• GTST eindigde dit jaar met een plof. Tijdens het parachute springen , wou de parachute van 1 van de personages niet open. Inmiddels is bekend dat de personages Lorena Gonzales , Maxime Sanders , Rikki de Jong en Nuran Baydar de sprong overleefd hebben.

    Dan blijven er nog een paar namen over : Mike Brandt , Aysen Baydar , Nina Sanders en Noud Alberts.

    [Wie zou er neergestort zijn ? Ik denk zelf Mike. Wie denk jij ?/b]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    nerveus schreef:
    Shit, Wiet heeft het overleefd.
    Ugh, niemand die daar blij mee is. Ik vind haar zo'n irritant personage, van mij mocht ze wel sterven.
    Het is Maik of Aysen...


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Het is Mike, Nina of Aysen. Nog 2 weken te gaan, ik denk dat volgende week Aysen af valt en de week daarna Mike. Ik ben nog steeds van mening dat Nina valt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Het is Mike, Nina of Aysen. Nog 2 weken te gaan, ik denk dat volgende week Aysen af valt en de week daarna Mike. Ik ben nog steeds van mening dat Nina valt.


    Ene kant hoop ik het ook, ik vond Nina steeds irritanter worden. Maar dat verklaart alleen niet waarom Noud zo rustig aan de telefoon was met Laura. Ik bedoel, als je vrouw ter pletter stort dan ben je toch wel iets verdrietiger dan dat?


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Carlisle schreef:
    (...)Wiet is leuk (:
    Ik hoop nog steeds Aysen
    NOOOOO. iedereen behalve Aysen(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Bolleboosx schreef:
    (...)

    Ene kant hoop ik het ook, ik vond Nina steeds irritanter worden. Maar dat verklaart alleen niet waarom Noud zo rustig aan de telefoon was met Laura. Ik bedoel, als je vrouw ter pletter stort dan ben je toch wel iets verdrietiger dan dat?


    Misschien wist hij nog niet wie er was gevallen? Toen Nuran net landde wist ze ook nog niet wie er viel.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Er was ook zo'n filmpje waar je zag dat Nuran landde, eerst vroeg ze aan maxime of Rikki geland was, en daarna Aysen. Toen stopte het filmpje. Eerlijk gezegd denk ik dat daar nog een vervolg van komt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    (...)

    Misschien wist hij nog niet wie er was gevallen? Toen Nuran net landde wist ze ook nog niet wie er viel.


    Ja dat kan natuurlijk ook. Maar het lijkt mij dat stel je voor er gebeurd zoiets. Je ziet sommigen in paniek raken dan ga je natuurlijk kijken wat er is gebeurd. En Laura zei volgens mij iets van; Wat erg wat er is gebeurd. ofziets. Dus het lijkt me dat dat telefoongesprek achteraf plaatsvind, als iedereen weer een beetje 'gekalmeerd' is. Want je gaat niet meteen bellen als je op de grond land.

    Maar ik heb gewoon het gevoel dat er niets van klopt haha. Want je hebt ook nog dat geheimzinnige telefoontje van Ludo.
    En het lijkt me ook sterk dat Nina doodgaat en als het blijkt dat ze wel gevallen is en ze ligt daardoor in een coma. Of te wel ze herstelt weer volledig. Dan zou ik dat echt minder vinden.


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Mike (Louis Talpe) heeft een flexwet en die gaat er tijdelijk uit dus die kan niet dood zijn. Dus ik denk iemand die we niet hebben verwacht.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:25 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ithilien schreef:
    Mike (Louis Talpe) heeft een flexwet en die gaat er tijdelijk uit dus die kan niet dood zijn. Dus ik denk iemand die we niet hebben verwacht.

    Of er is natuurlijk niemand dood en ze willen het ons enkel laten geloven..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Of er is natuurlijk niemand dood en ze willen het ons enkel laten geloven..


    Ja. Die GTST makers zijn slim.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ithilien schreef:
    (...)
    Ja. Die GTST makers zijn slim.

    Je weet het in elk geval nooit zeker met hun. (cat).

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:33 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Er gaat wel iemand dood, dat werd bekend gemaakt in een radio fragment.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik denk *Aysen
    Mike kan het niet zijn want die gaat er maar voor paar maandjes uit. En als je zo uit een vliegtuig valt overleef je dat echt niet x)
    Het kan natuurlijk ook nog Noud zijn, dat Wiet wraak genomen heeft aangezien hij zei dat ie haar soort van gebruikt had ofzo.
    We zullen zien (:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:34 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Confide schreef:
    Ik denk *Aysen
    Mike kan het niet zijn want die gaat er maar voor paar maandjes uit. En als je zo uit een vliegtuig valt overleef je dat echt niet x)
    Het kan natuurlijk ook nog Noud zijn, dat Wiet wraak genomen heeft aangezien hij zei dat ie haar soort van gebruikt had ofzo.
    We zullen zien (:


    Van Noud is al bekend dat hij leeft.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 20:36 ]


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Confide schreef:
    Ik denk *Aysen
    Mike kan het niet zijn want die gaat er maar voor paar maandjes uit. En als je zo uit een vliegtuig valt overleef je dat echt niet x)
    Het kan natuurlijk ook nog Noud zijn, dat Wiet wraak genomen heeft aangezien hij zei dat ie haar soort van gebruikt had ofzo.
    We zullen zien (:

    Noud is het niet, zijn naam kwam op een Cola blikje. 8D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.