• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    Oudste zoon heer: Enjoy - Kyle Daniell Vermond - 24 (4)
    Nauwe verwanten heer:
    SeaWaves: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (17)

    Trainers:
    Assassin: Scythe Mylo - 29 ( 6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (19)

    Uitverkorenen:
    Endure: Esmée Hawthorne - 231 ( 6)
    Sydrian: xx - xx ( x )
    Emrys: Neal Collins - 25 (3)
    max 4

    Personeel heer:
    Jaeger: Sora Revaille - 22 - Bediende, huurmoordnaar (7)
    Vlahos: Felbion - 17 - Diender (11)
    Emrys: David Chase - 19 - ?? (19)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (19)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Lahey: Thalia Aoife Balenciaga - 20 - Dochter kleermaker, entertainer kasteel (4)
    Enjoy: Kathalena Glinda Isabella Morrinson - 26 - Schoenmaakster (14)
    Anguish: Cain Verney - 27 - Wapensmid (9)
    Jaerger: Skye Xerxes Lunar - 24 - Magiër (19)
    Onbeperkt

    Overig:
    Anguish: Evelyn Axia Gervais - 22 - "Van adel", vriendin Kyle (11)
    Onbeperkt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Anguish schreef:
    Ik heb morgen geen zak te doen, dus dat komt me perfect uit! *O*


    Dit dus haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn rol (:

    Rol: Bastaardzoon Koning
    Volledige naam: Casper Felix Barathane
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk:
    Casper heeft zandblond haar met natuurlijke donkere hairlights en felgroene twinkelende ogen.
    Hij is lenig gebouwd en kan ook veel fysieke kracht aan door het jarenlang voor zichzelf zorgen in de bossen heeft hij zich een zekere mate aan spiermassa aangemeten maar daarbij ook een aantal littekens opgelopen, één grote op zijn rug, met een aantal kleintjes en eentje op de blanke huid van zijn linkerbovenarm.
    Ook heeft hij nog een klein littekentje op zijn rechterbovenbeen, wat na al die jaren niet meer dan een enkel streepje inhoud.
    Hij is 1,80 lang, maar soms lijkt hij kleiner, omdat hij zich geruisloos kan voortbewegen tussen de bomen en struiken door.



    Karakter: Casper heeft een heel vriendelijk en zacht karakter, wat hij duidelijk van zijn moeder over heeft genomen.
    Hij is een goede luisteraar, maar weet zijn adviezen niet altijd even goed te formuleren, hij is een denker, maar ook een doener en als hij zijn zinnen op iets gezet heeft, dan moet en zal hij het halen ook, wat wijst op een zekere koppigheid en doorzettingsdrang.
    Hij neemt rangen niet heel erg nauw, iedereen is mens is meer zijn motto, al spreekt hij wel met respect wanneer hij oog in oog komt met mensen die dat verdienen.
    Ondanks zijn zachte aard heeft dit hem al meerdere keren bijna zijn kop gekost omdat hij zijn boekje te buiten ging volgens de regels van rangen benadering.
    Hij is optimistisch en ziet in vele dingen eerder het goede dan het slechte, wat ook voor problemen heeft gezorgd in zijn leven.
    Eerlijkheid staat bij hem hoog in het vaandel, wat hem ook wel eens in de problemen heeft gebracht, ach, tegenwoordig zijn er zoveel dingen waarvoor je in de problemen kan komen.
    De bovengenoemde punten maken hem ook een beetje naïef, hij weet dan wel veel van de wereld en heeft overal vrienden en kennissen opgemaakt, maar soms laat zijn kennis van de mens hem nog wel eens in de steek.
    Hij is dus geen brute man, maar hij weet verder zijn mannetje wel te staan met een tweehandig zwaard dat hij al heeft leren hanteren sinds dat hij tien was en het had gekregen na zijn diensten bij een boer.
    Zijn overlevingskennis is uitgebreid, doordat hij sinds zijn zevende al alleen door de Bossen, bergen en velden van het land reist.
    Meer komt eventueel nog..


    Afkomst: Casper is van oorsprong dus van de hoogste rang die er maar is, alleen daar heeft hij niets van meegekregen aangezien zijn moeder het hof moest verlaten toen ze erachter kwam dat ze zwanger was van de koning.
    Zijn moeder was Één van de hofdames van de lagere rangen, maar ze was ogenschijnlijk mooi.
    Toen hij zeven was overleed ze aan een ziekte welke nooit achterhaald was waardoor Casper tot de dag van vandaag niet precies weet wat ze had.
    Sinds die dag zwerft hij een beetje door het land heen, helpt hij een handje als dat hem gevraagd word of als hij zijn hulp vrijwillig aanbied.
    Mensen noemen hem vaak een dwaler, maar hij is er gelukkig mee en omarmt alle acties op zijn pad alsof het zo bedoeld was, zolang hij er maar levend en gezond eruit komt.

    Geschiedenis:Hij is geboren op een vrijdag de 13de (Just like me ), maar veel mensen weten dat niet aangezien zijn moeder in een kleine gemeenschap van vijf anderen beviel, waar ze samen mee reisde toen ze zwanger van hem was.
    Casper beleefde zeven heerlijke jaren bij dit gezelschap, tot zijn moeder stierf.
    Het was niet zo dat de anderen hem verstoten hadden, het was meer andersom.
    Casper belande in een depressie en stootte juist iedereen bij hem vandaan.
    Hij rouwde voor een aantal dagen helemaal alleen bij het graf van zijn moeder, tot hij oog in oog kwam te staan met een eenhoorn die de open plek op kwam lopen en naast het graf van de moeder ging liggen.
    Dat heeft hem aan het denken gezet over zijn leven en toen kwam hij erachter dat hij door moest met zijn leven.
    Zodra hij opstond sprong de eenhoorn weg, schuw als die is om hem weer alleen te laten.
    Maar Casper wist nu dat zijn moeder vanuit haar geest over hem waakt.

    Extra: Hij draagt dus een zwaard bij zich dat hij enorm koestert, niemand anders mag er aan komen.
    Zijn beste vriend is een Satyr, omdat die eens zijn leven heeft gered, wat hij wederzijds heeft ingelost, waardoor de twee goede vrienden zijn geworden en vaak reizen ze ook samen, maar ze gaan ook vaak zat hun eigen weg.
    Casper word daarnaast vaak vergezeld door een pegasus, die hem nu al drie jaar een soort van stalkt.
    Hij weet niet waarom het gevleugelde paard hem volgt, maar hij is er altijd wanneer hij hem nodig heeft.
    De Pegasus heeft een grijze vacht met zwarte en witte overlapping, hetzelfde geld voor de manen, alleen lopen die over van zwart tot wit.
    De vleugels zijn grijs met zwarte en witte overlappingen, eigenlijk dus hetzelfde als de vacht.




    Het kan zo zijn dat ik er later nog dingen verander / aanvul..


    Credendo Vides

    Alex :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb morgen een vriendin uit Deventer over dus ik kan waarschijnlijk niet reageren.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Is het goed als ik nog een jonge dienstmeid van de heer aanmaak? Of iemand anders die haar als hulpje/dienstmeid wilt?


    Your make-up is terrible

    Voor iedereen de vraag of iemand het leuk zou vinden dat Thalia de kleding van zijn/haar personage heeft gemaakt.

    En aan Uniquitous, wie organiseert het feest eigenlijk?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    Voor iedereen de vraag of iemand het leuk zou vinden dat Thalia de kleding van zijn/haar personage heeft gemaakt.

    En aan Uniquitous, wie organiseert het feest eigenlijk?

    Oeh ik wil wel kleren voor Neal.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Oeh ik wil wel kleren voor Neal.


    Okay ^^
    Nog meer gegadigden c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sydrian schreef:
    (...)

    Okay ^^
    Nog meer gegadigden c: ?


    Ik wil wel maar Olivia draagt vooral blousen en broeken :$ En zelf ben ik altijd heel kritisch.xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Haha als Thalia kleding maakt voor de Wachters, trainers en nauwe verwanten? (:

    En je mag wat mij betreft nog een hulpje/dienstmeid maken hoor.
    Misschien dat ik in de verloop van de RPG iemands zusje kan maken oid, seems fun.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Van wie gaat Sarnek trouwens Trainer worden?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:08 ]


    Stenenlikker

    Sydrian schreef:
    (...)

    Okay ^^
    Nog meer gegadigden c: ?

    Graag voor Sora en Skye ^^

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik wil wel maar Olivia draagt vooral blousen en broeken :$ En zelf ben ik altijd heel kritisch.xD


    Die kan ze ook maken xd
    Maar draagt ze dan zelfs naar het feest een blouse met broek
    ?

    Jaeger schreef:
    (...)
    Graag voor Sora en Skye ^^


    Okay ^^

    Zou iedereen voor wiens personage Thalia iets maakt me een beschrijving willen sturen met hoe de kleding er uit (moet) zien? Dat is namelijk wel zo handig xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Dienstmeid Evelyn Axia Gervais
    Volledige naam: Mirre Adaira
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:




    Mirre is een meisje dat nogal laat aan haar puberteit begint. Haar lichaam ondergaat pas net de veranderingen die veel andere meisjes allang gehad hebben. Hierdoor word ze vaak jonger geschat dan ze werkelijk is. Mirre is redelijk lang voor een meisje met haar 1,70 en groeit nog steeds. Ze heeft een redelijk mager lichaam waar de eerste vrouwelijke tekenen vanaf te zien zijn. Haar heupen zijn net iets breder geworden en ze begint eindelijk borsten te krijgen. Deze zijn echter nog wel erg minimaal. Ze heeft geen vol lichaam en zal het waarschijnlijk ook nooit echt krijgen. Hierdoor kan ze nog wel eens jaloers reageren op andere meisjes of vrouwen die dit wel zijn.
    Verder heeft Mirre een hele blanke huidskleur. Ze word amper tot niet bruin en verbrand redelijk snel. Haar huid is ontzettend gaaf, ze heeft amper moedervlekken of littekens. Mirre is dan ook niet echt een onhandig persoon, tenzij ze het met opzet doet of ineens afgeleid word. Het enige grote litteken dat ze heeft, heeft ze in haar jeugd opgelopen. Het ontsiert haar rechterschouder en schouderblad. Dit is zo gebeurd toen ze uitgleed op de boot van haar vader en de rand raakte, waarna ze in de zee viel. Het zoute water heeft ervoor gezorgd dat het een lelijk litteken is geworden.
    Het jonge meisje heeft een hartvormig gezicht, met grote grijs blauwe ogen die vaak net iets te groot lijken voor haar gezicht. Ze staan meestal vriendelijk, of extreem nieuwsgierig. Daarboven heeft ze lichte, boogvormige wenkbrauwen Haar neus is klein en onopvallend. Haar lippen zijn smal en hebben een rozige lippen, door die kleur vallen ze meer op dan door de grootte. Deze kan ze in een brede, hartelijke glimlach trekken, wat ze ook vaak doet. Haar haren zijn lichtblond en krullen lichtelijk in een pijpenkrul. Het komt tot ongeveer over haar schouders.
    Karakter: Wat altijd al een probleem voor Mirre is geweest zijn haar manieren. Ze doet meestal erg haar best om beleefd en respectvol te zijn, maar vaak overwint haar nieuwsgierigheid het en doet ze dingen die gezien worden als onbeleefd. Ze aarzelt meestal niet om je af te luisteren of direct aan te spreken zonder dat ze er toestemming voor krijgt. Af en toe mag ze nog wel eens tegen je in gaan. Het zit in haar karakter, maar ook in haar opvoeding. Ze is een echt brutaaltje en zegt veel te snel wat ze denkt in plaats van na te denken.
    Verder is Mirre wel een slimme, jonge meid. Ze weet vaak van alles uit te vogelen en te bedenken. Niet dat dit haar altijd ten voordele komt, maar ze probeert het wel altijd. Over het algemeen is ze ook een redelijk vrolijk meisje dat vaak glimlacht en enthousiast is. Ze praat niet heel veel, maar glimlacht wel veel. Omdat ze uit een vissersdorpje komt is ze nogal snel onder de indruk van alles. Ook van mensen en hun pracht en praal. Ze zal je achtervolgen als ze je interessant vind en alles voor je doen. Met haar grote ogen zal ze elke beweging volgen en dat kan misschien wat stalkerig overkomen. Mirre is ook echt een doorduwertje, als ze iets wilt, zal ze het krijgen ook. Met haar geduld kan ze jaren wachten, maar ze gaat er wel voor.
    Mirre is totaal geen agressief of gewelddadig persoon. Ze mengt zich totaal niet in zulke dingen en probeert zich er ook altijd buiten te houden of het te ontwijken. Het lijkt misschien laf, maar het is eerder zelfbescherming. Mirre is niet echt sterk en kan al helemaal niets van vechten. Een gevecht met woorden zal je echter niet snel van haar winnen en dat ontwijkt ze dan weer niet. Ze mag dan niet heel welbespraakt zijn, maar ze weet wel wat ze wanneer moet zeggen. Ze kan ook niet schrijven en kan maar beperkt lezen.
    Afkomst: Dochter van een visser
    Geschiedenis: Mirre is opgegroeid aan zee in Ilvereth, bij haar vader en moeder. Haar vader had een bootje om te vissen, daar verdiende hij zijn geld mee. Toen Mirre zeven was, werd haar moeder ziek. Ze werd zieker en zieker en toen ze negen was is ze gestorven. Mirre's vader was al redelijk oud had al eens een gezin gehad die allemaal gestorven waren. Voor haar eigen bestwil verkocht haar vader haar aan het hof, met als bedoeling om danseres en entertainer te worden. Helaas bleek al snel dat Mirre niet de juiste kwaliteiten had, ze was niet sierlijk genoeg en ze had er geen zin in, waardoor het een enorme moeite werd om haar iets te leren. Ze werd afgeschreven als dienstmeid op haar twaalfde en begon op haar veertiende voor Evelyn Axia Gervais als dienstmeid.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 16:13 ]


    Your make-up is terrible

    Sydrian schreef:
    (...)

    Okay ^^

    Zou iedereen voor wiens personage Thalia iets maakt me een beschrijving willen sturen met hoe de kleding er uit (moet) zien? Dat is namelijk wel zo handig xd

    Ik PB wel, het topic is al bijna vol. :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 12 aug 2013 - 12:59 ]