• GTST eindigde dit jaar met een plof. Tijdens het parachute springen , wou de parachute van 1 van de personages niet open. Inmiddels is bekend dat de personages Lorena Gonzales , Maxime Sanders , Rikki de Jong en Nuran Baydar de sprong overleefd hebben.

    Dan blijven er nog een paar namen over : Mike Brandt , Aysen Baydar , Nina Sanders en Noud Alberts.

    [Wie zou er neergestort zijn ? Ik denk zelf Mike. Wie denk jij ?/b]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Aysen pleegt zelfmoord.

    tim schreef:
    Aysen pleegt zelfmoord.
    Worden er nog argumenten gegeven waarom je dat denkt?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    tim schreef:
    Aysen pleegt zelfmoord.


    Haha, het zou wel kunnen. Ze wordt door iedereen gehaat. Maar dat zou wel heel laf zijn voor haar doen...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kijk het niet maar ik hoop Nina want ik mag haar gewoon niet.
    Ze kijkt altijd super arrogant uit haar ogen en ze is zo'n bitch...


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik hoop Mike, maar er is ook al gezegd dat de actrice die Aysen speelt terug het theater in wilt.


    Alleen maar tranen van geluk

    tim schreef:
    Aysen pleegt zelfmoord.

    Nah, dat denk ik niet. Maar alles is mogelijk in GTST natuurlijk.

    IrishNialler schreef:
    Ik kijk het niet maar ik hoop Nina want ik mag haar gewoon niet.
    Ze kijkt altijd super arrogant uit haar ogen en ze is zo'n bitch...

    Ik vind niet dat ze arrogant kijkt, maar ze kijkt wel heel raar... Gewoon eng.


    Chaos is a ladder.

    Wollywell schreef:
    (...)
    Ik vind niet dat ze arrogant kijkt, maar ze kijkt wel heel raar... Gewoon eng.

    Psychotisch is volgens mij het goede woord. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb dus echt helemaal niets met gtst, maar ik zag dit voorbij komen op facebook. Weet niet of dit te maken heeft met gtst? :')


    Nog een raadseltje voor jullie; Hij is springlevend en zijn naam staat vanaf nu ook op de Share a Coke flesjes…

    Draculea schreef:
    Ik heb dus echt helemaal niets met gtst, maar ik zag dit voorbij komen op facebook. Weet niet of dit te maken heeft met gtst? :')


    (...)


    Haha, dies leuk x]. Zal er vast wel mee te maken hebben ja!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik denk niet dat het Nina is omdat Noud heel rustig reageerde met het telefoongesprek met Laura. Het lijkt mij dat als zijn vrouw neervalt dat hij dan wel iets meer overstuur is.
    Ik denk ook niet dat het Mike is, want anders zouden alle verhaallijnen stoppen die hij nu heeft. De voogdij over Nola en hij is nu eigenaar van de Rozenboom. Dat zou dan allemaal wegvallen.
    Dus ik denk dat het Wiet is. Dat verklaart ook waarom Rikki zo overstuur was en een paar anderen juist weer heel rustig. Omdat sommigen haar dood toch niet zouden boeien.
    Dat is een beetje mijn theorie, wie het dan heeft gedaan zou ik niet weten.
    Er blijven nog zoveel dingen open. Zoals het geheimzinnige telefoontje van Ludo etc. We moeten maar gewoon afwachten haha.


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Faisean schreef:
    (...)Worden er nog argumenten gegeven waarom je dat denkt?


    Misschien om Bing verdacht te maken.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    En daar gaat mijn zoveelste theorie... Stomme app xd


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Shit, Wiet heeft het overleefd.
    Ugh, niemand die daar blij mee is. Ik vind haar zo'n irritant personage, van mij mocht ze wel sterven.
    Het is Maik of Aysen...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Cozart schreef:
    Ik volg geen GTST dus ik heb geen idee. :')


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    nerveus schreef:
    Shit, Wiet heeft het overleefd.
    Ugh, niemand die daar blij mee is. Ik vind haar zo'n irritant personage, van mij mocht ze wel sterven.
    Het is Maik of Aysen...
    Wiet is leuk (:
    Ik hoop nog steeds Aysen


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf