Emma :
' Z-Zayn ik voel me slaahhperigh worden' en vermoeid knipper ik met me ogen ' ik-ik ga even hier op dit bed liggen praten jullie maar dat is fijn om te horen jullie zijn lief ' zeg ik slaaperig ' sorrie k praat soms in me slaap' zeg ik nog en kruip in het hoge bed en ga op de denkens liggen ik sluit me ogen en meteen ben ik weg. Ik denk aan zayn, zowel ook aan liam. Hoe fijn die tijden waren met liam, ookal duurde ze maar een dag of 3/4 ik baalde er van en was wat onbereikbaare woordjes aan het uitkramen. Vervolgens praat ik ineens een hele zin. ' Waarom? Waarom? ' Begin ik draaiend te zeggen terwel er tranen over me wangen gaan. Ik zag hoe Harold opnieuw van onze Villa afsprong zo het zwembad in en hij zelfmoord pleegde. En ik kon niks doen , net als bij liam. En vervolgens niall die toen ook nog sprong. Allen beelde komen zie ik opnieuw voor me en beleef alles opnieuw zelfs van de sneenen in me pols. Vervolgens is alles over, alsof ik door elkaar word geschud zie ik ineens louis en zayn. Louis waarmee ik net nog had gelachen alsof we samen de dikste lol kunnen hebben, en vervolgens ik zayn zie en er kriebels in me buik bij krijg als ik hem zie. Maar ik durf niet meer opnieuw verliefd te worden hoe fijn de kriebels in me buik ook zijn als ik hem zie en de gedachte om aan hem te denken maakt me helemaal gek ik hou echt van hem denk ik, maar hij zal nooit van mij houden niet deze manier. Wacht, kon hij geen gedachten lezen? Kut wat als,..... Nee nu lukt dat vast niet want ik slaap, HEY TIJD OM OP TE STAAN!! ' Hey,' zeg ik met mijn schorre slaapstem ik kijk op me mobiel en zie dat het pas kwart voor 2 is, ik heb dus maar ander half uur geslapen ik merk dat ik het koud heb dus pak even me sweater uit me tas en rits hem vervolgens dicht. Ik pak een pakje koekjes en een flesje ijswater voor mij en zayn. En loop vervolgens terug waar ik weer plaats neem naast zayn. Ik pak liam zijn hand ' li wij helpen jou hieruit je bent sterk genoeg maar je moet het zelf ook wel willen' zeg ik fluisterend. Zayn waarom hou ik toch van je..denk ik bij me zelf.
we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin