(Oeh hier kan ik wat mee. Hehehe MUAHAHAHAH)
Zayn:
Ik draai me om en die daar Emma opeens staan. Ze heeft een simpele knot in maar...ze ziet er ineens ontzettend goed uit. Ik krijg er een lach van op mijn gezicht. Snel schud ik mijn hoofd. Waar ben ik mee bezig? Ik knik en loop stil achter haar aan. Ik pak wat broodjes en jus d'orange om vervolgens mee te nemen naar de tafel. Ik ga tegenover emma zitten. Ik knik op haar vragen, ik weet even niet wat meer te doen. Het lijkt of de lucht uit mijn mond wordt getrokken als ik hem open. Ik kijk op als ze over mij begint. Bij haar woorden voel ik me apart.. Alsof ik in haar wereld besta, en ik vind het prima. Voor ik het weet heb ik haar onderbroken door haar handen vast te pakken. 'Emma..' Stamel ik. Ik kan niet meer uitbrengen, en voor ik het weet heb ik mijn lippen op die van haar gelegd. Zacht, voorzichtig, lieflijk, gewoon fijn. Ik voel wat vaags in mijn onderbuik en stop abrupt. Als ik haar aankijk besef ik wat ik heb gedaan. Ik heb haar gekust! En- en dat nadat ik ook heb gezegd dat ik niks voor haar voel. Wat een klojo ben ik! Ik laat haar handen ook los en stotter: 'i-ik. Sorry ik..weet het niet... Ik ga even...even naar de gang'. Ik sta op en loop de gang op, mijn ontbijt achterlatend. Ik ren snel naar boven en storm Liams kamer in. 'Liam! I-ik heb Emma gekust! En ik had pas gezegd dat ik niks voor haar voelde mmaar ik weet het niet zeker meer!'. Zeg ik in paniek. Ook goedemorgen. 'Oh sorry li! I-ik ga wel even ddenk ik' zeg ik paniekerig. Voor hij iets kan 'zeggen' ben ik de kamer uit. Ik kijk om me heen en zie daar de kast (waar ik ik gister met Emma ook was?). Ik ga er in, sluit de deur achter me, en laat me neerzakken langs de muur. Mijn handen heb ik in mijn haar, godver dat heb ik ook nog niet eens heb gedaan! Ugh, te veel drukte!
Gotta get, gotta get out of my head <3