Ik ben twee weken geleden met een vriend van mijn broer en een vriendin gaan skiën. Nu was het de eerste keer dat ik hem zag en het klikte echt heel goed tussen ons. Ook is hij erg knap en volgens mij begin ik hem echt super leuk te vinden. Mijn ouders hadden het door en mijn broer ook dus dat vonden ze wel luek. Gosteren gingen we met een vriendin en die jongen naar het zwembad en mijn broer wilt ons gaan koppelen. Wij zaten elkaar telkens te soppen en in het water te kloten en heel subtiel lieten ze ons samen dan achter en gingen ze weg. Ook in het bubbelbad deden ze het heel subtiel door keihard weg te rennen. Telkens ging hij me optillen en in het watergooien en weet ik het wat. Mijn broer zei dat hij me waarschiijnlijk ook leuk vind
Nu ben ik sinds vanochtend eigenlijk met hem op Facebook aan het kletsen en nu heb ik zijn nummer en nu whappen we echt al drie uur lang en eigenlijk wil ik hem zeggen dat ik hem leuk vind of vragen hoe hij over mij denkt. Dus kan iemand me helpen hoe ik hem dat het beste kan zeggen/vragen
Change is for weirdos ~ Niall Horan