• GTST eindigde dit jaar met een plof. Tijdens het parachute springen , wou de parachute van 1 van de personages niet open. Inmiddels is bekend dat de personages Lorena Gonzales , Maxime Sanders , Rikki de Jong en Nuran Baydar de sprong overleefd hebben.

    Dan blijven er nog een paar namen over : Mike Brandt , Aysen Baydar , Nina Sanders en Noud Alberts.

    [Wie zou er neergestort zijn ? Ik denk zelf Mike. Wie denk jij ?/b]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Mullingford schreef:
    (...)

    Whut x) ?


    De vriend van mijn zus was bij de opnames :]

    Thysia schreef:
    (...)

    De vriend van mijn zus was bij de opnames :]


    En ga jij mij vertellen wie het is? :'D
    Hoe kreeg die vriend van je zus dat voor elkaar?


    Pretty is just a pretty word.

    Thysia schreef:
    (...)

    De vriend van mijn zus was bij de opnames :]


    O, dat is echt vet!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Thysia schreef:
    (...)

    De vriend van mijn zus was bij de opnames :]
    Deel het:Y)

    1. Mike
    2. Nina (Haar ogen irriteren me)
    3. Noud

    Aysen moet gewoon blijven:Y)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Omdat hij bij dat springcentrum werkt :Y)
    Dah, ik wil het niet delen ö. Aan de ene kant ben ik bang dat hij me in de maling heeft genomen met wie het was (aangezien hij dat vaker doet), maar hij werkt wel bij het springcentrum.
    Ik wilde het weten en toen zei mijn zus: ‘Ik hoef het niet te weten, ik denk Aysen of Nuran.’ En toen knikte hij. Dus één van die twee, maar aangezien het van Nuran al bekend is dat ze de sprong heeft overleeft, zou het dan Aysen moeten zijn.
    Maar bij de app zijn er genoeg aanwijzingen voor de anderen:


    Kijk maar, de 'pijl' wijst naar Mike.

    Noud zal het wel niet zijn.... die is te lief. aysen ook niet, want die zou niet meer mee gaan door de ruzie met nuran, en dat wist bing dus geen enkele reden om dit te doen . En nina ook niet, familie sanders speeld namelijk een te grote rol in gtst om nina er momenteel uit te laten gaan.

    Ik denk mike WANT:

    een aantal afleveringen eerder zag je ludo bellen naar iemand. Toen zei hij *ik heb een klus voor je* vervolgens 1 of 2 afleveringen later zag je iemand met die parachute klooien.


    Theorie ala Linda :D
    Maar ja iedereen zit theorien te verzinnen haha

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 23:22 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik weet niet waarom, maar ik heb ergens echt het gevoel dat er niemand dood is.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Ik weet niet waarom, maar ik heb ergens echt het gevoel dat er niemand dood is.

    Er is al wel bekend dat er iemand dood is.
    Maar goed zou mij niks verbazen als wij gewoon in de maling zijn genomen


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    De theorie van mijn beste vriend: Er is iemand dood waarvan is gezegd dat hij/zij niet dood is. xd


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik had laatst iemand theorie gelezen:
    Ludo belde een man, die Mike's pak onklaar heeft gemaakt, maar Mike zag dat en pakte Aysen's pak, aangezien die er toch niet was. Uiteindelijk kwam Aysen toch en pakte het verkeerde pak.

    Maar.. Aysen checkte haar pak, dat zag je bij die gtstapp.

    Ik denk Noud omdat, Ludo zo geheimzinnig deed.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik denk dat Ludo de parachute van Mike wou saboteren maar per ongeluk die van nina heeft gesaboteerd. Nina valt, Wiet krijgt de schuld en word weer opgenomen in de kliniek. Ludo zoekt troost bij janine en ze trouwen weer.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Ik denk dat Ludo de parachute van Mike wou saboteren maar per ongeluk die van nina heeft gesaboteerd. Nina valt, Wiet krijgt de schuld en word weer opgenomen in de kliniek. Ludo zoekt troost bij janine en ze trouwen weer.



    Deze theorie klinkt redelijk.


    Pretty is just a pretty word.

    Geen fan, maar ik denk Mike. Ik hoor het wel op het nieuws als het belangrijk is.

    xMissMarije schreef:
    Geen fan, maar ik denk Mike. Ik hoor het wel op het nieuws als het belangrijk is.
    Ik hoop het.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,