Emma :
'Dat dacht ik ook! Filmpje is prima' zegt hij. Hij begint met me mee te lachen. 'De film maakt me niet uit. Ik kijk wel joh' zegt hij snel. Hij ploft naast me neer. 'Eh Emma.. Waar sloeg dat op van die sixpack?'. Een grinnik ontsnapt uit zijn mond 'Ugh ik wil er niet aan denken.. Een meisje met een sixpack. Nou een beetje is niet mis maar dan echt een duidelijke vorm weetje?' Zegt hij opeens. Ik lach opeens keihard en klap snel me hand voor me mond ' ik had een sixpack van het lachen omdat ik me buik aanspande ' grinnek ik. "Ik kijk wel even welke films ik heb" en ik scrol even door de lijst 'bad theater, uhh step up die laatste weetje wel, uhm so undercover (een grinnek verlaat me mond want dat is echt een meide film haha) voor ik dood ga , maar misschien is die niet zo gepast, dark nog wat die met jonny dep en ik weet niet welke filmps leuk zijn.' Geef ik eerlijk toe, en lach daarna weer even. ' Oh we kunnen ook nog camp rock kijken ik heb allebei de delen' en ik grinnek even speels zijn kant op waarna ik een wengbrouwwibbel doe. En maak even met me vingers een peace teken en trek me meest charmantte gezicht erbij.
we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin