• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    HET IS WARM!!
    uhg zweet druipt van mij af


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    xMissMarije schreef:
    " Niet bedankt voor je hartelijke medewerking" Dat was de zin waarmee ik afsloot toen ik na omwegen met telfort belde. Slechte zaak, maar nu ergens anders naar gebeld en nu wel een antwoord op 1 vraag. Gelukkig is bol.com wel goed. Nu even mobiel kopen nog en een kaartje bij een provider kopen?
    Welke zal ik doen? Het is preipad en ik wil kunnen bellen, smsen en whatshappen. Ik gebruik mijn mobiel niet vaak.

    Ik raad een abo aan van Simpel of Ben. Ik heb zelf Ben, je kan daarbij aangeven hoeveel jij van alles per maand wil. Heel handig, en je kan je abo ook nog gewoon aanpassen later.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Teleurgesteld.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wat denk je nou. Als je me slaat dat ik dan aardig tegen jou ga doen!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Praat tegen me.(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wauw, topic 90 alweer


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Reageer toch eens mens!


    -



    DAMN RIGHT YOU SHOULD, GEORGE R.R. MARTIN!

    Oh, you...


    "I shut my eyes in order to see.'

    xMissMarije schreef:
    " Niet bedankt voor je hartelijke medewerking" Dat was de zin waarmee ik afsloot toen ik na omwegen met telfort belde. Slechte zaak, maar nu ergens anders naar gebeld en nu wel een antwoord op 1 vraag. Gelukkig is bol.com wel goed. Nu even mobiel kopen nog en een kaartje bij een provider kopen?
    Welke zal ik doen? Het is preipad en ik wil kunnen bellen, smsen en whatshappen. Ik gebruik mijn mobiel niet vaak.

    Heeft je telefoon WiFi en heb je vaak draadloos internet, dan zou ik voor prepaid gaan. Welke provider je het best kan kiezen kun je hier nakijken.
    Anders een goedkoop abonnement van Simpel of Ben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kick-Ass 2! Caaaaaaaan't wait.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Cherbourg schreef:
    Kick-Ass 2! Caaaaaaaan't wait.


    Me too, but I didn't saw Kick-Ass 1. Xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik mag eindelijk weer gaan werken. Ben ik eindelijk van huis weg,voor een tijdje.


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Zo het terras op, maar eerst in de auto richting de stad. Fuuuuuuuu. Waarom is het zo heet? :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Me too, but I didn't saw Kick-Ass 1. Xd

    Noh! Die's wel leuker, denk ik :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wow, mindfuck.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''