eigenlijk omdat ik nog een paar dingen had gezien die ik leuk vond en om die schoenen te ruilen
    Maar de volgende keer zal ik inderdaad hoofddorp of zo wel bezoeken.

    Voor mij is elke Primark nu zo'n 1.5 uur reizen, er wordt er één gebouwd in Eindhoven, dat is iets dichterbij, dus ben erg benieuwd!


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Damianti schreef:
    (...)

    Wauw, dat is best een goede uitleg, of hoe ik dat ook moet noemen.
    Ik ga ook eigenlijk omdat ik nog een paar dingen had gezien die ik leuk vond en om die schoenen te ruilen
    Maar de volgende keer zal ik inderdaad hoofddorp of zo wel bezoeken.

    Voor mij is elke Primark nu zo'n 1.5 uur reizen, er wordt er één gebouwd in Eindhoven, dat is iets dichterbij, dus ben erg benieuwd!


    Haha, mja, uiteindelijk werd dat ook de enige winkel waar ik voornamelijk m'n zomerkleding vandaan had, aangezien we heel weinig geld hebben in de maand en andere winkels nogal duur zijn in Almere. :') En verder ben ik ook wel fan van de Primark hoor, vooral die in Manchester, die ik persoonlijk beter vind dan in London.
    (Note: De primark in Manchester is DE HELE DAG niet druk, je kan er gewoon midden op de dag komen zonder moordneigingen te krijgen. :'D)


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Barnabas schreef:
    Tijdens de vakantie in Londen zijn we hooguit twee minuten binnen geweest. Toen werd het me veel te benauwd en ben ik er bijna rennend uitgegaan. :'D

    Wij zijn daar recht langsgelopen. Ik moet er niet echt iets van hebben, ik ga dan veel liever naar de TopShop ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Requille schreef:
    (...)

    Haha, mja, uiteindelijk werd dat ook de enige winkel waar ik voornamelijk m'n zomerkleding vandaan had, aangezien we heel weinig geld hebben in de maand en andere winkels nogal duur zijn in Almere. :') En verder ben ik ook wel fan van de Primark hoor, vooral die in Manchester, die ik persoonlijk beter vind dan in London.
    (Note: De primark in Manchester is DE HELE DAG niet druk, je kan er gewoon midden op de dag komen zonder moordneigingen te krijgen. :'D)


    Ooh das wel lekker, toch maar ff naar Manchester als ik eens naar Engeland ga :p

    Welke zou je kiezen als je moest kiezen tussen Rotterdam en Hoofddorp?


    You're Somebody's Hero ~ by me.

    Damianti schreef:
    (...)

    Ooh das wel lekker, toch maar ff naar Manchester als ik eens naar Engeland ga :p

    Welke zou je kiezen als je moest kiezen tussen Rotterdam en Hoofddorp?


    Ik vond die van Hoofddorp fijner.


    Your make-up is terrible

    Toen ik met school in Bournemouth was zijn we ook naar de primark geweest en die vond ik heel fijn.
    Ten eerste hadden ze de tas die in de Nederlandse primark al heel snel uitverkocht was en het er was er heel rustig en overzichtelijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Die rijen bij Primark Almere zijn NIET normaal. Soms loopt de rij gewoon helemaal buiten, dan moet je wachten tot je naar binnen mag. Sowieso zal ik boven afrekenen, daar is het meestal rustiger. Gewoon om het feit dat mensen de eerste en de beste kassa nemen. En aangezien de vrouwenafdeling beneden is nemen ze die sneller.
    En zoals Requille al zegt, bijna iedereen loopt er mee. Dat vind ik ook echt het nadeel van de Primark.

    Ik ben ook echt een slechte Primark shopper. Ik zie altijd mensen lopen met enorme tassen, maar ik kom altijd naar buiten met een mini tasje. Voor mij moet er echt net dat ene liggen dat ik leuk vind.

    Iedergeval veel plezier en laat maar weten of je nog iets leuks hebt gevonden :)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 12:21 ]


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Ik woon heel dichtbij de Primark in Rotterdam en om eerlijk te zijn vind ik het echt een vreselijke winkel. Als ik er iets koop, is het alleen voor bh's, onderbroeken of sokken of zo, gewoon dingen die ik nodig heb en daar zijn ze vaak het goedkoopst dus ja. Verder zie ik wel is andere leuke dingen hangen, zoals een blouse of schoenen of zo, maar ik heb én geen zin om in de mega lange rij te gaan staan én de kwaliteit vind ik best slecht (vorig jaar kocht ik er wel eens wat en na twee weken was het al kapot...) en dan is het ook nog zo'n troep. Ik koop dan liever dingen bij de Forever 21, dat is dezelfde prijsklasse, véél leukere dingen en betere kwaliteit, vind ik dan. Maar zoals ik al zei, het is wel een handige winkel voor als je echt dingen nodig hebt en je die voor een lage prijs wilt kopen!

    Daae schreef:
    (...)
    Wij zijn daar recht langsgelopen. Ik moet er niet echt iets van hebben, ik ga dan veel liever naar de TopShop ^^


    Precies dit, in Oxfordstreet kreeg ik het super benauwd bij de Primark, zo groot was 't. Maar ik ga inderdaad liever naar Topshop, Forever 21 & New look ^^


    To infinity and beyond •

    Hatsumomo schreef:
    (...)

    Ik vond die van Hoofddorp fijner.
    Iemand die me snapt!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Vroeger toen de primark er in Almere er nog niet was wist bijna niemand als je iets van Primark had. Het maakt niet uit als je nu in Almere over straat loopt het eerste wat je zou kunnen horen als je Primark kleding aanhebt : Dat is van Primark. Ik kom dan ook bijna nooit meer daar aangezien ik er niet van hou als ik mensen met dezelfde kleren als mij rond zie lopen. En ja iemand van me klas heeft bijna alle kleren die ik bij Primark heb gekocht ook. Daarom kom ik bijna nooit meer bij de Primark en ga ik nu naar andere winkels.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Bolleboosx schreef:
    Die rijen bij Primark Almere zijn NIET normaal. Soms loopt de rij gewoon helemaal buiten, dan moet je wachten tot je naar binnen mag. Sowieso zal ik boven afrekenen, daar is het meestal rustiger. Gewoon om het feit dat mensen de eerste en de beste kassa nemen. En aangezien de vrouwenafdeling beneden is nemen ze die sneller.
    En zoals Requille al zegt, bijna iedereen loopt er mee. Dat vind ik ook echt het nadeel van de Primark.

    Ik ben ook echt een slechte Primark shopper. Ik zie altijd mensen lopen met enorme tassen, maar ik kom altijd naar buiten met een mini tasje. Voor mij moet er echt net dat ene liggen dat ik leuk vind.

    Iedergeval veel plezier en laat maar weten of je nog iets leuks hebt gevonden :)


    Boven afrekenen is juist al helemaal erg aangezien de rijen daar onduidelijker zijn dan beneden, plus er zijn rondrennende kinderen omdat daar de kinderafdeling zit


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik hou van die winkel. Overal heen gaan en alles kopen. Kost niks, maar gaat meestal niet zo lang mee :(


    ©1998