Ik ben zelf opgegroeit in Almere en ben maar sindskort verhuisd en woonde een 15 minuten van de stad af dus ik kan je ook een aantal tips geven. :'D
Wanneer je in de stad loopt: Kijk ten eerste naar de meiden en vrouwen die voorbij lopen, 9 van de 10 keer draagt men in Almere nu alleen maar kleding van de Primark, vooral de jongeren. :'D
De bovenverdieping hoef je niet zozeer te zien aangezien daar alleen mannen en kinderkleding staat, en dingen zoals kussentjes en bedlakens, blabla.
Als je niet tegen de drukte kan, dan moet je óf voor openingstijd daar zijn óf rond een 6 of 7, dan is de drukte meestal weggezakt.
De korte broekjes daar: Erg kort, te kort voor mijn doen. Die dingen komen net over je bil heen en dat vind ik persoonlijk niks.
ze hebben veel bloesjes, verschillende kleurtjes, maar als je meerdere keren gaat moet je niet gaan wachten op nieuwe bloesjes, want wat er hangt, hangt er al sinds de opening van die Primark. :'D
De shirtjes en topjes veranderen wel af en toe, beetje bij beetje. Maar niet in één keer.
Voor mij was de Primark echt ideaal qua BH's, want dat was de enige winkel die een beetje fatsoenlijke D cup BH's had, maar ook daar geld: Variatie over een aantal maanden hoef je niet te verwachten.
Wat ik zelf vind van de Almeerse Primark is dat het vooral gericht is op ''High-class'' kleding. Oftewel een heel groot gedeelte zal niet bestaan uit casual kleding, vooral de jurkjes niet. Ik ben naast de Primark in Almere, ook in die van Hoofddorp geweest, London en Manchester. En ik moet zeggen: Almere is tot nu toe de enige Primark waar zo weinig variatie in zit en ik was daar redelijk teleurgesteld in.
''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''