• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [jeeej, oe dan doen we dat Niall gaat schreeuwe en bewusteloos word geslagen, en ze vinden ehm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Yvon? Whut shall i do? :) )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [wat bedoel je?? ik zou wel voor de handigheid haar spelen dan
    mehh foto lukt niet

    [ bericht aangepast op 23 juli 2013 - 21:05 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :
    Zayn lijkt niet te antworden dus ik laat het maar zo. Ik ben zo super moe en ik wil ook wel slapen maar ik weet nual dat ik gewoon niet kan slapen, ik heb de neiging om gewoon in deze kleren naar Liam te rijden en hem te laten weten dan ik aanwezig ben gewoon alleen ofzo en zacht tegen hem praten, ik weet namelijk niet of hij anders hoofdpijn zou krijgen ofzo. Ik wil er gewoon heen wat kan er nou gebeuren? Zal ik gewoon even tegen lou zeggen dat ik er heen ga? Aangezien zayn heel diep in gedachten lijkt. Ik zou me kut voelen als ik niet zou gaan. 'Zayn, als je me ergens toch hoort? Ik ga naar liam, ik ga niet druk met hem praten want ik ben hardstikken moe, maar ik kan niet slapen ik ga even naar de keuken eten en drinken voor me maken en eventueel onbijt. Ik neem zo me iphone mee. Ik zal je dalijk even smse voor als je me niet gehoort hebt. LoveyouZayn, slaaplekker alvast, ik weet dat je van slapen houd dus dat komt vast goed. Zeg ik en geef hem nog even een kusje op zijn wang. Ik loop eerst naar de keuken en begin daar een aantal botterhammen te maken vervolgens pak ik koude flesjes ijswater uit de vriezer die ik er vanmiddag in had gedaan. En doe ze in me coolboxtas, jaja dat bestaat haha. En doe er ook 4pakjes koekjes in die nog overwaren van lou en mij. En pak die ook in ook doe ik 2kleine zakjes zurenmatjes in me tas vervolgens loop ik naar de tent waar ik verwachten dat de jongens zijn. Als ik naar binnen stap is er geen 1jongen te bekennen. Ik pak een bowlingtas en doe er een setje schonen relexste kleding in en een exstra trui en handoek ook doe ik even me toilet tas erin en me tablet blackberry en macbook. Ik doe er ook een paar sokken in en wat makeup me beats leg ik er ook in. En doe me andere om me nek. Ik pak me auto sleutels en me 2tassen onder me arm. Met me iphone in me hand whap ik lou even '' lou ik weet niet waar je bent en waar niall is, maar zayn zit sws op het bankje bij de wasruimte, ik maak mezelf gek omdat ik niet kan slapen dus ik heb wat kleding en eten en drinken ingepakt en ben naar liam. Ik zie je daar morgen octent, ik beloof dat ik daar dan ben, kunnen we op de terug weg wel even praten morgen octent, ik leg je dit graag hard op uit, als er iets gebeurd BEL ME!xxxEmma, ps. Ik ga niet weg ofzo, gewoon even naar liam. Loveyou , Emma.' Verstuur. Ik sms niall straks wel net als zayn, ik stap in de auto in me slaapkleding het zou ook kunnen lijken of ik net heb gesport haha, kwa kleding ik zet de muziek aan op me iphone via bluethoot en luister hard ' wild ' van jessie j. Waarbij ik me groene NY cap op doe over me perfect gevlochten vlecht. En begin mee the rappen " if this is a dream, don't open my eyes..." Zing ik mee. Ik ben sneller bij het ziekenhuis dan ik had verwacht voorzichtig open ik de deur ' sorrie als je slaapt liam, ik wou je sowieso niet wakker maken het is nu net 12uur snachts geweest. Ik kon niet slapen maar vanacht blijf ik bij je. Ik hoop dat je niet zo hoofdpijn hebt doe geen gekke dingen en blijf vooral rustig liggen. ' Ik sta even op en pak uit zijn simpele kast een washandje en maak deze koud. ' Li, ik heb een koud washandje ik leg hem 'nuu'' op je voorhoofd' zeg ik duidelijk maar zacht en aai even door zijn haar terwel ik op een hooge stoel ben gaan zitten. ' Je ligt er zo vredig bij ' zeg ik zachtjes. ' Alsof je doornroosje bent maar dat doornliam natuurlijk' zeg ik met een glimlach op me gezicht, ik ben altijd over bezorgt en wil graag voor mensen zorgen maar nu mag ik dat ook gewoon. Ik besluit zayn nog even te smse ' zayn ik ben bij liam en kon niet slapen maak je geen zorgen bel me als er iets is loveyou, loves Emma.x' verstuur ik.




    (Sorrie dit is toch gewoon goed zo?xx)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Hahhahahahahahah lach me dood om dat stukje. Niks mis mee alleen ik reageerde niet met zayn en wat je dan krijgt: hij reageert niet. Conclusie hij ligt ook in een coma ofzo hahahah. Nee dat lijkt echt zo. E ze rijd midden in de nacht naar liam en der gebeurt niks. Ik ben zo dat ik het niet vol kan houden en dan laat ik een beer op het voorruit vallen en die is dood. Ahhahah en daar maak je dan een gerechtje an. Oke sorry mijn fantasie slaat op hol. Jou stukje. Is much better. Hahaha lol.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    (Moet i ieamd doen? Zoja wat?)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ahah Merle geniaal kind dat je ook bent. Uhm tsja ik zou zeggen Louis, eten maken alvast..... marshmellows en straks Niall zoeken en zijn schrueewn horen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gestoorde Fan. (Van wat fan eigenlijk? Gewoon van niall en zijn zingen enzo oke ik doe dat xd ) :
    Als het goed is moet hij hier op deze plaats zijn dit camp in tenten kon ik hem niet vinden. En ik hoorde hier geluiden dus ik ben er maar gewoon op afgegaan. Ik hoor wat geritsel en buk meteen achter de bossjes ohyeah ik heb beet het is de ierse niall, waarna ik opzoek was. Als hij bukt om hout op te pakken neem ik een aanloop en spring boven op zijn rug waarna ik me hand voor zijn mond doe en vervolgens nog wat dubtape ook doe ik dat om zijn handen en benen. " Omg! Jij bent het echt!! Niall omg, oh ik zal even zeggen wie ik ben, ik ben Anna, mensen noemen mij een beetje raar maar dat valt best wel mee, al zeg ik het zelf,' en ik grinnek even dom. ' Niall take me! Hard please!' Zeg ik bij zijn oor ik zie hem nee schudden, 'watt? Wil je niet? Okee dan doe ik iets wat ik eigenlijk niet wil en geef hem een klap tegen ze hoofd ah, mooi ik zag hem nog even bang kijken en toen weg zakken "LOUIS" schreeuw ik hard en ren weg.

    (Sorrie wist niet wat jullie wouden :p


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    WHoops hahaha kan je li doen waarom is zayn in coma, x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    WHUT? Hahahahahahahhahq ik snap alleen de laatste zin niet...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Nou em is zo van : zayn als je me kan horen en dan denk ik dafuq? Hijnreageert alleen niet hahahah


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Oeh hier waren veel takken, ik buk om ze wat te pakken als een gewicht tegen me aan springt en ik omval op de grond. " Omg! Jij bent het echt!! Niall omg, oh ik zal even zeggen wie ik ben, ik ben Anna, mensen noemen mij een beetje raar maar dat valt best wel mee, al zeg ik het zelf,' Ik voel een hand voor mijn mond en ductape en ik word bang. Wat ging ze doen? Waarom kent ze mij? ' Niall take me! Hard please!' zegt het meisje bij mijn oor en angstig schut ik nee. 'watt? Wil je niet? ' Ik voel een harde klap tegen mijn hoofd.Alles om me heen begint te duizelen."LOUIS" Hoor ik haar gillen en ik val terug weer op de grond en blijf liggen waarna alles zwart word. PAMPAMPAM


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    HAHÄPAMPAM


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    (Kan er gereageert worden op Emma? Want ik moet zo de honden uitlaten en ik hoop dat jullie er dalijk ook gewoon nog zijn xx)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [yes mn engelse vriendin is online


    Change is for weirdos ~ Niall Horan