• GTST eindigde dit jaar met een plof. Tijdens het parachute springen , wou de parachute van 1 van de personages niet open. Inmiddels is bekend dat de personages Lorena Gonzales , Maxime Sanders , Rikki de Jong en Nuran Baydar de sprong overleefd hebben.

    Dan blijven er nog een paar namen over : Mike Brandt , Aysen Baydar , Nina Sanders en Noud Alberts.

    [Wie zou er neergestort zijn ? Ik denk zelf Mike. Wie denk jij ?/b]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Morticia schreef:
    (...)
    Je weet het in elk geval nooit zeker met hun. (cat).


    Als dat zo is he :((


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Bolleboosx schreef:
    (...)
    Als dat zo is he :((

    Dan wat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dan wat?


    Dan zal ik dat echt teleurstellend vinden van GTST


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Bolleboosx schreef:
    (...)

    Dan zal ik dat echt teleurstellend vinden van GTST


    Herinner je Janine's boze 'tweeling' zus nog? Je weet het maar nooit bij GTST. :')
    Volgens mij was dat Sophia de biologische moeder van Stefano.
    Over hem gesproken ik hoop dat Bas Muijs ooit terug keert :c Hij en Jasmine waren mijn fave koppel.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 22:58 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ga een vreugde dansje doen als het aysen is :Y)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:
    Ik ga een vreugde dansje doen als het aysen is :Y)


    Ik doe mee. Ik moet gewoon soms van de TV weg lopen omdat ze me zo irriteert, maar dan betekent dat ze haar rol verdomd goed neer zet.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ithilien schreef:
    (...)

    Herinner je Janine's boze 'tweeling' zus nog? Je weet het maar nooit bij GTST. :')
    Volgens mij was dat Sophia de biologische moeder van Stefano.
    Over hem gesproken ik hoop dat Bas Muijs ooit terug keert :c Hij en Jasmine waren mijn fave koppel.


    Ohjaa inderdaad! Het wordt dan denk ik maar afwachten :(
    Daar hoopte ik ook zo erg op. Vorige keer hoopte ik ook dat hij eventjes terug zou komen voor Nina d'r bruiloft en daarna omdat Lucas in coma lag. Maar nee.. :(


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Aysen heeft het ook overleefd ;)
    Nina en Mike zijn nog over. Jammer voor Nola dat een van haar ouders dood gaat :(
    Ik denk dat het Nina is, want dan heb je meerdere verhaallijnen. Het zou jammer zijn als het Mike was. Dat is veel te voorspelbaar.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Javier schreef:
    Ik ga een vreugde dansje doen als het aysen is :Y)


    Aysen heeft het overleefd heb ik gelezen ergens op Facebook. Weet alleen niet of het klopt. :Y)


    Enjoy life

    nerveus schreef:
    Aysen heeft het ook overleefd ;)
    Nina en Mike zijn nog over. Jammer voor Nola dat een van haar ouders dood gaat :(
    Ik denk dat het Nina is, want dan heb je meerdere verhaallijnen. Het zou jammer zijn als het Mike was. Dat is veel te voorspelbaar.


    Maar ja, je weet het maar nooit bij GTST. Ik kan bij beide bedenken waarom ze deze zouden laten neerstorten. Well, we'll see.:Y)


    Enjoy life

    Lanti schreef:
    (...)

    Aysen heeft het overleefd heb ik gelezen ergens op Facebook. Weet alleen niet of het klopt. :Y)

    En ik hoor van iedereen dat nina het heeft overleeft en ik hoop het zo erg


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Edit: ik heb het opgezocht, en mensen hebben mij dus voor de gek gehouden helaas leeft dat iritante rot mens van een aysen nog(cat)

    Nu is het dus tussen twee van mijn favoriete pergonages *cry*


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:
    Edit: ik heb het opgezocht, en mensen hebben mij dus voor de gek gehouden helaas leeft dat iritante rot mens van een aysen nog(cat)

    Nu is het dus tussen twee van mijn favoriete pergonages *cry*


    Heb je spring levend niet gespeeld?
    Het gaat nu tussen Nina en Mike, maar Mike (ik weet zijn echte naam even niet) schijnt komend seizoen in een Belgische serie te gaan spelen. Tenminste dat zei Emants tegen mr, dus zal Nina wel degene zijn die overleeft.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Grindelwald schreef:
    (...)

    Heb je spring levend niet gespeeld?
    Het gaat nu tussen Nina en Mike, maar Mike (ik weet zijn echte naam even niet) schijnt komend seizoen in een Belgische serie te gaan spelen. Tenminste dat zei Emants tegen mr, dus zal Nina wel degene zijn die overleeft.


    Dat lijkt mij dan ook vrij logisch. Als iemand uit de serie stapt gebeurd er altijd wel iets raars.


    Enjoy life

    Kom op laat Nina toch doodgaan. Heb je eindelijk weer wat goede verhaal lijnen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial