• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    Oudste zoon heer: Enjoy - Kyle Daniell Vermond - 24 (4)
    Nauwe verwanten heer:
    SeaWaves: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (17)

    Trainers:
    Assassin: Scythe Mylo - 29 ( 6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (19)

    Uitverkorenen:
    Endure: Esmée Hawthorne - 231 ( 6)
    Sydrian: xx - xx ( x )
    Emrys: Neal Collins - 25 (3)
    max 4

    Personeel heer:
    Jaeger: Sora Revaille - 22 - Bediende, huurmoordnaar (7)
    Vlahos: Felbion - 17 - Diender (11)
    Emrys: David Chase - 19 - ?? (19)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (19)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Lahey: Thalia Aoife Balenciaga - 20 - Dochter kleermaker, entertainer kasteel (4)
    Enjoy: Kathalena Glinda Isabella Morrinson - 26 - Schoenmaakster (14)
    Anguish: Cain Verney - 27 - Wapensmid (9)
    Jaerger: Skye Xerxes Lunar - 24 - Magiër (19)
    Onbeperkt

    Overig:
    Anguish: Evelyn Axia Gervais - 22 - "Van adel", vriendin Kyle (11)
    Onbeperkt


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 19:08 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jaeger schreef:
    (...)
    Haha, ik liet het maar gewoon voor wat het was. Ze gaan toch gewoon door.
    Ik heb het stukje bij mijn rol trouwens veranderd.

    Also, did I miss something? Waarom staat er een cijfer achter elke rol? :')


    Dat betekent of je rol goed is of niet. Net als schoolcijfers!
    Nee grapje, dan weet je op welke pagina je die rol terug kunt vinden. (:


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Dat betekent of je rol goed is of niet. Net als schoolcijfers!
    Nee grapje, dan weet je op welke pagina je die rol terug kunt vinden. (:

    Godammit ik geloofde je ook nog. Ik was al helemaal blij van "WHOOOOA BUDDY I PASSED"

    Can I still join?
    Zo ja, mag ik dan een mannelijke personeel van de heer reserveren?
    En dan had ik nog een vraagje; Komt er ook magie in voor? Want dat snap ik even niet helemaal, en als dat wel zo is kan mijn personeelmannetje dan magie hebben?
    Snap je het nog? :$


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Can I still join?
    Zo ja, mag ik dan een mannelijke personeel van de heer reserveren?
    En dan had ik nog een vraagje; Komt er ook magie in voor? Want dat snap ik even niet helemaal, en als dat wel zo is kan mijn personeelmannetje dan magie hebben?
    Snap je het nog? :$

    Ik zal maar even heel lief reageren. Als ik het allemaal goed begrijp over de uitleg in de story zijn er magiërs. Je zou het zelf nog even terug kunnen lezen in de story waar an de link bovenaan de begin post staat.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 21:06 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Ik zal maar even heel lief reageren. Als ik het allemaal goed begrijp over de uitleg in de story zijn er magiërs. Je zou het zelf nog even terug kunnen lezen in de story waar an de link bovenaan de begin post staat.


    Dank je, ik ga meteen even kijken ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rol: Vriendin van Kyle Vermond
    Volledige naam: Evelyn Axia Gervais (G/Jer-vee)
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk:


    Met haar lichtbruine haren, grote, groene ogen, roze lippen en een ietwat springneusje, ziet Evelyn er vreselijk onschuldig uit. Haar onderlip is iets dikker dan haar bovenlip, waardoor het een klein beetje een pruilend effect heeft. Dat gebruikt ze maar al te graag in haar voordeel. Evelyn heeft een egale huid, maar wel wat aan de bleke kant. Haar schoonheid komt echter niet vanzelf. Uiterlijk is belangrijk in haar familie en er zijn dan ook constant regels die voor haar gelden met betrekking tot eten en verzorging. Hierdoor heeft ze echter wel een mooi, slank, figuur.
    Karakter: Evelyn is de perfecte... bitch. Ze is manipulatief, heeft een grote mond en nog groter ego. Ze roddelt over alles en iedereen en kan absoluut geen geheimen bewaren. Ze heeft een vreselijk kort lontje en nogal last van stemmingswisselingen. Eigenlijk lijkt ze net een grote puber. Om het rijtje nog even langer te maken: ze is bazig, bemoeiziek, neerbuigend en soms gewoonweg onverdraagzaam. Ze duikt ook niet weg voor autoritaire personen, of oudere mensen, of misschien wel mensen die meer hebben bereikt dan zij. Respect moet je verdienen, dat krijg je niet zomaar. Dit alles verbergt ze natuurlijk voor Kyle. Het klinkt misschien raar na alles wat je gelezen hebt, maar ze houdt echt van hem. Ze is heus niet enkel vanwege zijn macht en rijkdom bij hem, dat is wel een grote plus natuurlijk, maar dat heeft haar eigen familie ook. Ze is dan ook enorm schijnheilig, lief en de perfecte vriendin als hij in de buurt is. Desondanks schijnt er af en toe wel wat van haar echte karakter door, zoals haar jaloezie en bazigheid. Wat je niet moet proberen, is haar uitdagen, want dan heb je de poppen aan het dansen. Het is ook absoluut verboden om aan haar familie, vrienden of vriendje te zitten, wat hen betreft is ze wel heel beschermend.
    Afkomst: De Gervais-familie is een hoogstaande familie en zeker bekend. Dit al voor generaties lang, dus Evelyn heeft geluk dat zij hier ook een deel van uit mag maken. Hoe ze eigenlijk zo vooraanstaand en rijk zijn geworden, weet ze niet. Ze interesseert zich niet in de geschiedenis van haar familie. Waarschijnlijk zal het iets te maken hebben met plunderen en zo, gewoon macht pakken waar je dat kan en dan doen alsof je alles eerlijk gewonnen hebt.
    Geschiedenis: Haar hele leven is Evelyn eigenlijk alles aan komen waaien. Ze heeft uitmuntende leraren gehad die haar al het nodige bijbrachten (ook al heeft ze een hekel aan leren). Dat ze echter geworden is zoals ze nu is, is geen verrassing. Haar ouders zijn al even schijnheilig als zijzelf is, ook tegen haar. Als enigskind had ze vroeger niet echt veel mensen om mee te spelen, spelen op de straat mocht ze niet, want daar wonen "vieze mensen". Nu is ze het daarmee eens. Het gewone volk is vies en ze wil er dan ook zo min mogelijk mee te maken hebben.
    Extra: Ook Evelyn kan, net als Kyle, paardrijden. Dit is een foto van Evelyn op haar paard, Raven:


    Ze is gek op haar paard en haar paard komt dan ook gelijk op #2, net onder Kyle.


    everything, in time

    Vlahos schreef:
    (...)

    Dank je, ik ga meteen even kijken ;)

    Ik heb het zelfs al voor je gevonden
    Je kunt ook een wat aparter type maken. Een rijke edelman op doorreis, een expert in mythische wezens of zelfs een magiër die zich bezig houdt met vreemde zaken. Bijna alles is toegestaan, twijfel je toch heel erg kan je het altijd vragen.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Ik heb het zelfs al voor je gevonden
    Je kunt ook een wat aparter type maken. Een rijke edelman op doorreis, een expert in mythische wezens of zelfs een magiër die zich bezig houdt met vreemde zaken. Bijna alles is toegestaan, twijfel je toch heel erg kan je het altijd vragen.

    Heel erg bedankt, dan ga ik nu gewoon een rolletje aanmaken ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Heel erg bedankt, dan ga ik nu gewoon een rolletje aanmaken ^^

    No Problemo


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Anguish schreef:
    Rol: Vriendin van Kyle Vermond
    Volledige naam: Evelyn Axia Gervais (G/Jer-vee)
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk:


    Met haar lichtbruine haren, grote, groene ogen, roze lippen en een ietwat springneusje, ziet Evelyn er vreselijk onschuldig uit. Haar onderlip is iets dikker dan haar bovenlip, waardoor het een klein beetje een pruilend effect heeft. Dat gebruikt ze maar al te graag in haar voordeel. Evelyn heeft een egale huid, maar wel wat aan de bleke kant. Haar schoonheid komt echter niet vanzelf. Uiterlijk is belangrijk in haar familie en er zijn dan ook constant regels die voor haar gelden met betrekking tot eten en verzorging. Hierdoor heeft ze echter wel een mooi, slank, figuur.
    Karakter: Evelyn is de perfecte... bitch. Ze is manipulatief, heeft een grote mond en nog groter ego. Ze roddelt over alles en iedereen en kan absoluut geen geheimen bewaren. Ze heeft een vreselijk kort lontje en nogal last van stemmingswisselingen. Eigenlijk lijkt ze net een grote puber. Om het rijtje nog even langer te maken: ze is bazig, bemoeiziek, neerbuigend en soms gewoonweg onverdraagzaam. Ze duikt ook niet weg voor autoritaire personen, of oudere mensen, of misschien wel mensen die meer hebben bereikt dan zij. Respect moet je verdienen, dat krijg je niet zomaar. Dit alles verbergt ze natuurlijk voor Kyle. Het klinkt misschien raar na alles wat je gelezen hebt, maar ze houdt echt van hem. Ze is heus niet enkel vanwege zijn macht en rijkdom bij hem, dat is wel een grote plus natuurlijk, maar dat heeft haar eigen familie ook. Ze is dan ook enorm schijnheilig, lief en de perfecte vriendin als hij in de buurt is. Desondanks schijnt er af en toe wel wat van haar echte karakter door, zoals haar jaloezie en bazigheid. Wat je niet moet proberen, is haar uitdagen, want dan heb je de poppen aan het dansen. Het is ook absoluut verboden om aan haar familie, vrienden of vriendje te zitten, wat hen betreft is ze wel heel beschermend.
    Afkomst: De Gervais-familie is een hoogstaande familie en zeker bekend. Dit al voor generaties lang, dus Evelyn heeft geluk dat zij hier ook een deel van uit mag maken. Hoe ze eigenlijk zo vooraanstaand en rijk zijn geworden, weet ze niet. Ze interesseert zich niet in de geschiedenis van haar familie. Waarschijnlijk zal het iets te maken hebben met plunderen en zo, gewoon macht pakken waar je dat kan en dan doen alsof je alles eerlijk gewonnen hebt.
    Geschiedenis: Haar hele leven is Evelyn eigenlijk alles aan komen waaien. Ze heeft uitmuntende leraren gehad die haar al het nodige bijbrachten (ook al heeft ze een hekel aan leren). Dat ze echter geworden is zoals ze nu is, is geen verrassing. Haar ouders zijn al even schijnheilig als zijzelf is, ook tegen haar. Als enigskind had ze vroeger niet echt veel mensen om mee te spelen, spelen op de straat mocht ze niet, want daar wonen "vieze mensen". Nu is ze het daarmee eens. Het gewone volk is vies en ze wil er dan ook zo min mogelijk mee te maken hebben.
    Extra: Ook Evelyn kan, net als Kyle, paardrijden. Dit is een foto van Evelyn op haar paard, Raven:


    Ze is gek op haar paard en haar paard komt dan ook gelijk op #2, net onder Kyle.


    I like her!

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 21:38 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Enjoy schreef:
    (...)


    I like her!


    Gelukkig, dat is nog wel het belangrijkste hahaha!_O_


    everything, in time

    Camille is going to hate Evelyn


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    Camille is going to hate Evelyn


    Wederzijds. Camille is veel te braaf voor Evelyn, saai gewoon.
    -Ik voel me altijd zo lullig als ik dit soort dingen zeg, alsof ík dat
    van je personage vind, maar dat is niet!-


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Wederzijds. Camille is veel te braaf voor Evelyn, saai gewoon.
    -Ik voel me altijd zo lullig als ik dit soort dingen zeg, alsof ík dat
    van je personage vind, maar dat is niet!-


    Haha, i get it. Maar camille wil zich ook wel goed gedragen (tegenover de buitenwereld dan)


    Aan niets denken is ook denken.

    Rol:
    Personeel van de Heer
    Volledige naam:
    Felbion [achternaam onbekend]
    Geslacht:
    Mannelijk
    Leeftijd: 16-30
    17 winters oud
    Uiterlijk:


    Felbion is niet een van de langste mensen maar ook niet erg kort. Hij heeft warrige bruinachtige haren en mooie heldere ogen.
    In zijn kleding zit vaak niet zoveel verschil, hij trekt gewoon aan wat hij de vorige dag ook aan had. Wel wast hij ze gewoon wel, door middel van magie droogt hij de kleren ook weer. Zijn kleren zijn dus telkens gewoon weer schoon en netjes. Zoals het hoort als je voor de Heer werkt.
    Felbion heeft een redelijk bleke huid. Hij kan ook zo lang buitenlopen als dat hij wil, zijn huid kleurt toch niet zoveel bij. Sterk is hij ook niet gebouwd, hij heeft een mager postuur en kan misschien ook wel wat licht wegen. Zelf heeft hij hier geen last van.
    Karakter:
    Op het eerste gezicht lijkt Felbion een bescheidde jongeman die open staat voor klusjes die hem gevraagd worden.
    - Maar misschien moeten mensen beter kijken. Het leven van Felbion bestaat uit niets anders dan leugens en bedrog. Maar hij is hier zo goed in geworden dat het niet meer op zal vallen. De ene na de andere leugen rolt over zijn tong zonder dat hij hier moeite mee zal hebben. Hij kan het zo brengen dat hij-de meeste keren-gelooft wordt door de mensen waaraan hij dit verteld. Met één blik weet hij vele mensen al te manipuleren, gewoon met één simpele blik. Hoe hij het doet weet Felbion ook niet, maar hij weet wel dat dit van pas kan komen als hij iemand nodig heeft om voor hem te liegen, hem te beschermen.
    - Felbion draagt een masker; hij speelt vriendelijk, oplettend en beschermend naar de Heer toe. Hij doet wat hem gevraagd wordt en kent de regels. Achter de Heer zijn rug om bedenkt hij allemaal snode plannetjes om de Heer en zijn kinderen van de troon te krijgen. Doordat Felbion zo jong is, en er redelijk onschuldig uitziet zullen mensen dit niet van hem verwachten, maar om erachter te komen wat hij van plan is zul je hem héél goed moeten observeren. Dagenlang zullen mensen hem moeten volgen en in de gaten houden. Maar onderschat Felbion niet, hij is sluw en heeft een goed waarnemingszintuig, hierdoor voelt hij snel aan wanneer mensen hem niet vertrouwen, of wanneer mensen hem bespieden.
    Vertrouwen probeert Felbion te winnen en te geven, puur om er later misbruik van te kunnen maken. Zijn enige doel, waar voor hij naar het kasteel gekomen is, is dus de koning en zijn zonen en dochters van de troon te stoten.
    Afkomst:
    Felbion zegt dat hij van de provincie Lund komt, uit Faerl Field. Maar werkelijk komt hij uit de provincie Varigal, uit Druma Wood.
    Geschiedenis:
    Toen Felbion 7 winters oud was begon alles voor hem te veranderen; Hij was met zijn ouders op weg naar een bijgelegen provincie om wat voedsel in te slaan. Het zou een tijd duren voor ze dat weer konden doen, en dit was de juiste tijd van het jaar om het te doen. Het was niet te warm en het voedsel zou niet snel bederven.
    Toen ze eindelijk de grens naar de andere provincie overgestoken waren werden ze aangevallen door mensen van de Heer. Felbion wist te ontkomen doordat zijn ouders de mensen wisten af te leiden. De strijd duurde niet lang; Felbion zijn ouders waren om het leven gebracht. De mensen waren al lang gezocht en moesten, wanneer ze gezien werden, zo snel mogelijk om het leven gebracht worden.
    Felbion heeft geluk gehad dat hij kon ontkomen aan de mensen van de Heer, maar hij zweert vanaf die dag dat hij de Heer terug zal pakken. Hoe dan ook, hij zal hem wreken. Negen jaar later is Felbion uitgegroeid tot de jongen die we nu kennen. In die negen jaar heeft hij zichzelf getraind, is leren liegen en bedriegen. Is sterker geworden en heeft zijn verleden achter zich gelaten om de toekomst en het heden te zien. Een toekomst zonder de Heer noch zijn kinderen.
    Felbion werkt nu een jaar in het kasteel en begint alleen maar sterker te worden en plannen te maken.
    Extra:
    Felbion beheerst een zeer oude, maar ook zeer krachtige zwarte magie. Hij traint iedere minuut dat hij niet hoeft te werken. Hij gebruikt dit voor verkeerde doeleinden[zie innerlijk]. Alleen als hij zichzelf moet beschermen gebruikt hij het voor het 'goede'. Hij verteld dit echter aan niemand, want hij wil geen argwaan opwekken naar andere toe.


    Oké, de geschiedenis is beroerd :$ sorry daarvoor

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 23:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.