• Ik zoek een paar goede schrijvers voor mijn verhaal: The Vampire Story's

    De 17-jarige Vanessa en haar zusje Elaine verhuizen samen met hun ouders na de dood van hun Tante Merissa. Hun moeder Miranda Silverstone om voor het huis van haar zusje te zorgen. Het is namelijk een familiehuis dat generatie tot generaties word doorgegeven. Nu hun tante er niet meer is moet Miranda voor het huis zorgen. Vanessa en Elaine smachtten er niet echt naar om nieuwe vrienden te maken. Tot ze in een restaurant een hele charmante en knappe jongen tegenkomen. Een ene Delano. Vanessa en hij voelen zich gelijk tot elkaar aangetrokken. Maar niet omdat hij knap is, maar omdat ze het gevoel heeft dat hij een geheim met zich meesleept dat alles kan veranderen. Mythes komen tot leven. Geheimen over de stad en zelfs over haar en haar familie. Burgers zijn onveiliger dan ooit.


    - Je moet goed kunnen schrijven (Graag een stukje schrijven, het moet wel over Vanessa zijn)
    - Check even mijn Rollentopic en vul er eentje in als je wil.




    Thankyouuuuuu x

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 10:49 ]

    Ik ben wel geïnteresseerd. Lijkt me heel leuk , ik Pb je wel een stukje maar het is lastig om 'randomly' een stukje te schrijven. Stuur anders maar een Pb waar het ongeveer over moet gaan ;)


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Ik vind het wel leuk... (:
    Ik heb Vanessa ingevuld in je rollentopic. Ik stuur wel een stukje.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    hoi ik zou toch ook mee doen

    Ik stuur je zo een pb met een stukje


    You can’t hammer tin into iron, no matter how hard you beat it, but that doesn’t mean tin is useless. -Jon Snow