• De jongen waar ik vroeger op verliefd was zegt nu tegen mij dat hij me altijd al leuk had gevonden, maar ik toen te jong was. En nu heb ik een vriend en het is zo raar om te horen dat de jongen waar ik twee jaar geleden smoor op was mij leuk vindt. Want het zet mij aan het twijfelen terwijl ik eigenlijk heel veel van mijn vriend houd. Ik ben bang dat de gevoelens voor deze jongen nu terug omhoog zullen komen ;S
    Help?

    Love is not simple and I know that.
    Sucks ass.
    Negeer 'm en concentreer je op je vriend. Doe hem geen zeer om een jongen die je toen niet zag staan en nu plots wel.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Stop het weg. Het is helaas toen niet opgebloeid, maar je hebt nu een geweldige vriend. Je zult er vast en zeker spijt van krijgen als je hem nu zou inruilen. =/


    ars moriendi

    I know, het is gewoon zo kut gewoon. Komt hij nu mee aan maar ja, jullie hebben gelijk, ik moet me gewoon concentreren op mijn lieve lieve vriend ^^

    Focus je op je vriend. Die gast had je maar eerder moeten vragen, pech voor hem. Het is misschien hard, maar denk gewoon niet meer aan die andere jongen.


    26 - 02 - '16

    Toetanchamon schreef:
    Love is not simple and I know that.
    Sucks ass.
    Negeer 'm en concentreer je op je vriend. Doe hem geen zeer om een jongen die je toen niet zag staan en nu plots wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je hebt (waarschijnlijk) een leuk vriendje en ga hem niet opgeven voor een crush. Die zijn meestal niets betekenend.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Gewoon niet meer met die jongen praten, deed ik ook toen en dat hielp (:


    -