• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Draculea schreef:
    Dit hoor ik niet leuk te vinden, lol. (cat)

    Nu ben ik nieuwsgierigi!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lenzen, doe je werk! Ik hoor goed te zien, niet wazig!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Lenzen, doe je werk! Ik hoor goed te zien, niet wazig!
    Tijd voor slapie slapie denk ik


    Life is hard and then we die

    Stop. Je maakt me verlegen. Stop.


    Some people are art and do art at the same time

    Ein-de-lijk! Het begint wat koeler te worden! Thank god.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I like when you run red lights, dont stop till you thrill me,
    oh how you thrill me.
    Always in control, how you do it I don’t know.
    But I dont care, take me anywhere,


    The odds are néver in our favor.

    leugenaar, ik ga verdomme door het stof voor je, betaal je fucking boodschappen en daar moet ik van twee mensen horen dat je liegt? stik er in, je weet hoe erg ik oneerlijkheid HAAT. steeds weer zei je dat jij ook een hekel aan liegen hebt, maar ondertussen neem je mij in de zeik. En dan ook nog bij alles een slachtofferrol aan nemen, kom op zeg je 11 jaar ouder dan ik en dan nog zo puberaal doen. God soms vraag ik me af waarom ik zo loyaal ben zelfs als dit ten kosten gaat van mijzelf... Maar de volgende keer zal ik weer dezelfde fout maken... jammer maar helaas, ik baal ervan... kut kind.

    moest heel even mn ei kwijt


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    leugenaar, ik ga verdomme door het stof voor je, betaal je fucking boodschappen en daar moet ik van twee mensen horen dat je liegt? stik er in, je weet hoe erg ik oneerlijkheid HAAT. steeds weer zei je dat jij ook een hekel aan liegen hebt, maar ondertussen neem je mij in de zeik. En dan ook nog bij alles een slachtofferrol aan nemen, kom op zeg je 11 jaar ouder dan ik en dan nog zo puberaal doen. God soms vraag ik me af waarom ik zo loyaal ben zelfs als dit ten kosten gaat van mijzelf... Maar de volgende keer zal ik weer dezelfde fout maken... jammer maar helaas, ik baal ervan... kut kind.

    moest heel even mn ei kwijt

    Ik ken 't. Wil je er misschien over praten? Hoeft niet hoor :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik ken 't. Wil je er misschien over praten? Hoeft niet hoor :].
    haha ik heb er net 2 uur lang over gepraat met een vriendin (2e mama eigenlijk xD) dus ben het beu om hier nog meer energie aan te verspillen.
    maar super lief dat je het aanbied! dikke knuffel voor jou!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    (...)haha ik heb er net 2 uur lang over gepraat met een vriendin (2e mama eigenlijk xD) dus ben het beu om hier nog meer energie aan te verspillen.
    maar super lief dat je het aanbied! dikke knuffel voor jou!

    Haha, dat laatste zou ik tegen jou moeten zeggen! ;p En daar heb je helemaal gelijk in. Ik snap 't wel hoor, is niet erg, maar als je er nog over wilt praten - mijn uitnodiging staat nog open (:

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 23:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    O mijn God, ik ben zo moe! Maar ik kan niet slapen omdat het niet uit te houden is op mijn kamer en nu zit ik beneden maar mijn ouders zitten tv te kijken dus kan ik nog steeds niet slapen.. DUS NU BEN IK WEER AAN DE STUDIE! D:
    O damn, wordt wat vanaaf :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    O mijn God, ik ben zo moe! Maar ik kan niet slapen omdat het niet uit te houden is op mijn kamer en nu zit ik beneden maar mijn ouders zitten tv te kijken dus kan ik nog steeds niet slapen.. DUS NU BEN IK WEER AAN DE STUDIE! D:
    O damn, wordt wat vanaaf :c


    ik ken het, het slapen met dit weer ligt meestal pas rond 3-4 uur snachts XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    ik ken het, het slapen met dit weer ligt meestal pas rond 3-4 uur snachts XD


    Och echt wel! Maar ik moet er standaard half 10 maximaal weer uit om me aan mijn studieplanning te houden! :c
    Stom weer, ga zakken tot 's middags 25 graden en 's avonds 11 graden en dan ben ik tevreden! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lolicia schreef:
    (...)
    Haha, dat laatste zou ik tegen jou moeten zeggen! ;p En daar heb je helemaal gelijk in. Ik snap 't wel hoor, is niet erg, maar als je er nog over wilt praten - mijn uitnodiging staat nog open (:
    die zal ik onthouden als ik weer eens lekker wil klagen :P tof persoontje ben jij i like u ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Conquistador schreef:
    (...)

    Och echt wel! Maar ik moet er standaard half 10 maximaal weer uit om me aan mijn studieplanning te houden! :c
    Stom weer, ga zakken tot 's middags 25 graden en 's avonds 11 graden en dan ben ik tevreden! :Y)


    het is vakantie? XD en het mag van mij zelfs -5 zijn als het maar koud is s'nachts XD
    verassend genoeg ben ik elke keer dat ik zo laat slaap nog optijd wakker ook xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.