• het lucht je hart topic nummer 96 ondertussen


    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    (flower)(H)(K)


    Queer zijn is gewoon alles

    TODD NO. I TRUSTED YOU.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    TODD NO. I TRUSTED YOU.

    Mijn hond heeft en teek achter haar oor en niemand hier durft dat ding weg te halen. Zucht, fijn zo'n familie. :'D

    Newton schreef:
    Klaar met It's Always Sunny in Philadelphia en nu ben ik in paniek omdat ik geen andere series meer weet D':

    Han-ni-bal! Han-ni-bal! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Draculea schreef:
    (...)




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    TODD NO. I TRUSTED YOU.

    Wut?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Walternate schreef:
    (...)
    Wut?


    Breaking Bad :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Wiarda schreef:
    (...)
    Han-ni-bal! Han-ni-bal! *O*

    Daar heb ik al drie afleveringen van gezien maar ik had zo graag een meer Silence-y dinges gewild (die boeken van Thomas Harris zijn fshkdsfd :3). Ik vind het wel leuk hoor, maar ik heb nog geen zin gehad om verder te kijken.


    Caution first, always.

    Quizlet is boringgggg. Geen interessante of leuke topics :(


    -

    Te veel leuke dingen, te weinig geld. Fml. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik twijfel echt.. Zou ik die RPG toch maar aanmaken?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    Ik twijfel echt.. Zou ik die RPG toch maar aanmaken?

    gewoon doen!


    -

    PayDay 2 is geweldig, alleen zuig ik in het overvallen van banken en juweliers :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sever schreef:
    (...)
    gewoon doen!
    Maar ik wil echt geen RPG aanmaken en dan doet niemand mee. Kijk even in je PB.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik snap niet dat ik nog toelaat dat je me zoveel pijn doet. Terwijl je me ook zo gelukkig maakt.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]