• GTST eindigde dit jaar met een plof. Tijdens het parachute springen , wou de parachute van 1 van de personages niet open. Inmiddels is bekend dat de personages Lorena Gonzales , Maxime Sanders , Rikki de Jong en Nuran Baydar de sprong overleefd hebben.

    Dan blijven er nog een paar namen over : Mike Brandt , Aysen Baydar , Nina Sanders en Noud Alberts.

    [Wie zou er neergestort zijn ? Ik denk zelf Mike. Wie denk jij ?/b]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Als mijn theorie klopt verdien ik wel een koekje :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik weet wie is gevallen maar ik mag het niet zeggen van die producer(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    Ik weet wie is gevallen maar ik mag het niet zeggen van die producer(cat)


    Ja ja en ik ben koningin Maxima ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Ja ja en ik ben koningin Maxima ;)
    Jij hoeft me niet te geloven...?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Jij hoeft me niet te geloven...?


    Oh nee dat doe ik ook zeker niet hoor. Het lijkt me echt onwaarschijnlijk dat jij zoiets van een producer te horen krijgt xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Oh nee dat doe ik ook zeker niet hoor. Het lijkt me echt onwaarschijnlijk dat jij zoiets van een producer te horen krijgt xD
    Mijn vriendins moeder kent hem en ik was bij hun toen hij het zij(cat) Maar ik moet het geheim houden. Zoals ik al zij : Jouw ''praatjes'' boeien me vrijwel niks. Smileys zijn stom

    [ bericht aangepast op 21 aug 2013 - 19:15 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Mijn vriendins moeder kent hem en ik was bij hun toen hij het zij(cat) Maar ik moet het geheim houden. Zoals ik al zij : Jouw ''praatjes'' boeien me vrijwel niks. Smileys zijn stom


    Owkee mij best , keep on dreaming (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Volgens mijn vriendin zou er een filmpje zijn uitgelekt waarin Nina's grafkist is te zien, maar okee nevermind ik kijk toch geen GTST^^


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    nerveus schreef:
    (...)

    Owkee mij best , keep on dreaming (A)
    Yeah. Je irriteert me echt met je smiley's maar oke..


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Faisean schreef:
    (...)Yeah. Je irriteert me echt met je smiley's maar oke..


    Jammer voor je joh, ze zijn er niet voor niks (yeah)


    Appelbeestje schreef op 21 aug 2013 - 19:19:
    Volgens mijn vriendin zou er een filmpje zijn uitgelekt waarin Nina's grafkist is te zien, maar okee nevermind ik kijk toch geen GTST^^


    Kan ook eerdere aflevering zijn geweest? Nina was al een keer "dood" in Ludo zijn gedachten.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Kan ook eerdere aflevering zijn geweest? Nina was al een keer "dood" in Ludo zijn gedachten.


    Nou nee denk het niet, ik zal het morgen wel aan mijn vriendin vragen maar ze volgt echt al mega lang GTST, dus dat lijkt me onlogisch. Nouja^^


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Appelbeestje schreef:
    (...)

    Nou nee denk het niet, ik zal het morgen wel aan mijn vriendin vragen maar ze volgt echt al mega lang GTST, dus dat lijkt me onlogisch. Nouja^^

    Ah owkee, ja ik zou het wel willen weten ;)
    Mijn vermoede zegt Mike, maar dat zou te voorspelbaar zijn, maar Nina zou ik jammer vinden. Ik vind haar een leuk personage, maar als zij sterft krijg je wel veel betere verhaallijnen. Hoewel, je volgt het niet lees ik net, hihi!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Okee het is dus Nina of Mike(Net ff snel opgezocht hoe en wat), dus ik ben van mening dat het Nina is^^


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    nerveus schreef:
    (...)
    Ah owkee, ja ik zou het wel willen weten ;)
    Mijn vermoede zegt Mike, maar dat zou te voorspelbaar zijn, maar Nina zou ik jammer vinden. Ik vind haar een leuk personage, maar als zij sterft krijg je wel veel betere verhaallijnen. Hoewel, je volgt het niet lees ik net, hihi!


    Ik volg het half^^ Ik weet wel welke personages het zijn en hoe ze zijn ofzo, wil het graag dit seizoen wel gaan volgen. Ik vind Aysen best leuk, omdat dat diegene echt erg goed speelt, ik vind Nina maar niks, maar Mike ook niet. Maar ik denk dus Nina


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!

    Ook Aysen Baydar heeft de sprong overleefd, zo blijkt uit de speciale App. Nina Sanders (gespeeld door Marly van der Velden) en Mike Brandt (Louise Talpe) zijn de twee overgebleven potentiële slachtoffers.
    Noud, Wiet, Maxime, Rikki, Nuran en Lorena werden al 'gered'. Van Nina dook eerder deze maand een foto op waarop zij is opgebaard in een kist. Fans van de populaire RTL 4-soap vermoeden dat dat een dwaalspoor is. Het nieuwe seizoen start begin september.


    Bron: Telegraaf





    Dus nu begin ik ook te twijfelen aan mijn vriendin haha, nou goed, ik ben benieuwd^^


    Doe eens gek, en maak je eigen sprookje!