• GTST eindigde dit jaar met een plof. Tijdens het parachute springen , wou de parachute van 1 van de personages niet open. Inmiddels is bekend dat de personages Lorena Gonzales , Maxime Sanders , Rikki de Jong en Nuran Baydar de sprong overleefd hebben.

    Dan blijven er nog een paar namen over : Mike Brandt , Aysen Baydar , Nina Sanders en Noud Alberts.

    [Wie zou er neergestort zijn ? Ik denk zelf Mike. Wie denk jij ?/b]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik was er van overtuigd dat het Nuran geweest moest zijn want die lette totaal niet op bij de instructies van hoe je zo'n parachuut moet gebruiken... Maar zij blijft er dus wel in, wat mij echt verbaast. Dan zou ik het echt niet weten. Misschien dat degene die gevallen is, het heeft overleefd? Alhoewel dat wel heel onrealistisch zou zijn, vind ik. (":


    Chaos is a ladder.

    Ik heb nog geen idee maar ik hoop Mike of Aysen, zolang Noud maar blijft leven. :x

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 13:15 ]


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Anarose schreef:
    Ik weet niet waarom, maar ik heb ergens echt het gevoel dat er niemand dood is.

    Dat gevoel heb ik ook heel sterk.

    caballo schreef:
    Noud zal het wel niet zijn.... die is te lief. aysen ook niet, want die zou niet meer mee gaan door de ruzie met nuran, en dat wist bing dus geen enkele reden om dit te doen . En nina ook niet, familie sanders speeld namelijk een te grote rol in gtst om nina er momenteel uit te laten gaan.

    Ik denk mike WANT:

    een aantal afleveringen eerder zag je ludo bellen naar iemand. Toen zei hij *ik heb een klus voor je* vervolgens 1 of 2 afleveringen later zag je iemand met die parachute klooien.


    Theorie ala Linda :D
    Maar ja iedereen zit theorien te verzinnen haha

    Ik denk dat Ludo iemand de opdracht heeft gegeven om iemands paracguut door te knippen. Het was Ludo's intentie om die van Mike te doen maar ik denk dat die man een fout heeft gemaakt, waardoor het een ander is geworden. In dat geval zou Nina wel het beste zijn, zorgt voor een goede verhaallijn want dan zou hij zelf verantwoordelijk zijn voor de dood van zijn eigen dochter.


    Chaos is a ladder.

    Ik weet het niet.. Ik kijk af en toe gtst, maar de laatste tijd boeit het me eigenlijk wel.. ;p
    Maar ik denk Mike of Aysen...
    En iemand kan die val niet overleven... Er is laatst bij vliegveld Teuge iemand naar beneden gestort en is 10 dagen later gevonden...
    Mijn familie woont in Teuge en ik woon er 15 minuten vandaan.. Mijn nicht had de hele cast kunnen ontmoeten als ze thuis zou zijn, maar ze was dus niet thuis.. xd

    Maar even weer on-topic, ik denk toch echt dat het Aysen is die omgekomen is... Ondanks dat ze haar pak checkte. Je kan altijd wat over het hoofd zien...


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Ik vind het zo doodzonde dat alles al wordt verraden op facebook en rtl boulevard
    Wacht gewoon tot 2 september, dan zie je het vanzelf.
    En eerlijk gezegd denk ik dat het Aysen is, dacht ik vanaf het begin al.

    Ruud Feltkamp heeft getwitterd dat hij ook nog springlevend is.
    Dus Noud leeft ook nog..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Wollywell schreef:
    (...)
    Ik denk dat Ludo iemand de opdracht heeft gegeven om iemands paracguut door te knippen. Het was Ludo's intentie om die van Mike te doen maar ik denk dat die man een fout heeft gemaakt, waardoor het een ander is geworden. In dat geval zou Nina wel het beste zijn, zorgt voor een goede verhaallijn want dan zou hij zelf verantwoordelijk zijn voor de dood van zijn eigen dochter.


    Dat denk ik dus ook.
    En dat Mike en Noud dan een probleem gaan maken om dat kind. (Geen idee wat de naam is?)
    En dat alle fans dan van dat zeurmens afzijn. Inclusief ik op de dinsdagavonden! Muahahaha :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Aysen, ALSJEBLIEFT. Ik mag haar echt niet.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nina. Ik kijk het heel soms maar ik irriteer met altijd aan haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Barnabas schreef:
    Aysen, ALSJEBLIEFT. Ik mag haar echt niet.
    HOUVANHAAR.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Het is Mike!!
    dat weet ik zeker toen ik GTST keek heb ik op het pauze gezet en ik zag dat het een jongen was en hij leek nii op mike

    Noud heeft het ook overleefd hoor (A)

    Ik hoop dat het Wiet is :@

    Maar ik vermoed Maik, al zou dat wel heel voorspelbaar zijn, ik blijf gewoon hopen voor Wiet, hekel aan haar... :X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Noud heeft het ook overleefd hoor (A)

    Ik hoop dat het Wiet is :@

    Maar ik vermoed Maik, al zou dat wel heel voorspelbaar zijn, ik blijf gewoon hopen voor Wiet, hekel aan haar... :X


    volgens mij is het al bekent dat wiet spring levend is...
    ik mijn hoop blijft houden op Aysen want Mike en Nina zijn te leuk om te sterven :3


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Javier schreef:
    (...)

    volgens mij is het al bekent dat wiet spring levend is...
    ik mijn hoop blijft houden op Aysen want Mike en Nina zijn te leuk om te sterven :3


    Nee hoor, Wiet staat nog niet bij de overlevende.
    De overlevende tot nu toe zijn: Maxime, Rikki, Noud, Lorena en Nuran, van alle mensen die hebben gesprongen volgens de app.
    Nina, Wiet, Aysen en Mike zijn nog over.
    Dus het is nog mogelijk dat Wiet het niet overleefd heeft :D Al ga ik er niet van uit, maar ik zou het wel prachtig vinden xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Nee hoor, Wiet staat nog niet bij de overlevende.
    De overlevende tot nu toe zijn: Maxime, Rikki, Noud, Lorena en Nuran, van alle mensen die hebben gesprongen volgens de app.
    Nina, Wiet, Aysen en Mike zijn nog over.
    Dus het is nog mogelijk dat Wiet het niet overleefd heeft :D Al ga ik er niet van uit, maar ik zou het wel prachtig vinden xD

    Ik denk toch dat het Aysen is, maar Wiet zou ook nog kunnen.
    Maar om 1 of andere reden heb ik sterk het vermoeden dat Aysen is neergestort.