• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Father schreef:
    (...)
    Guess so. Zolang het niet Assassin is vind ik het best, want je hebt geen idee wat tussen hun is gebeurd :Y)
    in dat geval ben ik bereid mn oordeel bij te stellen =) sorry daarvoor te snel geoordeeld


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Father schreef:
    (...)
    Nou ik had vlak daarover ook iets gezegd over "een mening is een mening" en voordat je hem aanpaste stond er "een mening is een mening right?" dus dacht ik dat je het tegen mij hebt en blablabla. Ik moet maar gaan slapen denk ik ;p

    Nee, ik heb een 'onenigheid' met iemand anders. En ik had de pagina niet ge-refresht, dus had jouw berichtje daarna pas gezien en 'm toen veranderd, omdat ik dacht dat je er wat op zou zeggen of 't over jou ging. Wat je dus toch deed. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SAVE ME FROM THIS HITTE.

    Moet echt wat gaan doen aan mijn Engels.

    Thysia schreef:
    SAVE ME FROM THIS HITTE.

    Moet echt wat gaan doen aan mijn Engels.

    heat ;p
    Lolicia schreef:
    (...)
    Nee, ik heb een 'onenigheid' met iemand anders. En ik had de pagina niet ge-refresht, dus had jouw berichtje daarna pas gezien en 'm toen veranderd, omdat ik dacht dat je er wat op zou zeggen of 't over jou ging. Wat je dus toch deed. :')

    I see. Now problem solved dan toch?

    OT: IK WIL REGEN! En onweer. En meer ijs. En kou, heel veel kou.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 0:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Conquistador schreef:
    (...)

    Haha jah oke, klein is meestal wel knus jah. Maar niet met dit hete weer! :'D


    Haha true maarja wat doe je eraan ik vind mijn kamer wel prima opzicht XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik wordt echt irritant.

    Father schreef:
    (...)
    I see. Now problem solved dan toch?

    OT: IK WIL REGEN! En onweer. En meer ijs. En kou, heel veel kou.


    Thanks, en ik wil ook graag lekker veel sneeuw.

    ravensmoon schreef:
    (...)in dat geval ben ik bereid mn oordeel bij te stellen =) sorry daarvoor te snel geoordeeld


    En dan kan je de volgende keer het ook gewoon tegen mij zeggen in plaats van hier zo dom te doen met je zand. (cat) Als je er last van hebt terwijl ik niets tegen jouw zeg moet je je toch eens minder van dingen aan gaan trekken.


    Your make-up is terrible

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Haha true maarja wat doe je eraan ik vind mijn kamer wel prima opzicht XD


    Haha nee je doet er niks aan. en als je dr verder blij mee bent is het goed. (: haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zo'n droge mond.

    Assassin schreef:
    (...)

    En dan kan je de volgende keer het ook gewoon tegen mij zeggen in plaats van hier zo dom te doen met je zand. (cat) Als je er last van hebt terwijl ik niets tegen jouw zeg moet je je toch eens minder van dingen aan gaan trekken.
    lieve schat laten we hier nu alsjeblieft geen ruzie uit gaan maken.
    ik interperteerde je reactie gewoon verkeerd het irriteerde mij en zette dat zo hier neer dat jij of een ander er geen aanstoot aan kan nemen.
    nu niet mijn eerlijkheid alsnog in gaan pakken voor een ruzie.
    sowieso bekijk het eens met een beetje humor dat zou je goed doen ;)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    En ik zit in de raarste positie ever.

    Klote, klote, klote muggen! I send you far, far, faaaár away to a place that I call hell! D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zweet op mijn voorhoofd. (cat)

    Sorreeeh, if I annoy someone.