• Hi!
    Zoals de titel al zegt, word dit een "Tekeningen dump", hier kun je al je zelf gemaakte tekeningen dumpen!
    Het maakt niet uit of hij zelf bedacht, of nagetekend is.
    Je mag elkaar complimenten, tips of commentaar geven.. Maar niet afkraken!
    Ik zal mijn tekeningen hier ook dumpen, want ik ben benieuwd naar jullie commentaar!

    Dus kom maar op met jullie tekeningen! x]
    x

    Ik weet niet of dit al bestaat, maar ik kon het niet vinden..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.






    "Find peace in who and what you are." — Saphira




    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ik ben nog aan het leren met tekenen tho.



    Loki.



    Starscream (Transformers G1 Verse)



    Optimus Prime (Transformers Prime)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus



    Vandaag afgerond. Is een van mijn OC genaamd Dackar ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    heeft iemand nog tips om haar goed te maken? bij mij wordt het uiteindelijk altijd maar een dik, grijs vlak


    Everything is possible,you just had to believe

    Simbaaa schreef:
    heeft iemand nog tips om haar goed te maken? bij mij wordt het uiteindelijk altijd maar een dik, grijs vlak


    Zet donkere strepen door het haar heen, laat duidelijk zien waar welke pluk zit en probeer het niet té dik in te kleuren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mihihi <:



    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    KAWAAIIII


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    uh, kawaaaaaaiiiiiiiiiiiii.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hey, Jullie kunnen allemaal ontzettend goed tekenen. Hebben jullie tips voor mij. Want ik kan niet eens ogen, mond, neus en oren tekenen... Daarom maak ik allemaal tekeningen zonder gezicht.,


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    MrsUniHoorn schreef:
    Hey, Jullie kunnen allemaal ontzettend goed tekenen. Hebben jullie tips voor mij. Want ik kan niet eens ogen, mond, neus en oren tekenen... Daarom maak ik allemaal tekeningen zonder gezicht.,

    Heel veel oefenen (: en zoek op google eens de verhoudingen op, dat helpt ook al xx
    Mijn tekeningen:



    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wat voor materialen gebruiken jullie?.


    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    MrsUniHoorn schreef:
    Hey, Jullie kunnen allemaal ontzettend goed tekenen. Hebben jullie tips voor mij. Want ik kan niet eens ogen, mond, neus en oren tekenen... Daarom maak ik allemaal tekeningen zonder gezicht.,


    Oefenen, oefenen, oefenen! Mijn eerste personen faalden echt keihard, maar ondertussenj lukt het me wel aardig.
    Ik werk trouwens vooral met gewoon grijs potlood. En als ik ga kleuren met kleurpotloden en soms een laagje pastelkrijt eroverheen om het een wat mooier effect te geven. Ik geloof dat het voorkomt dat je gekleur er gekrast uitziet :')

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 10:57 ]


    Stenenlikker

    MrsUniHoorn schreef:
    Wat voor materialen gebruiken jullie?.

    Potloden (:
    Ik gebruik het meest een 4B potlood


    The sun loved the moon so much, he died every night to let her breathe.

    Awh thanks voor tips, ik post zo een paar van mijn tekeningen.


    I painted it black, i know that you don't like normal things.