• Hi!
    Zoals de titel al zegt, word dit een "Tekeningen dump", hier kun je al je zelf gemaakte tekeningen dumpen!
    Het maakt niet uit of hij zelf bedacht, of nagetekend is.
    Je mag elkaar complimenten, tips of commentaar geven.. Maar niet afkraken!
    Ik zal mijn tekeningen hier ook dumpen, want ik ben benieuwd naar jullie commentaar!

    Dus kom maar op met jullie tekeningen! x]
    x

    Ik weet niet of dit al bestaat, maar ik kon het niet vinden..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Avarosa schreef:
    Het is officieel, mijn leven is saai en totaal niet creatief als ik al deze tekeningen zie.


    -

    Ahw mensen kom op ;D jullie kunnen het heus ook wel! Gewoon leren ;d.
    This omdat ik mijn oude tekeningen nu al van de laptop af heb gedonderd anders wilde ik wel eens laten zien hoe ik 3 jaar geleden nog tekende xd.
    Nu moet ik ervoor eerst naar boven lopen en ben een beetje lui ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Geloof me, ik kan het echt niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?



    Een van mijn favoriete OC's ^^ En ik zie nu dat ik meer schaduw rond zijn ogen moet toevoegen.
    Al is hij hier eerder een combinatie tussen mijn OC en de persoon op wie diegene gebasseerd is :')

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 17:20 ]


    Stenenlikker

    Shion schreef:
    Ahw mensen kom op ;D jullie kunnen het heus ook wel! Gewoon leren ;d.
    This omdat ik mijn oude tekeningen nu al van de laptop af heb gedonderd anders wilde ik wel eens laten zien hoe ik 3 jaar geleden nog tekende xd.
    Nu moet ik ervoor eerst naar boven lopen en ben een beetje lui ;d


    Daar heb ik te weinig geduld voor :'D


    -

    Nagetekend van een foto 'Sjantie':


    You are beautiful, you are love.

    Blancefloer schreef:
    (...)

    Aaah, die is echt leuk! Kun je er ook eentje voor mij maken? (als je tijd hebt hoor en het leuk vind om te doen ^^) Dat zou ik echt superleuk vinden!

    Hoe doe je dat, trouwens?

    Memorie schreef:
    (...)

    Omg, kan je ook zoiets voor mij maken?. <3 . <3

    Ja, nee, lijkt me leuk om te doen, maar ik heb het heel druk. As ik dus zo doorga, ga ik heel leuk zakken voor mijn examen, en ik moet nog een animatie maken voor m'n pws en ik loop achter. Shet.
    If you still like it, remind me in January/February. <:

    En hoe ik dat doe.. Ahm, nou, ik teken de verschillende frames in Paint Tool SAI en zet het achter elkaar in Photoshop. :D

    Asdhj, and people. Jullie kunnen wel tekenen. Een jaar geleden waren mijn tekeningen echt kak. /shame shame

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 22:29 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik vroeg me af of jullie nog wat tips hadden bij het tekenen van lichamen. De verhoudingen gaan nog wel, maar ze zien er altijd zo stijfjes en onnatuurlijk uit. Tot nu toe heb ik het enkel bij hoofden gehouden.

    Derp de fysica-indiaan ziet er trouwens ook een beetje stijfjes uit.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mijn topics, ik dump ze morgen neer :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hector schreef:
    Ik vroeg me af of jullie nog wat tips hadden bij het tekenen van lichamen. De verhoudingen gaan nog wel, maar ze zien er altijd zo stijfjes en onnatuurlijk uit. Tot nu toe heb ik het enkel bij hoofden gehouden.

    Derp de fysica-indiaan ziet er trouwens ook een beetje stijfjes uit.


    Teken een random lijn, met een beetje een bocht of iets dergelijks. Maar daaruit een stick-figuur. Van dat figuurtje maakt je een skelet. En daarvan maak je het lichaam. Geen idee of het helpt, maar zo doe ik het. :'D.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 22:42 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Shion schreef:
    Ahw mensen kom op ;D jullie kunnen het heus ook wel! Gewoon leren ;d.
    This omdat ik mijn oude tekeningen nu al van de laptop af heb gedonderd anders wilde ik wel eens laten zien hoe ik 3 jaar geleden nog tekende xd.
    Nu moet ik ervoor eerst naar boven lopen en ben een beetje lui ;d


    Ik heb ooit pogingen gedaan, maar ik kan de verhoudingen nooit goed krijgen... Op zich lukken de basishoudingen zoals en face en dan enkel het gezicht me best aardig goed, maar als ik met andere houdingen of het hele lichaam moet gaan spelen, krijg ik het maar niet voor elkaar. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik heb ooit pogingen gedaan, maar ik kan de verhoudingen nooit goed krijgen... Op zich lukken de basishoudingen zoals en face en dan enkel het gezicht me best aardig goed, maar als ik met andere houdingen of het hele lichaam moet gaan spelen, krijg ik het maar niet voor elkaar. :/


    Ik voel je pijn... Laten we samen gaan oefenen!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik heb ooit pogingen gedaan, maar ik kan de verhoudingen nooit goed krijgen... Op zich lukken de basishoudingen zoals en face en dan enkel het gezicht me best aardig goed, maar als ik met andere houdingen of het hele lichaam moet gaan spelen, krijg ik het maar niet voor elkaar. :/


    Ik nu ook nog steeds niet ;d. Daarom hou ik het nu voorlopig bij dingen natekenen.. Anders gaat het er bij mij ook heel raar uit zien..
    Zelgs gezichten kan ik nog niet uit mijn hoofd ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oefening baart kunst :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik dump ook wel twee tekeningen die ik begin dit jaar heb gemaakt



    (sorry voor de slechte foto's, mijn webcam heeft niet zo'n goede kwaiteit haha)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly