• Zoals jullie weten hou ik van zingen. Ook al zing ik niet goed, krijg ik geen zangles en blablabla houdt het me niet tegen toch covers te blijven maken en originals te blijven schrijven. En voor mijn verhaal Behind The Fame, heb ik dan maar een liedje geschreven.
    Het liedje heet Fight for my life en ik wou jullie mening gewoon eens vragen. Als je commentaar achter laat, schrijf dan iets opbouwend. Ga me niet afkraken, want daar ben ik geen zak mee.

    Alvast bedankt om te luisteren.

    Ik vind het eigenlijk niet geweldig. :/ Een beetje zagerig, maar dat kan ook aan mij liggen. Kan je overigens ergens lyrics posten? Want ik kan er niet altijd aan uit.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet geweldig. :/ Een beetje zagerig, maar dat kan ook aan mij liggen. Kan je overigens ergens lyrics posten? Want ik kan er niet altijd aan uit.

    Lyrics post ik liever niet wat uit angst dat het gestolen zou worden, sorry. En je kan best gelijk hebben. Ik heb moeilijkhede met volume en mijn pc als ik wil harder gaan zingen en ik blijf op de zelfde afstand van mijn laptop staan dan begint het nogal hard te krassen enzo.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Lyrics post ik liever niet wat uit angst dat het gestolen zou worden, sorry. En je kan best gelijk hebben. Ik heb moeilijkhede met volume en mijn pc als ik wil harder gaan zingen en ik blijf op de zelfde afstand van mijn laptop staan dan begint het nogal hard te krassen enzo.

    Als ik eerlijk ben, de kans dat lyrics gestolen wordt is klein. Niet slecht bedoeld hoor, maar dat is vaak bij zelf geschreven liedjes.


    comfort in c h a o s

    Ik vind het wel een goed geschreven lied, maar misschien kun je meer emotie leggen in het zingen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Ik vind het wel een goed geschreven lied, maar misschien kun je meer emotie leggen in het zingen.

    Dank je, ja daar heb je gelijk in. Daar moet ik aan werken.

    Ik vind je stem eigenlijk niet eens zo slecht hoor. Je hebt wel echt een eigen, uniek geluid, vind ik. Zeker blijven oefenen (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    De lyrics is leuk alleen het klinkt allemaal eentonig.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2013 - 11:09 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Veni schreef:
    Ik vind je stem eigenlijk niet eens zo slecht hoor. Je hebt wel echt een eigen, uniek geluid, vind ik. Zeker blijven oefenen (:

    Dank je =)

    Emrys schreef:
    De lyrics is leuk alleen het klinkt allemaal eentonig.

    Dit.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Veni schreef:
    Ik vind je stem eigenlijk niet eens zo slecht hoor. Je hebt wel echt een eigen, uniek geluid, vind ik. Zeker blijven oefenen (:


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Emrys schreef:
    De lyrics is leuk alleen het klinkt allemaal eentonig.


    Precies dit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    (...)

    Precies dit.

    Ik begrijp jullie, alleen vind ik het moeilijk om het niet eentonig te maken. Als ik zo zing zit er volume verschil enzo maar dat lukt me nooit opgenomen .... Tips misschien?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ik begrijp jullie, alleen vind ik het moeilijk om het niet eentonig te maken. Als ik zo zing zit er volume verschil enzo maar dat lukt me nooit opgenomen .... Tips misschien?


    Mijn zangleraar zegt altijd dat je zelf melodietjes moet maken en die dan zingen. Ik weet niet of je een instrument bespeeld, maar dan kan je jezelf ook begeleiden. als je iets zo melodieus mogelijk maakt met veel hoogte en laagte verschillen en dat dan heel vaak doet, gaat de eentonigheid heel snel uit je stem.
    En natuurlijk werkt zingen met meer emotie ook, maar dat was al gezegd. Ik vind wel dat je een goede stem hebt. (:


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Flannery schreef:
    (...)

    Mijn zangleraar zegt altijd dat je zelf melodietjes moet maken en die dan zingen. Ik weet niet of je een instrument bespeeld, maar dan kan je jezelf ook begeleiden. als je iets zo melodieus mogelijk maakt met veel hoogte en laagte verschillen en dat dan heel vaak doet, gaat de eentonigheid heel snel uit je stem.
    En natuurlijk werkt zingen met meer emotie ook, maar dat was al gezegd. Ik vind wel dat je een goede stem hebt. (:

    Dank je. Ja ik bespeel instrumenten ik ga zeker eens proberen wat je zegt. Bedankt voor de tip!

    WingDreamy schreef:
    (...)

    Bedankt.