• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    het is vakantie? XD en het mag van mij zelfs -5 zijn als het maar koud is s'nachts XD
    verassend genoeg ben ik elke keer dat ik zo laat slaap nog optijd wakker ook xd


    Om een zeer lang verhaal kort te maken:
    Ik doe aan thuisonderwijs, en om ervoor te zorgen dat ik er ook toestemming voor krijg ben ik er al mee begonnen (totdat de vakantie is afgelopen mogen ze er niks van zeggen) zodat ze aan mijn resultaten kunenn zien dat ik het aankan.

    Och ja, heerlijk! Zolang het koud is is het goed, inderdaad!!!

    Hahaahahha wauw, ik niet, ik zou door mijn wekker heenslapen! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Conquistador schreef:
    (...)

    Om een zeer lang verhaal kort te maken:
    Ik doe aan thuisonderwijs, en om ervoor te zorgen dat ik er ook toestemming voor krijg ben ik er al mee begonnen (totdat de vakantie is afgelopen mogen ze er niks van zeggen) zodat ze aan mijn resultaten kunenn zien dat ik het aankan.

    Och ja, heerlijk! Zolang het koud is is het goed, inderdaad!!!

    Hahaahahha wauw, ik niet, ik zou door mijn wekker heenslapen! :'D


    ah zo cool ^^ succes ermee hopelijk lukt het en af en toe een dagje relaxen is ook niet verkeerd het is tenslotte vakantie ^^

    precies en lol nja ik heb een raam boven mijn bed dus ik word elke dag rond dezelfde tijd kokend in de zon wakker XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik word net serieus aangevallen door een mug in mn woonkamer ._. brutale beesten


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Over muggen gesproken ik vind het verassend dat ik er totaal geen last van heb.. xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    ah zo cool ^^ succes ermee hopelijk lukt het en af en toe een dagje relaxen is ook niet verkeerd het is tenslotte vakantie ^^

    precies en lol nja ik heb een raam boven mijn bed dus ik word elke dag rond dezelfde tijd kokend in de zon wakker XD


    Thanks! En zondag is mijn 'relax' dag, en gisteren ook omdat het weer dr gewoon voor zorgde dat ik niks deed :'D

    Hahaah oke dan. :p Mijn kamer staat pal op de kant waar de zon het meest schijnt, dus dat is best kut, hahaahah.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    TheCosplayer schreef:
    Over muggen gesproken ik vind het verassend dat ik er totaal geen last van heb.. xd
    ik is jaloers!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Het is walgend om jou aan te kijken. Ik zie steeds weer die momenten wanneer je me sloeg. Pppff ):


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Stop bitching about bitching, bitches.(cat)


    The odds are néver in our favor.

    Conquistador schreef:
    (...)

    Thanks! En zondag is mijn 'relax' dag, en gisteren ook omdat het weer dr gewoon voor zorgde dat ik niks deed :'D

    Hahaah oke dan. :p Mijn kamer staat pal op de kant waar de zon het meest schijnt, dus dat is best kut, hahaahah.


    Jaaa het is echt niet te doen deze hitte >.> zelfs stilzitten is haast te warm xd

    Dat is inderdaad kut ja ik herken het xd 3/4 van mijn bed zit dus onder de zon en op het 1/4 waar nog schaduw is moet ik dan proberen op te slapen XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Vriendlief, niet zo agressief doen tegen dat spel. Je maakt mij en de hond bang. Danku.


    We need a bigger boat.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Jaaa het is echt niet te doen deze hitte >.> zelfs stilzitten is haast te warm xd

    Dat is inderdaad kut ja ik herken het xd 3/4 van mijn bed zit dus onder de zon en op het 1/4 waar nog schaduw is moet ik dan proberen op te slapen XD


    Kopt! Vandaar dat ik op dit moment met me kop voor de ventilator zit!! :'D

    Aaah, bah. Verschuif je bed naar een betere plek zou ik zeggen dan :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fuck. Dit is toch veel te heet. Als het in Nederland een keertje warm is, is het meteen ook benauwd. Gvd.

    Knight schreef:
    Stop bitching about bitching, bitches.(cat)
    that bitch is bitching ˆˆ geintje


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ravensmoon schreef:
    (...)die zal ik onthouden als ik weer eens lekker wil klagen :P tof persoontje ben jij i like u ˆˆ

    Haha, onthoudt jij dat maar! Iedereen heeft zo hun klaagmomentjes, denk ik zo c: And yeah, I know right? Ik ben zo tof en fantastisch! ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    eeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH.


    I live for the applause, you will die for it.